- « Poprzedni
-
- 1
- 2
- Następny »
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Różnica między ofertą on line a aneksem do umowy
Otrzymałam telefoniczną ofertę przedłużenia umowy z telefonem, na którą pocztą przyszedł aneks. Ponieważ nie wszystko było dla mnie jasne (już np. pierwsze zdanie mówiące jaką ofertę wybrałam nie padło w rozmowie telefonicznej), poszłam do punktu Orange dowiedzieć się co otrzymam. I tu zaskoczenie: zarówno połączenia jak i internet nijak mają się do tego, co jest w takiej ofercie (Smart Plan LTE z abonamentem 65,98 pln) na stronie Orange. Jest jakieś wytłumaczenie tego? Na marginesie dodam, że jestem klientem Orange (wcześniej Idei) od 1999 r.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Różnica między ofertą on line a aneksem do umowy
Czy kwota 65,98 zł to przed rabatami czy po?
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Różnica między ofertą on line a aneksem do umowy
Oferta Smart Plan LTE 65,98 pln przed rabatami. Moim zdaniem jest to wiążące i połączenia i internet powinny być w wielkościach odpowiadających tej ofercie. Chyba się nie mylę?
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Różnica między ofertą on line a aneksem do umowy
masz rację powinny być wiążące, tylko przy zamówieniu online wiele razy podstawiają się różne warianty, więc warto zweryfikować co było na końcu zamówienia
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Różnica między ofertą on line a aneksem do umowy
Dziękuję za próbę naprowadzenia mnie na rozwiązanie. Okazało się, że od 1 stycznie Orange zmienił taryfy (oczywiście na niekorzyść dla klientów). Teraz mam inny problem: jak przenieść dane z telefonu obsługiwanego przez Kies (z wcześniejszym androidem) do telefonu z androidem 4 obsługiwanym przez Kies 3? Karta SIM z pierwszego jest aktywna do momentu aktywowania karty SIM z drugiego, a potem jest blokowana. Zupełnie nie wiem jak sobie z tym poradzić. Bardzo proszę o pomoc.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Różnica między ofertą on line a aneksem do umowy
Co do aparatu odpisałem Ci w innym wątku https://nasz.orange.pl/t5/Telefony-i-tablety/Jak-przenie%C5%9B%C4%87-dane-z-tel-z-wcze%C5%9Bniejszym...
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Różnica między ofertą on line a aneksem do umowy
Też nic nie wiedziałam o zmianie, dopóki nie trafiłam na tabelę z nowymi danymi. Według mnie specjalnie została ona umieszczona w internecie z opóźnieniem, żeby klienci za wcześnie nie zorientowali się, że zostali zrobieni w konia.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Różnica między ofertą on line a aneksem do umowy
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Różnica między ofertą on line a aneksem do umowy
Miła napisała:
Też nic nie wiedziałam o zmianie, dopóki nie trafiłam na tabelę z nowymi danymi. Według mnie specjalnie została ona umieszczona w internecie z opóźnieniem, żeby klienci za wcześnie nie zorientowali się, że zostali zrobieni w konia.
Tabela z nowymi danymi? @Miła byłabyś w stanie podać jakiś konkret? (Może chodzi o to, że w okresie, w którym przedłużałaś umowę zamówioną kanałem telefonicznym, nie były oferowane dodatkowe promocje/bonusy, jakie obecnie prezentowane są na stronach Orange?).
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Różnica między ofertą on line a aneksem do umowy
Z opóźnieniem odpowiadam. Trafiłam na to: https://www.orange.pl/ocp-http/PL/Binary2/2001737/4099557385.pdf. A teraz po aktywowaniu nowej karty (miałam dużą, a przeszłam na mini) okazało się, że jest jeszcze inna niezgodność między ofertą telefoniczną a rzeczywistością. Przez telefon sympatyczna pani pouczyła mnie, że aby nie przekraczać limitu danych, należy pod numer 80148 przesłać sms o treści BLOKUJ. Zrobiłam tak. I co, załatwione? Oczywiście. Dostałam odpowiedź: "Usługa Nie chcę schodków jest niedostępna w Twoim planie taryfowym. Pozdrawiamy, Orange." Przecież "dla bezpieczeństwa" rozmowy są nagrywane, to jak można tak zmyślać. Dla pełnego obrazu mojej przygody z Orange dodam, że dostałam telefon DUOS, o czym nie było mowy, ale już nie reklamowałam, bo mam dosyć zamętu.
- « Poprzedni
-
- 1
- 2
- Następny »