- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Internet mobilny LTE wywala mnie z xbox live...
Witam,
mam problem bo często tracę połączenie xboxa z usługą xbox live, zgłaszałem kilka reklamacji do Orange ale oni twierdzą że jest dobrze więc uderzyłem do Microsoftu i opisałem problem a pan powiedział że 99.99% zgłoszeń takich problemów mają od klientów Orange bo Orange nie odblokowuje jakiś tam portów i sugerował żeby mi odblokowali porty:
- Port 88 (UDP)
- Port 3074 (UDP i TCP)
- Port 53 (UDP i TCP)
- Port 80 (TCP)
- Port 500 (UDP)
- Port 3544 (UDP)
- Port 4500 (UDP)
Czy ktoś miał podobny przypadek?
Link od Microsoftu:
http://support.xbox.com/pl-pl/xbox-one/networking/network-ports-used-xbox-live
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Internet mobilny LTE wywala mnie z xbox live...
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Internet mobilny LTE wywala mnie z xbox live...
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Internet mobilny LTE wywala mnie z xbox live...
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Internet mobilny LTE wywala mnie z xbox live...
info znajdziesz tu http://www.orange.pl/kid,4004238926,id,4004228490,title,Jak-rozwiazac-umowe,helparticle.html
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Internet mobilny LTE wywala mnie z xbox live...
Sprawa wygląda tak:
w grudniu 2016 przedłużyłem internet orange freenet (10GB miałem i router huwawei mały na baterie ładowany usb) i mało go używałem bo miałem też internet na kablu Netie ale Netia strasznie się zaczeła psuć więc pomyślałem że dołożę sobie neta LTE i zrezygnuję z netii i tak zrobiłem. Umowę przedłużyłem przez tel z freenet na LTE dla domu w grudniu i 28 grudnia kurier podjechał z umową i nowym routerem ZTE coś tam (a tak wogule to przez telefon konsultantka powiedziała że nowe warunki interentu wejdą z dniem podpisania umowy i mam 14 dni na zrezygnowanie. A okazało się że mnie oszukała (co potwierdziła reklamacja po odsłuchaniu nagrania ale nic nie dostałem zadośćuczynienia bo powiedzieli że na umowie było wszystko dobrze napisane więc poprostu mnie oszukała i tyle a ja nie przeczytałem umowy tylko podpisałem i oddałem kurierowi). Więc od 28 grudnia miałem 14 dni na sprawdzenie i ewentualne zrezygnowanie z netu który wchodził w życie od 24 stycznia 2017. Jak mam wypowiedzieć tą umowę bez ponoszenia kosztów? Mam zamiar udać się z tym do rzecznika praw konsumentów może oni coś pomogą lub doradzą.