- « Poprzedni
-
- 1
- 2
- Następny »
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Witam, czemu mam na koncie ponad abonament 321,34 zł, skoro to nie ja zamówiłem? Czy można przywrócić do zera?
Rozwiązane! Idź do rozwiązania
Rozwiązanie:
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
@MaciTyl Sprawdź rachunek szczegółowy. Tam wszystko jest uzwględnione.
W razie czego reklamuj. Wyzerować się nie da, można zbonifikować, jak reklamacja będzie uznana
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Przejęcie konta
@MaciTyl zależy z jakich usług korzystałeś. Trzeba sprawdzić na fakturze szczegółowej, możesz odczytać na koncie Mój Orange lub dowiedzieć się na infolinii, czacie. Tu nie mamy wglądu na Twoje konto, więc pytanie nie bardzo do nas. Tak jak Ty jesteśmy tylko użytkownikami, którzy sobie na wzajem pomagają.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
@MaciTyl Sprawdź rachunek szczegółowy. Tam wszystko jest uzwględnione.
W razie czego reklamuj. Wyzerować się nie da, można zbonifikować, jak reklamacja będzie uznana
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Przejęcie konta
@MaciTyl jeśli oczekujesz od nas pomocy. musisz coś więcej napisać. Jeżeli została włączona jakaś usługa, to należało by ją jak najszybciej wyłączyć, aby nie były pobierane kolejne opłaty. Warto też zablokować połączenia, SMS-y, MMS-y wysokopłatne oraz płatności elektroniczne z numeru abonamentowego.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Przejęcie konta
Ja nie mam poglądu, tylko właściciel może sprawdzić rachunek
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Przejęcie konta
@MaciTyl w takim razie zmian mógł dokonać właściciel lub złożyć dodatkowe zamówienia.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Przejęcie konta
@MaciTyl trochę na wyrost to oznaczenie, choć poprawne. Właściciel może sprawdzić wszystko, ale bez względu na relacje dotyczące używania usługi na kogoś innego wgląd w to za co płacisz musi być. Przecież to uczciwe i logiczne, że musisz wiedzieć co finansujesz...dogadaj się na wgląd w to na fakturze
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Przejęcie konta
@MaciTyl Nie masz wglądu do konta, ale jak mniemam za nie płacisz. Tym bardziej powinieneś, to wyjaśnić z właścicielem abonamentu. Wyjściem jest upoważnienie użytkownika do konta, aby samemu kontrolować potencjalne wydatki. Jednak nie wiem czy w wypadku konta u operatora jest to wykonalne.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Przejęcie konta
@MaciTylnapisał(-a)Ja nie mam poglądu, tylko właściciel może sprawdzić rachunek
To polecam kontakt z właścicielem konta, jeśli płacisz za te konto, to tym bardziej, to forum użytkowników usług Orange i tu tego nie załatwisz 😎
- « Poprzedni
-
- 1
- 2
- Następny »