Nie można wyświetlić tego widżeta.
Nie można wyświetlić tego widżeta.
Nie można wyświetlić tego widżeta.

Problemy z wysokością abonamentu.


Poziom 6, Zwiadowca Przestworzy
  • 3
  • 0
  • 0

Problemy z wysokością abonamentu.

Szczerze mówiąc to muszę się poskarżyć na burdel w systemie.

Podpisałem umowę w salonie biz na 24 miesiące z kwotą abonamentu 34,99 + VAT.

Pierwsza faktura to w ogóle była jakaś masakra i do teraz nie wiem dlaczego tam było tyle a nie tyle ile powinno być... no ale  po 3 reklamacjach do reklamacji udało mi się uzyskać potwierdzenie, że jednak mój aboanment wynosi tyle ile wynosi ...  spocząłem na laurach... a tu przychodzi nowa faktura i mój abo jest znów wyższy od ustalonego o 9.99.  Znów wysłałem zgłoszenie ...ale mam już wątpliwość czy to mam sens.

czy ktoś to w ogóle ogarnia?

chciałem wzieć jeszcze kilka usług i numerów na firmę..ale to chyba nie ma sensu , skoro najprostsze rzeczy przerastają obsługę klienta Orange.

😞

6 ODPOW. 6

Poziom 45, Pionier Misji
  • 32322
  • 36194
  • 1366

Problemy z wysokością abonamentu.

A nie masz jakiś opcjonalnych rabatów?

Poziom 6, Zwiadowca Przestworzy
  • 3
  • 0
  • 0

Problemy z wysokością abonamentu.

standardowe - za zgodę marketingową i terminowe opłaty...zapłaciłem w terminie więc nie ma powodu do anulowania...:-/  

bałagan po prostu , alebo , co gorsza "naciąganie z automatu"...


Poziom 45, Pionier Misji
  • 32322
  • 36194
  • 1366

Problemy z wysokością abonamentu.

A nie dostałeś jakiś bonifikat lub korekt do poprzedniej?

Poziom 36, Nawigator Galaktyczny
  • 3214
  • 7467
  • 136

Problemy z wysokością abonamentu.

@rastula, sprawdź czy nie posiadasz dodatkowych aktywnych usług typu "ochrona Wyświetlacza" itd.


Poziom 15, Badacz Przestworzy
  • 16
  • 5
  • 2

Problemy z wysokością abonamentu.

Zapewne rachunek jest wyższy z powodu dodatkowej usługi - w planach Biz na 2 okresy rozliczeniowe otrzymuje się pakiet dodatkowych 10 GB za 0 zł, jeśli nie zrezygnujesz z tej usługi, to od 3 okresu rozliczeniowego jest płatna 9,99 zł netto.

 

Sprawdź, czy przypadkiem to nie ta usluga spowodowała wzrost rachunku 🙂 Możesz z niej zrezygnować, wtedy na kolejnym rachunku się nie znajdzie.

 

Z umową powinieneś otrzymać regualmin promocji, tam powinna być jasna informacja o tej usłudze i jej warunkach.

 

Pozdrawiam i mam nadzieję, że uda się sprawę wyjaśnić 🙂


Poziom 6, Zwiadowca Przestworzy
  • 3
  • 0
  • 0

Problemy z wysokością abonamentu.

dzięki za odpowiedzi...

ja żadnego pakietu u siebie nie widzę aktywowanego, ale poczekamy na to co odpowiedzą na zgłoszenie ...