- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Problemy techniczne z internetem LTE
Wiec mobilna usluge orange moge przeniesc w dowolne miejsce w Polsce gdzie tylko orange ma zasieg bez utraty ilosci pobieranych danych oraz braku blokady uslugi?!?!!
Tak? Dobrze zrozumialem?
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Problemy techniczne z internetem LTE
Nawet oferty z tzw strefą domową lub biurową mają limit pozastrefowy. Strefy też można odpłatnie zmienić. To nie jest usługa przyspawana do miejsca.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Problemy techniczne z internetem LTE
Usunięte zdanie z wykropkowanym przkleństwem - Moderator Wojciech.
Czyli reasumujac :
Uslugi mobilne w oragne dotyczace internetu nie liczac telefonow wcale nie sa uslugami mobilnymi, poniewaz:
a) w razie zmiany miejsca zamieszkania lub nawet wyjazdu na wczasy na drugi koniec Polski bede mial zalozony lejek, a byc moze zostana doliczone mi dodatkowe oplaty bez informowania mnie o tym nawet powiadomieniem sms lub email.
b) usluga mobilna pozwala tak jak telefon migrowac na terenie calej Polski niestety internet MOBILNY w orange ma ograniczenia i nie mozna dowolnie migrowac tak gdzie oczywiscie jest zasieg orange aby pelnic uslugi rzecz jasna w Polsce.
c) majac internet mobilny w orange musimy liczyc sie z tym ze jedynym wyjsciem z sytuacji jest ZGLOSZENIE tego firmie orange ktora oczywiscie moze ale nie musi wydac zgody na przemieszczenie karty sim, bo urzadzania sie nie czepiajmy. U jednych to modem u drugich routery, itd. A dodatkowo byc moze to bedzie odplatna zmiana ktora ponownie trzeba robic jak np. wrocimy z urlopu, wczasow czy wyjazdu sluzbowego.
d) usluga nie jest usluga mobilna poniewaz jest przypisana do jednego adresu zamieszkania, zameldowania, pelnienia uslugi tylko i wylacznie.
Podczas zmiany tzw. STREFY zglosic fakt taki musimy albowiem bedziemy musieli sie liczyc z dodatkowymi limitami lub dodatkowymi kosztami.
Z drugiej strony pojawia sie pojecie uslugi stacjonarnej gdzie wlasnie ta usluga jest przypisana do konkretnego adresu zamieszkania, zameldowania czy pelnienia uslugi ;D
Tak wiec! Drodzy kliencie orange! Jestescie robieni w konia. Firma numer jeden w Polsce wykorzystuje Was i wasza niewiedze w tematach natury prawniczej. Pala sie kruczkami prawnymi w wiekszosci w formie dyskusyjnej poniewaz doskonale wiedza ze pewne definicje przez nich uzywane nie maja w prawie zadnego pokrycia lub sformulowania przez nich uzywane pozostawiaja forme wielce dyskusyjna a czasami sa to zupelnie niezgodne z prawem logicznym konsumenta przepisy rzecz jasna wewnetrze przepisy.
Dlatego tez pisze przyszlym uzytkownikom internetu mobilnego w firmie orange:
USLUGA INTERNETU MOBILNEGO NIE JEST USLUGA MOBILNA - jest to usluga dostepu internetu w danym miejscu ktora objeta jest SZEREGIEM OGRANICZEN!!!!!!!!!!
- Za zmiane tzw. STREFY moze zarzadac kasy i nic mu nie zrobisz
- Jesli zmienisz tzw. STREFE i nie zglosisz tego to zostana na Ciebie nalozone POWAZNE OGRANICZENIA lub nawet wielce prawdopodobne KARY FINANSOWE
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Problemy techniczne z internetem LTE
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Problemy techniczne z internetem LTE
konkretnie ktore?
ale tak punkt po punkcie podaj ;D
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Problemy techniczne z internetem LTE
i tak przyuwazylem moze z opoznieniem ze napisales "To nie jest usługa przyspawana do miejsca."
W sumie internet po miedzi albo telefon tez po miedzi moge w zasadzie przestawic jesli zmienie miejsce zamieszkania, zameldowania czy tez pelnienia uslugi jesli jest tylko mozliwosc przepiecia od strony technicznej.
Tak wiec telefon albo internet po miedzi tez wg. orange jest usluga mobilna... bo mozna ja przeciez przeniesc 😄
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Problemy techniczne z internetem LTE
@r35 Ale tutaj akurat @Piotrekk85 ma rację. To co napisałeś to kompletna bzdura. Orange oferuje usługę internetu domowego LTE z pakietem danych w strefie domowej. W cenie tej usługi jest także internet mobilny, który ma osobny pakiet danych - który użyć możesz również poza strefą domową - co czyni jednocześnie ten internet usługą mobilną. Jeśli boli Cię, że dostajesz za mały pakiet - zainteresuj się usługami biznesowymi, ale nie wprowadzaj w błąd ludzi kiedy nie masz racji. W ofercie jest wyraźnie zaznaczone - są dwa pakiety z wyłącznie mobilnym internetem, oraz jeden pakiet Internetu Domowego 4G - wyszczególnione jest także to, że posiadasz 250 GB w strefie domowej, w tym 100 GB poza strefą domową (10, 50, 100 GB internetu mobilnego). Wszystko jest dokładnie opisane, zgodnie z prawem. Usługa Internet domowy 4G to usługa także internetu mobilnego, z pakietem danych 100 GB poza strefą domową. Orange po prostu gratis dodaje Ci 150 GB jeśli przesiadujesz w jednym, konkretnym miejscu - w tym wypadku zamieszkania - dlatego jest to reklamowane jako internet - DOMOWY. Natomiast jak najbardziej możesz korzystać z tego jako internet mobilny.
Podsumowując - internet mobilny poza strefą domową jest zawarty w cenie usługi internetu domowego LTE, są to osobne pakiety, jednak w strefie domowej liczony jest także pakiet z internetu mobilnego. To już od Ciebie zależy, gdzie korzystasz z usługi. Z racji tego, iż korzystasz tylko z jednego nadajnika w strefie domowej - masz większy pakiet transferu do wykorzystania - jako internet domowy. Natomiast internet mobilny - to osobny pakiet transferu, do wykorzystania w całej Polsce a także jakaś część, adekwatnie do zakupionego pakietu w roamingu w UE.
Nie wiem jak inaczej można Ci to wytłumaczyć, natomiast nie masz racji pisząc takie - nie oszukujmy się, bzdury. Tak samo nie ma czegoś takiego jak "prawo logiczne konsumenta" 😄
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Problemy techniczne z internetem LTE
"a) w razie zmiany miejsca zamieszkania lub nawet wyjazdu na wczasy na drugi koniec Polski bede mial zalozony lejek, a byc moze zostana doliczone mi dodatkowe oplaty bez informowania mnie o tym nawet powiadomieniem sms lub email."
Totalna bzdura. Internet mobilny zależy od zasięgu i praw fizyki. Jeśli masz lejek, jest on niezależny od miejsca. Zmiana strefy domowej/biurowej jest opcją płatną, na którą dobrowolnie się zgodziłeś wybierając konkretną ofertę.
"musimy liczyc sie z tym ze jedynym wyjsciem z sytuacji jest ZGLOSZENIE tego firmie orange ktora oczywiscie moze ale nie musi wydac zgody na przemieszczenie karty sim,"
Zmiana strefy czy miejsca korzystania z usług jest dyspozycją zależną od klienta. Chyba nie uważasz, że parę milionów ludzi którzy mają komórki w Polsce każdą zmianę adresu zgłaszają Orange.
"usluga nie jest usluga mobilna poniewaz jest przypisana do jednego adresu zamieszkania, zameldowania"
Usługa ze strefą domową/biurową jak pisano wyżej ma pakiet GB na poza strefę. Ponadto adres do usługi jest wskazywany przez klienta i nie musi być powiązany z adresem zamieszkania lub zameldowania (może sobie wskazać dowolne miejsce w Polsce).
Usługi o których dyskutujemy mają charakter abonamentowy i wymagają podpisu (fizycznego lub elektronicznego). Wszystkie zasady są opisane w umowie, regulaminie i/lub cenniku. Ze wszystkim należy zapoznać się z treścią przed podpisanie umowy. Składając podpis, klient akceptuje ich zapisy w sposób dobrowolny.
Co do praw konsumenta w zakresie internetu mobilnego, z uwagi na ciszę wyborczą panującą w Polsce pominę ten temat do niedzieli wieczór.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Problemy techniczne z internetem LTE
Usunięte zdania i sformułowania obraźliwe i niekulturalne - moderator Wojciech.
Ani jedno z moich twierdzen nie mija sie z prawda.
Wyciales sobie z kontekstu zeby mylic i mydlic oczy ludziom
a punkcie A jest to poprawne stwierdzenie bo dzis czytalem regulamin i jest wyraznie jak byk napisane ze moga zostac nalozone ograniczenia jesli z moim internetem rzekomo mobilnym co zreszta Ty opisales ze nikt mi nie broni isc w cholere gdzies gdzie mam w koncu zasieg. Otoz drogi panie NIE. NIE MOGE chociaz bym nawet chcial.
Sa ciekawe zwroty ktore conajmniej zostawiaja czlowieka z glebokimi przemyslaniami: SILA WYZSZA.
Nie do konca wiadomo co to moze oznaczac ... pradawnych ktorzy zasiali dna na ziemi? Ufoli ktorzy maja na nas napasc a moze elvisa ktory stwierdza ze mi sie internet nie nalezy i ciul... nie bedzie.
W umowie wyraznie pisze ze zostana mi ograniczenia nalozone jesli zmienie lokalizacje bez informowania o tym telekoma.
Czyli mamy usluge stacjonarna gdzie miejsce pelnienia uslugi jest stale. Mydlenie oczu z usluga mobilna jest tak smieszne ze az lzy z tego smiechu sie cisna na oczeta.
Jak widac usluga mobilna nabiera nowego znaczenia!
Co wiecej dzis dzwonilem ponownie zlozyc kolejna reklamacje... a co moze odpala w koncu ten internet.
Zapytalem przemilej pani czy majac ta usluge moge jechac 20km dalej bo akurat mam tam robote i potrzebuje neta 😄
NIE. Zostana nalozone limity po zalogowaniu a i moga zostac mi naliczone dodatkowe oplaty 😄
Spytalem wiec czy logiczne, stosowne a takze poprawne jest stwierdzenie ze skoro nie moge sie z usluga ruszyc to jest to usluga stacjonarna 😄 Pani juz odpowiedziala ze ona nie wie 😄
Podam prosty przyklad... jesli ja spawalbym swiatlowody dla orange i cos by bylo nie tak bylbym obciazony lub scigano by mnie przez komornika.
Jesli orane nie pelni uslugi za ktora jest odpowiedzialny to ma to gdzies... wyznaje zasade ze najwyzej rozwiaze umowe i niech sie klienta buja... i to w najgorszym wypadku... bo i tak go wydoimy.
Mam ponad 60 pomiarow z roznych dni, posiadam niezalezny pomiar z zewnetrzenj firmy, sprawdzony kazdy sprzet ktory mogl byc, zmienione karty sim, strefy i inne dziwactwa.
A internet dalej nie dziala i nie wiadomo kiedy bedzie dzialal.
Wiec nie mydlij mi ani innym klientom oczu i niech sie ludzie dowiedza jak i na co maja patrzec zeby nie zostali stukniecie na kasie i na usludze.
Takie sa fakty!
Dodam ze obecnie potestowalem konkurencje ale wczesniej zanim zabralem sprzet i sima spytalem czy jest mozliwosc rozwiazania umowy jesli siec przez 3 miesiace nie jest w stanie pelnic uslugi lub z zasieg sie nagle pogorszyl nie z mojej winy... pani popatrzyla jak na ciezkiego klienta i pokazala palcem ... JEST
Jest wers mowiacy o tym ze jesli przez 60 dni siec jest niedostepna lub ograniczono przynajmniej o polowe w stostunku do tego co bylo to moge rozwiazac. U konkurencji dodatkowo nie ma problemow zeby migrowac po calej Polsce, oczywiscie zasieg w miescu docelowym nie jest gwarantowany po za tym gdzie bedzie pelniona wstepnie usluga jednak nie ma ograniczen, zadnych stref itp...
I to jest usluga mobilna z internetem niegwarantowanym - czyli w miejscu pelnienia uslugi jest ale nie koniecznie powiedzmy na Mazurach, nie sa w stanie tez zagwarantowac predkosci.
Jest takze opcja internetu stacjonarnego ... gdzie jest gwarantowane 40Mbit i ponizej tego mam mozliwosc reklamacji a jesli to sie ciagnie wiecej niz 60 dni to moge zrezygnowac bez konsekwencji.
Jest to po prostu rozboj.
W momencie jak biore samochod w wynajem dlugoterminowy i samochod padnie jest mi dawany nowy, jesli nie sa w stanie to nie licza oplat!
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś