- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Problem z realizacją zamówienia orange love pomocy
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Problem z realizacją zamówienia orange love pomocy
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Problem z realizacją zamówienia orange love pomocy
Moje pierwotne zgłoszenie nie zostało zrealizowane od 07.10.2017 r. (dziś jest już 10.11.2017 r.) nie został dostarczony telefon zamówiony w ofercie orange love (z umową i oczywiście fakturą poszło błyskawicznie). Mam już 3 zamknięte zgłoszenia po telefonach do "doradców", którzy nic nie zrobili i przekazali bezmyślnie sprawę dalej. Mam też 3 zgłoszenia w toku (w tym to pierwotne z 07.10.2017 r.) oraz nowo otwarte - te już jam napisałem bo rozmowy z "doradcami" przestały mnie bawić. W ostatniej rozmowie prowadzonej z "doradcą" uzyskałem informowano mnie, kto z działu sprzedaży zajmuje się zgłoszeniem i robi to od 24.10.2017 r. Problemem jest podobno rata miesięczna za telefon samsung s8, która miała wynosić 99 zł i taka oferta jest na stronie oferta jest ogólnie dostępna, ale to "doradcy" pewnie nic nie obchodzi. Ogólnie patrząc na załatwianie sprawy w orange to kolejne zgłoszenia mają wyłącznie na celu przedłużenie realizacji zamówienia i czekanie do czasu zakończenia się promocji żeby "doradca" mógł powiedzieć "Pana zamówienie nie może być zrealizowane, bo na dzień dzisiejszy nie mamy takiej oferty". Pozdrawiam tych, którzy mają "problemy" z realizacją zamówienia w orange. Szkoda waszego czasu lepiej składać skargi do UKE i powództwa do sądu.