Nie można wyświetlić tego widżeta.
Nie można wyświetlić tego widżeta.
Nie można wyświetlić tego widżeta.

Migracja na love, problemy z zamówieniem.

ROZWIĄZANE

Poziom 17, Komentator
  • 9
  • 6
  • 1

Migracja na love, problemy z zamówieniem.

Serwus wszystkim!

 

Tytułem wstępu przepraszam za lekturę do kawy, ale nikt na infolinii nie stara się rozwiązać tego problemu.

 

3.11 skontaktowałem się z infolinia w celu przedłużenia umowy na plan love. Zamówienie zostało przyjęte.

 

IMG_2600.png

 

Dodatkowo dobrałem aktywacje nowego internetu mobilnego(ze względu na to, że średnio wykorzystuje 8gb/mc). Do oferty dobrałem terminal(iphoneX z pierwszą wpłatą w wysokości 149,-), podczas składania zamówienia na magazynie logistycznym była dostępna jedna sztuka, ale wszystko udało się szczęśliwie zamknąć i pozostało mi wyczekiwanie na kuriera. Dwa dni temu(tj. 7.11) kurier zawitał z paczką i jak się spodziewałem w pierwszej kolejności dotarła umowa na internet mobilny. Przed przyjazdem kuriera zadzwoniłem pod *100, żeby upewnić się czy umowa na love przeszła przez młynek weryfikacyjny, bo w innym wypadku ten internet mobilny byłby mi zwyczajnie zbędny, ponieważ w obecnym Smart Plan LTE wspólny mam spory pakiet. Konsultant zapewniał, że widzi już dwa numery listu przewozowych(do love i do internetu mobilnego)  Wczoraj (tj. 8.11) dostałem sms od Orange, że przesyłka jest spakowana i do zapłaty przy odbiorze mam 0,00.

 

 

 

 IMG_2599.PNG

 

 Od razu zadzwoniłem na infolinie; konsultantka rozłożyła ręce i powiedziała, że zapewne jest to błąd systemowy i mam wyczekiwać kuriera, jeśli jednak nie będzie pierwszej wpłaty, to mam spokojnie przyjąć paczkę. Skontaktowałem się z infolinia DPD, po szybkiej weryfikacji listu przewozowego... okazało się, że paczka jest adresowana do jakieś Pani ze Zduńskiej Woli i rzeczywiście jest podany mój numer kontaktowy. Kolejny bezowocny kontakt z infolinia, zgłosiłem całą sytuację via facebook do orange polska, podziękowali za info i napisali, że przekażą sprawę do odpowiedniego działu. 


 IMG_2601.PNG

 

 

Dziś dzwoni do mnie kurier, wyjaśniłem mu cala sprawę i poleciłem, żeby pojechał pod adres wskazany na liście, bo jest jakiś błąd. Przynajmniej jedna osoba w tym zamieszaniu będzie miała mniej problemów na głowie 🙂 Przed momentem ponowiłem kontakt z BOK, konsultant widzi jedynie status zamówienia, ten widnieje jako "zamówienie przyjęte", ale nie ma wygenerowanego listu przewozowego. Pomyślałem sobie, że wpadłem w dziwny cyrk, bo wcześniej konsultant widział przecież dwa numery listów przewozowych. 

 

Moje pytanie do Was, z kim mogę się w tej sprawie kontaktować? Dostałem potwierdzenie złożenia zamówienia, ale nie ma tam żadnego kodu aktywacyjnego. Podejrzewam, że Orange nie ma fizycznie telefonu, dlatego jest takie zamieszanie, ale to tylko moje przypuszczenia, które chce po prostu rozwiać.

Sprzęt może do mnie trafić nawet za miesiąc, nie mam parcia na szkło. Głównie chodzi o to, że jeśli z samą umową jest coś nie halo, to osobna umowa na internet mobilny będzie mi zupełnie zbędna, bo jednocześnie niepotrzebnie podniesie mi miesięczne wydatki. Oczywiście mam czas na to, żeby odstąpić od umowy, ale obawiam się, że w tym tempie, gdzie nikt nic nie wie, ten czas po prostu minie.

 

 

 

Pozdrawiam i dziękuje za poświęcony czas.

Mariusz

 

1 ZAAKCEPTOWANE ROZWIĄZANIE

Rozwiązanie:

Poziom 17, Komentator
  • 9
  • 6
  • 1

Migracja na love, problemy z zamówieniem.

Dziękuje wszystkim za odpowiedź.

 

Wczoraj udało mi się ustalić dlaczego moje zamówienie cały czas 'wisi'. Okazało się, że do przedłużenia konsultant zarezerwował terminal, którego nie ma fizycznie na stanie i umowa wejdzie w życie w momencie jak Orange dostanie kolejną partie telefonów. Nikt nie jest w stanie określić przybliżonej daty awizacji. Sugeruje się informacją ze strony Apple, bo jeśli u nich jest deklaracja o 3-4 tygodniach dostawy to podejrzewam, że w pierwszej kolejności będą dbali o swoje sklepy. Znalazłem dużo negatywnych wpisów odnośnie przedsprzedaży. Zakładam, że jestem na szarym końcu kolejki.

 

Anulowałem zamówienie.

 

 

Czekam aż odpowiedni dział klepnie anulowanie aneksu(do 48h) i złoże jeszcze raz, prawdopodobnie bez żadnego sprzętu. Czuję się lekko zażenowany cała sytuacja, począwszy od podawania mojego telefonu kontaktowego dla DPD(do innego zamówienia, dla innego klienta) i tego, że nikt nie informował mnie o statusie, przecież wystarczył jeden telefon. Generalnie kończy mi się urlop i będzie teraz problem z kurierem.

DPD nie jest górnolotnym partnerem..

Wyświetl rozwiązanie w oryginalnym poście

6 ODPOW. 6

Poziom 40, Guru *****
  • 31052
  • 26367
  • 1321

Migracja na love, problemy z zamówieniem.

Mam nadzieję, że masz zgodę na publikację danych osobowych.

Najlepiej złóż reklamację np. przez mój Orange. Lub na BOK poproś aby oddzielił do Ciebie dyżurujący przełożony/kierownik sekcji. Niestety takich spraw od ręki raczej się nie naprawi.

Poziom 17, Komentator
  • 9
  • 6
  • 1

Migracja na love, problemy z zamówieniem.

Dzięki za zwrócenie uwagi, screeny przerobione 🙂

 

 

Przed momentem kurier zadzwonił i przekazał, że w papierach ma dane klientki ze Zduńskiej Woli, nie moje. Więc chyba jedynym błędem było wysłanie mojego numeru telefonu do DPD. Jeśli chodzi o status zamówienia:

 

a) Czat z aplikacji - konsultant nie ma wglądu w zamówienie.

b) Infolinia - rozkłada ręce i widzi jedynie jego status.

c) Orange Polska fb - również nie posiadają wglądu w zamówienia.

 

Czy na Wasze oko jest tu rzeczywiście jakiś problem? Po ilu dniach roboczych od daty zamówienia złożyć reklamację i z jakim działem z infolinii się w tej sprawie kontaktować?


Poziom 40, Guru *****
  • 31052
  • 26367
  • 1321

Migracja na love, problemy z zamówieniem.

Reklamację możesz złożyć zawsze. Choćby dziś. Na Love niestety nie ma reguł.
Anonim

Nie dotyczy

Migracja na love, problemy z zamówieniem.

@Mariusz94, ja w październiku też miałem wątpliwości w trakcie realizacji umowy na Orange Love. Komunikaty o dwóch przesyłkach, jak u Ciebie w jednej, ale śledzenie i porównanie z DPD wzbudziło moją czujność, więc natychmiast zadzwoniłem na 510100100, bo czułem już "oddech kuriera". Ktoś popełnił gafę w systemie operatora, ale na gruncie z kurierem sprawdziłem wszystko i "spakowane dwie"....były w jednej przesyłceEmotikon: Bardzo szczęśliwy Ot, ktoś nie ceni swojej pracy i powinni tej osobie podziękować.


Poziom 17, Komentator
  • 9
  • 6
  • 1

Migracja na love, problemy z zamówieniem.

Dziękuje wszystkim za odpowiedź.

 

Wczoraj udało mi się ustalić dlaczego moje zamówienie cały czas 'wisi'. Okazało się, że do przedłużenia konsultant zarezerwował terminal, którego nie ma fizycznie na stanie i umowa wejdzie w życie w momencie jak Orange dostanie kolejną partie telefonów. Nikt nie jest w stanie określić przybliżonej daty awizacji. Sugeruje się informacją ze strony Apple, bo jeśli u nich jest deklaracja o 3-4 tygodniach dostawy to podejrzewam, że w pierwszej kolejności będą dbali o swoje sklepy. Znalazłem dużo negatywnych wpisów odnośnie przedsprzedaży. Zakładam, że jestem na szarym końcu kolejki.

 

Anulowałem zamówienie.

 

 

Czekam aż odpowiedni dział klepnie anulowanie aneksu(do 48h) i złoże jeszcze raz, prawdopodobnie bez żadnego sprzętu. Czuję się lekko zażenowany cała sytuacja, począwszy od podawania mojego telefonu kontaktowego dla DPD(do innego zamówienia, dla innego klienta) i tego, że nikt nie informował mnie o statusie, przecież wystarczył jeden telefon. Generalnie kończy mi się urlop i będzie teraz problem z kurierem.

DPD nie jest górnolotnym partnerem..

Wyświetl rozwiązanie w oryginalnym poście


Poziom 40, Guru *****
  • 31052
  • 26367
  • 1321

Migracja na love, problemy z zamówieniem.

A nie masz blisko jakiegoś punktu odbioru?