- « Poprzedni
- Następny »
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Problem z odzyskaniem kaucji
@Mateusz00 może zejdż trochę z tonu!
my jesteśmy takimi samymi użytkownikami usług Orange jak ty!
@Kimiriko stara się pomóc, jak ci jej odpowiedzi nie pasują, to nie komentuj!
Jak ci forum nie pasuje, to droga wolna!
ja nie rozumie, jak tak wkręcić się można w salonie, przecież czyta się to co podpisuje, ale pewnie nikt nie czyta i takie efekty.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Problem z odzyskaniem kaucji
Jak można? Normalnie jest coś takiego jak zaufanie 🙂 jeśli ktoś ci coś sprzedaje i wyraźnie mówi co później mogę zrobić z kaucja a ponoć jest wykwalifikowanym pracownikiem to dlaczego mam mu nie zaufać? Mam wyjść z salonu? Po co są pracownikami Orange skoro nie potrafią dać prawdziwej odpowiedzi tylko celowo wprowadzą w błąd żeby na końcu rozmowy próbować wcinać kolejny telefon i prosić o 5 gwiazdek rozmowy, mówione jest to co klient chciał by usłyszeć a później maja go gdzieś… taka jest prawda
A jak ktoś mi próbuje mówić ze szkoda czasu i nerwów to tak jak był by pracownikiem i chciał schować sprawę pod dywan.
____________________
*Scaliłem wpisy i edytowałem treść - moderator Wojciech.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Problem z odzyskaniem kaucji
@Mateusz00 nie chodzę do salonów, podpisywać umowy, bo mam w okolicy tylko partnerskie, nie mam do nich zaufania nawet w 10%, jak ty masz zaufanie, to warto z tym skończyć, bo nie jeden raz, się na tym przejedziesz.
Odnośnie zakładania sprawy w sądze, więcej to cię będzie kosztować niż zyskasz.
Jest coś takiego jak ochrona praw konsumenta i tam bym skierował swoje kroki.
Tak na marginesie...
Salon partnerski możesz otworzyć i ty!
To nie znaczy że będziesz pracownikiem Orange!
To odrębna firma, tylko współpracuje z Orange obecnie, za rok może współpracować z T-Mobile, czy innym operatorem 😉
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Problem z odzyskaniem kaucji
Miałem i już je straciłem, skąd mogłem przewidzieć ze tak działają? Uważam ze mam w 100% racje w tym co pisałem i wina leży po stronie Orange. Jeśli bym wygrał sprawę nie ja bym pokrywał koszty. mam zapisy rozmów w PDF z pracownikami jak wyraźnie mi coś piszą. W takim razie na jaki temat posiadają wiedzę skoro są doradcami? Uważam ze ich wiedza kończy się na zaproponowaniu kolejnego telefonu i proszenie o jak najlepsza opinie. Chce tylko udowodnić ze nie pisze głupot tylko oni za każdym razem kłamią i piszą nie prawdziwe informacje przez które czuje się oszukany! A jeśli uraziłem kogoś z forum przepraszam ale próbowanie wmówić mi ze mogę odpuścić bo szkoda czasu i nerwów jest bardzo nie na miejscu a wręcz mogę podejrzewać ze jest to osoba jakaś z Orange próbująca zamieść temat pod dywan.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Problem z odzyskaniem kaucji
@Mateusz00 Co do obsługi masz 100% rację. Jeśli jeszcze masz dowody w postaci plików z rozmowy, gdzie konsultant wprowadził w błąd pisząc o wcześniejszym zwrocie kaucji, to sprawa powinna być załatwiona w trybie reklamacji i ugodowo. Co jednak się tyczy samej kaucji i zapisów...znalazłem dokument wzoru umowy i jest tam zapis o kaucji i o tym, że zwrócona może być tylko po zakończeniu okresu trwania umowy pod warunkiem niezalegania z opłatami z niej wynikającymi.
Zerknij w Swoją umowę (regulamin) i sam dokładnie doczytaj (jeśli masz taki punkt, bo umowy mogą być różne). Umowa świeża, bo z 2021 roku, więc sądzę, że to co znalazłem pokrywa się z tym, co Ty masz na papierze...Ważne jest to, co podpisałeś, ale i to, że informowany powinieneś być rzetelnie
- « Poprzedni
- Następny »