Nie można wyświetlić tego widżeta.
Nie można wyświetlić tego widżeta.
Nie można wyświetlić tego widżeta.

Problem z odzyskaniem kaucji

ROZWIĄZANE

Poziom 29, Znawca Przestworzy
  • 2384
  • 13151
  • 63

Problem z odzyskaniem kaucji

@Mateusz00  może zejdż trochę z tonu!

my jesteśmy takimi samymi użytkownikami usług Orange jak ty!

@Kimiriko  stara się pomóc, jak ci jej odpowiedzi nie pasują, to nie komentuj!

Jak ci forum nie pasuje, to droga wolna!

ja nie rozumie, jak tak wkręcić się można w salonie, przecież czyta się to co podpisuje, ale pewnie nikt nie czyta i takie efekty.


Poziom 13, Tropiciel Przestworzy
  • 12
  • 22
  • 0

Problem z odzyskaniem kaucji

Jak można? Normalnie jest coś takiego jak zaufanie 🙂 jeśli ktoś ci coś sprzedaje i wyraźnie mówi co później mogę zrobić z kaucja a ponoć jest wykwalifikowanym pracownikiem to dlaczego mam mu nie zaufać? Mam wyjść z salonu? Po co są pracownikami Orange skoro nie potrafią dać prawdziwej odpowiedzi tylko celowo wprowadzą w błąd żeby na końcu rozmowy próbować wcinać kolejny telefon i prosić o 5 gwiazdek rozmowy, mówione jest to co klient chciał by usłyszeć a później maja go  gdzieś… taka jest prawda 

 

A jak ktoś mi próbuje mówić ze szkoda czasu i nerwów to tak jak był by pracownikiem i chciał schować sprawę pod dywan.

 

 

 

____________________

*Scaliłem wpisy i edytowałem treść - moderator Wojciech.


Poziom 29, Znawca Przestworzy
  • 2384
  • 13151
  • 63

Problem z odzyskaniem kaucji

@Mateusz00  nie chodzę do salonów, podpisywać umowy, bo mam w okolicy tylko partnerskie, nie mam do nich zaufania nawet w 10%, jak ty masz zaufanie, to warto z tym skończyć, bo nie jeden raz, się na tym przejedziesz.

Odnośnie zakładania sprawy w sądze, więcej to cię będzie kosztować niż zyskasz.

Jest coś takiego jak ochrona praw konsumenta i tam bym skierował swoje kroki.

 

Tak na marginesie...

Salon partnerski możesz otworzyć i ty!

To nie znaczy że będziesz pracownikiem Orange!

To odrębna firma, tylko współpracuje z Orange obecnie, za rok może współpracować z T-Mobile, czy innym operatorem 😉


Poziom 13, Tropiciel Przestworzy
  • 12
  • 22
  • 0

Problem z odzyskaniem kaucji

Miałem i już je straciłem, skąd mogłem przewidzieć ze tak działają? Uważam ze mam w 100% racje w tym co pisałem i wina leży po stronie Orange. Jeśli bym wygrał sprawę nie ja bym pokrywał koszty. mam zapisy rozmów w PDF z pracownikami jak wyraźnie mi coś piszą. W takim razie na jaki temat posiadają wiedzę skoro są doradcami? Uważam ze ich wiedza kończy się na zaproponowaniu kolejnego telefonu i proszenie o jak najlepsza opinie.  Chce tylko udowodnić ze nie pisze głupot tylko oni za każdym razem kłamią i piszą nie prawdziwe informacje przez które czuje się oszukany! A jeśli uraziłem kogoś z forum przepraszam ale próbowanie wmówić mi ze mogę odpuścić bo szkoda czasu i nerwów jest bardzo nie na miejscu a wręcz mogę podejrzewać ze jest to osoba jakaś z Orange próbująca zamieść temat pod dywan.


Poziom 42, Mistrz Międzygalaktyczny
  • 14228
  • 58489
  • 709

Problem z odzyskaniem kaucji

@Mateusz00 Co do obsługi masz 100% rację. Jeśli jeszcze masz dowody w postaci plików z rozmowy, gdzie konsultant wprowadził w błąd pisząc o wcześniejszym zwrocie kaucji, to sprawa powinna być załatwiona w trybie reklamacji i ugodowo. Co jednak się tyczy samej kaucji i zapisów...znalazłem dokument wzoru umowy i jest tam zapis o kaucji i o tym, że zwrócona może być tylko po zakończeniu okresu trwania umowy pod warunkiem niezalegania z opłatami z niej wynikającymi. 

Zerknij w Swoją umowę (regulamin) i sam dokładnie doczytaj (jeśli masz taki punkt, bo umowy mogą być różne). Umowa świeża, bo z 2021 roku, więc sądzę, że to co znalazłem pokrywa się z tym, co Ty masz na papierze...Ważne jest to, co podpisałeś, ale i to, że informowany powinieneś być rzetelnie