Nie można wyświetlić tego widżeta.
Nie można wyświetlić tego widżeta.
Nie można wyświetlić tego widżeta.

Orange włącza samoistnie usługi i nalicza wysokie opłaty


Poziom 10, Zwiadowca Przestworzy
  • 12
  • 14
  • 0

Orange włącza samoistnie usługi i nalicza wysokie opłaty

Skoro nie jestem jedynym przypadkiem to coś jest w tym a może sam tak robisz i twierdzisz, że inni mogą tak robić to ok. Ja nie jestem dzieckiem by grać w durne gry a po drugie kto w tych czasach telefon do łazienki nosi??? Zastanów się trochę nad wypowiedzią. Dziwnie, że Orange bronisz a ja z nimi nie raz mam problemy i wiem do czego są zdolni ponieważ często przyznają mi racje i ciągle przepraszają za zaistniałe sytuacje. 


Poziom 45, Pionier Misji
  • 32783
  • 38802
  • 1388

Orange włącza samoistnie usługi i nalicza wysokie opłaty

To że jakaś firma wysyła przeprosiny to tylko współczesny standard obsługi i nie ma nic do tego czy przyznaje się do winy czy nie. Zawsze możesz domagać się przesłania logu z systemu z potwierdzeniem. Też internet nie jest anonimowy i jeśli się uprzesz, można po ip serwera ustalić z jakiej strony aktywowano usługę.

Anonim

Nie dotyczy

Orange włącza samoistnie usługi i nalicza wysokie opłaty

@Seba3  teraz są bardzo nie bezpieczne czasy, nie można beztrosko z Internetu korzystać, akcent na kartę sim, bo jeśli nie zablokujesz usług elektronicznych, świadomie czy nie złapiesz się na taką prenumeratę, ja dla świętego spokoju zablokowałem wszystkie usługi Premium i Usługi Elektroniczne, ba włączyłem blokady na wszystko z czego nie korzystam, puki co jest spokój.


Poziom 21, Odkrywca Przestworzy
  • 1067
  • 1685
  • 7

Orange włącza samoistnie usługi i nalicza wysokie opłaty


@Piotrekk85napisał(-a)

To że jakaś firma wysyła przeprosiny to tylko współczesny standard obsługi i nie ma nic do tego czy przyznaje się do winy czy nie. Zawsze możesz domagać się przesłania logu z systemu z potwierdzeniem. Też internet nie jest anonimowy i jeśli się uprzesz, można po ip serwera ustalić z jakiej strony aktywowano usługę.


Jak bardzo trzeba by się upierać jeśli nie ma się wujka w policji albo w prokuraturze?


Poziom 45, Pionier Misji
  • 32783
  • 38802
  • 1388

Orange włącza samoistnie usługi i nalicza wysokie opłaty

Wystarczy dobrze władać językiem polskim i dobrze napisać reklamację.

Poziom 8, Zwiadowca Przestworzy
  • 2
  • 5
  • 0

Orange włącza samoistnie usługi i nalicza wysokie opłaty

Ja również miałam tę samą sytuację. Dostałam smsa, o rzekomo zamówionej usłudze Gamezhouse, którego zignorowałam, ponieważ nigdy nie gram w żadne gry i stwierdziłam, że to pewnie próba oszustwa. Po miesiącu okazało, że Orange naliczyło mi wysoką opłatę. Złożyłam reklamację do Orange i dostałam informację, że to nie oni świadczą usługę, tylko firma Gamezhouse i to do nich trzeba składać reklamację.  Co ciekawe jeszcze miesiąc temu przy próbie wyszukania firmy Gamezhouse nic nie wyskakiwało. Dopiero teraz kiedy pojawił się wątek w tej sprawie nagle powstała jakaś strona internetowa. Ja nie mam zamiaru płacić Orange za usługę, której nie zamawiałam. Co więcej, nikt nie jest w stanie pokazać kiedy zgodziłam się na taką usługę. Nigdy nie kliknęłam w zgodę żadnego regulaminu. Dla mnie jest to sprawa bardzo niejasna i uważam, że w tym wypadku Orange czerpie z tego korzyści przekazując dane swoich klientów (nr telefonu) w sposób bardzo nieuczciwy. Napisałam oficjalne pismo w tej sprawie do Orange i zobaczymy co odpowiedzą. Trzeba tępić takie praktyki i uważam, że najgorsze co można robić w takiej sytuacji to zapłacić tak po prostu. 


Poziom 8, Zwiadowca Przestworzy
  • 4
  • 5
  • 0

Orange włącza samoistnie usługi i nalicza wysokie opłaty

Moja sytuacja wygląda podobnie. sms przyszedł o 0:55, nie spałam jeszcze, ale z tel. w tym momencie nie korzystałam. Najpierw pomyślałam, że to jakiś spam, ale po zalogowaniu się do "mój orange" zauważyłam, że została naliczona opłata... Na szczęście była możliwość wyłączenia usługi przez Internet, co też od razu zrobiłam, bo wysyłać sms-a z hasłem "stop" też się bałam (kto ich tam wie, może za to też naliczyliby opłaty, bo nr premium albo coś). Rano zadzwoniłam na infolinię w tej sprawie. Pan próbował "wciśnąć" mi, że sama uruchomiłam tę "usługę". Zdenerwowałam się, pojechałam do salonu Orange, złożyłam reklamację. Na odpowiedź od Orange czekałam miesiąc, nie dostałam odpowiedzi. Znowu pojechałam do salonu. Złożyłam kolejną reklamację z żądaniem o przesłanie mi odpowiedzi na moją reklamację na piśmie (żeby docelowo zgłosić się do UOKiK). Na razie nie dostałam żadnej odpowiedzi... I właśnie w ten sposób jestem traktowana jako klient... Zablokowałam oczywiście wszystkie tzw. usługi "premium", ale problem polega na tym, że Orange co jakiś czas dodaje kolejne usługi tego typu, nie informując mnie o tym, więc zawczasu nie jestem w stanie zareagować/ zablokować cokolwiek... później natomiast docierają rachunki za "nie wiedzieć za co"... :(((


Poziom 8, Zwiadowca Przestworzy
  • 4
  • 5
  • 0

Orange włącza samoistnie usługi i nalicza wysokie opłaty

Przesłałam właśnie reklamację mailem na adres info-pl@mobileinfo.biz

Zobaczymy, czy dostanę odpowiedź i jeżeli dostanę, co napiszą.


Poziom 8, Zwiadowca Przestworzy
  • 2
  • 5
  • 0

Orange włącza samoistnie usługi i nalicza wysokie opłaty

Właśnie, ja dzwoniąc na infolinię, też zapytałam jak to możliwe, że naliczyli mi dodatkową opłatę skoro wszystko miałam poblokowane i Pan powiedział, że to jest nowa usługa i trzeba ją osobno zablokować. Szkoda, że jak mają jakieś promocje to wydzwaniają po kilka razy dziennie, a nie informują o nowej możliwości blokady usług. Mnie wysłali pismo z odpowiedzią na reklamację, bardzo zdawkowe. Wysłałam kolejne i już nie otrzymałam odpowiedzi za to zablokowali mi usługi, za nieopłacenie rachunku, mimo, że zapłaciłam kwotę, która należy się za abonament, odjęłam tylko kwotę za te gry. Sprawa na 100% trafia do UOKIK i chyba złożę też pozew do sądu. Z pewnością Orange straciło wieloletniego klienta.


Poziom 10, Zwiadowca Przestworzy
  • 12
  • 14
  • 0

Orange włącza samoistnie usługi i nalicza wysokie opłaty

Wracam do sprawy z przed kilku tygodni bo dopiero miałem czas napisać kilka słów do Twojego komentarza. Otóż Twoja sesja multimedialna się nie potwierdziła i mam czyste sumienie. Zamieszczam fragment odpowiedzi na moje roszczenie od firmy, która zajumała mi kasę w środku nocy : 

Szanowni Państwo,

Dziękujemy za zapytanie.

Po sprawdzeniu sprawy z odpowiedzialnym usługodawcą MegaCloud Ltd., możemy potwierdzić, że kwota w wysokości PLN 90.76 zostanie zwrócona, z powody nie korzystania z serwisu. 

MPSC – Mobile Payments Service Center, wyspecjalizowaliśmy się w profesionalnym wyjaśnianiu zapytań konsumentów dotyczących komórkowych zapłat. Oczywiście pańskie dane podlegają ochrony prywatności i nie będą przekazywane osobom trzecim i wyłącznie użyte do przelewu kwoty.

Aby móc przelać kwotę, prosimy o podanie następujących danych:

- Właściciel konta
- Nazwa banku
- Adres banku
- IBAN
- BIC

Mamy nadzieje że mogliśmy tym Państwu pomóc. W razie dalszych pytań stoimy chętne do dyspozycji.

Pozdrowienia,

Lena Sonnenfeld

Tak więc drogi kolego sam może sobie robisz sesje ja mam dwoje dzieci więc nie mam czasu na bzdety a tu jak widać na forum wszystko jest spychane na użytkownika, że wchodzi nie wiadomo gdzie i sam sobie  jest winien.

Dla wszystkich co oszukani zostali powiem tylko walczcie do końca o swoje bo nikt o Was nie będzie walczył a oddać za darmo kasę to nie ma sensu.Orange straciło u mnie w oczach bardzo wiele, że pozwala na takie przekręty. Płacąc rachunki po 300 zł myślałem, że się nachapali a tu wielkie D.... ciągle im mało. Teraz zastanowię się czy warto z nimi zostać bo zepchali mnie ze sprawą na zasadzie spychologii umywając ręce..