Nie można wyświetlić tego widżeta.
Nie można wyświetlić tego widżeta.
Nie można wyświetlić tego widżeta.

naliczane dodatkowe opłaty


Poziom 7, Zwiadowca Przestworzy
  • 1
  • 1
  • 0

naliczane dodatkowe opłaty

Jestem pod wielkim wpływem i wrażeniem jak się traktuje klientów mam plan mobilny 45 zł w pierwszym telefonie zostało mi samowolnie zmienione na 50 zł ( czyli orange podwyższyła samowolnie abonament nie pytając mnie o zdanie). Na moim drugim numerze telefonu od trzech miesięcy nie potrafią wyłączyć usługi dziecko w sieci trzy razy składałem reklamacje, dwa razy telefonicznie raz osobiście i zapewniano mnie że usługa zostanie wyłączona a pieniądze nienależnie pobrane będą zwrócone. Jestem rozczarowany obsługą i podejściem do klienta czuje się oszukany trzeci miesiąc mam naliczane rachunki za coś czego nie chcę i nie da się tego wyłączyć a w dodatku podwyższają mi bezkarnie abonament, uważam że jestem dobrym klientem bo płacę rachunki terminowo wiec nie są mi naliczane dodatkowe kary za nieopłacone rachunki. Jak tak dalej będą postępować to zrezygnuję z usług orange i nie będę polecał.

2 ODPOW. 2

Poziom 37, Nawigator Galaktyczny
  • 2008
  • 5384
  • 181

naliczane dodatkowe opłaty

Abonamentu nie można zmienić. Nie ma abonamentu 50 zł. Tu prawdopodobnie został wyłączony rabat 5 zł za nieterminową płatność lub cofnięta została zgoda marketingowa przez Ciebie dzięki której również jest rabat 5 zł. Jeśli chodzi o usługę Chroń dzieci w sieci - to możesz to wyłączyć samoczynnie w Mój Orange lub poprzez wysłanie (z numeru telefonu, dla którego aktywowano Usługę) bezpłatnej wiadomości SMS na numer 80794 o treści STOP CDWS lub STOP. Jeśli zgłaszane było wcześniej wyłączenie usługi złóż reklamację np. poprzez czat żądając podania numeru reklamacji. Opłąty za tą usługę naliczane są "z dołu" więc możliwe że usługa wyłączona a opłaty są za poprzedni okres rozliczeniowy czyli z okresu gdzie usługa była aktywna. Polecam również włączenie blokady na usługi elektroniczne, to zabezpieczy Cię przed włączeniem podobnych usług w przyszłości. Pozdrawiam

Poziom 42, Mistrz Międzygalaktyczny
  • 18339
  • 52438
  • 702

naliczane dodatkowe opłaty

@mar8tin2 czy korzystasz z aplikacji Mój Orange lub konta na stronie internetowej? Podejrzewam, że została wyłączona zgoda marketingowa lub zgoda na otrzymywanie faktury w formie elektronicznej. Obie zgody dają zniżki 5 PLN do abonamentu, więc któraś z tych zgód została wyłączona, przez co wzrósł abonament. Podajesz, że opłaty dokonujesz w terminie, więc zostaje wyłączenie np w aplikacji wspomnianych zgód.

Co do usługi Chroń dzieci w sieci, to tak jak opisał @Arti_Kn_Pl  oraz info na stronie:

https://chrondzieciwsieci.pl/

Są również podane informacje o wyłączeniu usługi.