- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
naliczane dodatkowe opłaty
Jestem pod wielkim wpływem i wrażeniem jak się traktuje klientów mam plan mobilny 45 zł w pierwszym telefonie zostało mi samowolnie zmienione na 50 zł ( czyli orange podwyższyła samowolnie abonament nie pytając mnie o zdanie). Na moim drugim numerze telefonu od trzech miesięcy nie potrafią wyłączyć usługi dziecko w sieci trzy razy składałem reklamacje, dwa razy telefonicznie raz osobiście i zapewniano mnie że usługa zostanie wyłączona a pieniądze nienależnie pobrane będą zwrócone. Jestem rozczarowany obsługą i podejściem do klienta czuje się oszukany trzeci miesiąc mam naliczane rachunki za coś czego nie chcę i nie da się tego wyłączyć a w dodatku podwyższają mi bezkarnie abonament, uważam że jestem dobrym klientem bo płacę rachunki terminowo wiec nie są mi naliczane dodatkowe kary za nieopłacone rachunki. Jak tak dalej będą postępować to zrezygnuję z usług orange i nie będę polecał.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
naliczane dodatkowe opłaty
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
naliczane dodatkowe opłaty
@mar8tin2 czy korzystasz z aplikacji Mój Orange lub konta na stronie internetowej? Podejrzewam, że została wyłączona zgoda marketingowa lub zgoda na otrzymywanie faktury w formie elektronicznej. Obie zgody dają zniżki 5 PLN do abonamentu, więc któraś z tych zgód została wyłączona, przez co wzrósł abonament. Podajesz, że opłaty dokonujesz w terminie, więc zostaje wyłączenie np w aplikacji wspomnianych zgód.
Co do usługi Chroń dzieci w sieci, to tak jak opisał @Arti_Kn_Pl oraz info na stronie:
Są również podane informacje o wyłączeniu usługi.