- « Poprzedni
- Następny »
18-06-2020
07:38
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
18-06-2020
07:38
Orange włącza samoistnie usługi i nalicza wysokie opłaty
@Liduszka1 najlepiej napisać reklamację i przygotować załączniki do wysłania. Logujesz się na swoje konto Mój Orange i uruchamiasz czat. Tam będzie opcja, jak skontaktujesz się z konsultantem, aby dodać załączniki i reklamację.
Inny sposób, to listownie, ale to długo trwa.
Tu masz info o sposobach kontaktu z Orange:
https://www.orange.pl/view/kontakt
Warto również sprawdzić na koncie Mój Orange, czy masz założone blokady premium na SMS-y, MMS-y i połączenia głosowe przychodzące i wychodzące. Być może jakaś usługa została włączona.
Jeżeli jest usługa premium, która została włączona nawet nieświadomie (np. po przez kliknięcie reklamy w aplikacji itp), to reklamacja na pewno będzie rozpatrzona negatywnie.
- « Poprzedni
- Następny »