Nie można wyświetlić tego widżeta.
Nie można wyświetlić tego widżeta.
Nie można wyświetlić tego widżeta.

Orange włącza samoistnie usługi i nalicza wysokie opłaty


Poziom 42, Mistrz Międzygalaktyczny
  • 18339
  • 52438
  • 702

Orange włącza samoistnie usługi i nalicza wysokie opłaty

@Liduszka1 najlepiej napisać reklamację i przygotować załączniki do wysłania. Logujesz się na swoje konto Mój Orange i uruchamiasz czat. Tam będzie opcja, jak skontaktujesz się z konsultantem, aby dodać załączniki i reklamację.

Inny sposób, to listownie, ale to długo trwa.

Tu masz info o sposobach kontaktu z Orange:

https://www.orange.pl/view/kontakt

 

Warto również sprawdzić na koncie Mój Orange, czy masz założone blokady premium na SMS-y, MMS-y i połączenia głosowe przychodzące i wychodzące. Być może jakaś usługa została włączona.

 

Jeżeli jest usługa premium, która została włączona nawet nieświadomie (np. po przez kliknięcie reklamy w aplikacji itp), to reklamacja na pewno będzie rozpatrzona negatywnie.