Nie można wyświetlić tego widżeta.
Nie można wyświetlić tego widżeta.
Nie można wyświetlić tego widżeta.

Orange nie dotrzymuje warunków umowy

ROZWIĄZANE

Poziom 42, Mistrz Międzygalaktyczny
  • 18339
  • 52438
  • 702

Orange nie dotrzymuje warunków umowy

@01bartosz0001 czyli dalej reklamacja nie jest uznana pomimo odsłuchania rozmowy?

Anonim

Nie dotyczy

Orange nie dotrzymuje warunków umowy

@01bartosz0001 a jakie podali argumenty,?


Poziom 10, Zwiadowca Przestworzy
  • 6
  • 13
  • 0

Orange nie dotrzymuje warunków umowy

@ketrasaArtur  dokładnie tak 

@Anonim  powiedzieli ze nie ma takiej możliwości żeby zakończyć starą umowę. Czyli wychodzi na to że konsultant wprowadził mnie w błąd.  Dodam jeszcze że nie dostałem pisemnej odpowiedzi, twierdzą że wysłali pocztą ale nic nie przyszło 


Poziom 10, Zwiadowca Przestworzy
  • 6
  • 13
  • 0

Orange nie dotrzymuje warunków umowy

Dostałem odpowiedź od Orange, że jednak moja reklamacja zostanie rozpatrzona pozytywnie. Obiecali że stara umowa zostanie anulowana, a naliczone opłaty za nią zostaną anulowane. Niedługo ma przyjść skorygowana faktura. Napiszę czy wszystko jest w porządku, ale myślę że ta sprawa dobrze się skończy.

Dziękuję wszystkim za zaangażowanie.


Poziom 42, Mistrz Międzygalaktyczny
  • 18339
  • 52438
  • 702

Orange nie dotrzymuje warunków umowy

@01bartosz0001 to dzięki Twojemu uporowi udało się sprawę załatwić pozytywnie. Daj znać, jak już otrzymasz korektę faktur. Zwrotu nadpłaty nie musisz robić, pójdzie na konto przyszłych faktur.

Anonim

Nie dotyczy

Orange nie dotrzymuje warunków umowy

@01bartosz0001 bardzo się cieszę, że udało się Tobie pozytywnie załatwić sprawę, i to bez odwoływania się do wyższych instancji. A faktura korygujący będzie wystawiona przy okazji wystawienia kolejnej faktury (nigdy nie jest to w trakcie okresu rozliczeniowego). 


Poziom 11, Tropiciel Przestworzy
  • 1
  • 7
  • 1

Orange nie dotrzymuje warunków umowy

Piszę z nowego konta, nie mogłem zalogować się na stare, chyba zostało skasowane wraz z poprzednią umową, więc zarejestrowałem nowy numer.

Faktury zostały skorygowane, wszystko jest w porządku. Chciałem jeszcze poczekać aż przyjdzie odpowiedź z Urzędu komunikacji elektronicznej i właśnie przyszła. Wychodzi na to że Orange chciał od początku rozpatrzyć reklamację pozytywnie, ale na skutek błędu pojawiła im się w systemie informacja że jest negatywna. Ach, te błędy, wszędzie się wkradają. Najważniejsze że Orange za błąd przeprasza, a sprawę można uznać za zakończoną.

Pozdrawiam serdecznie