- « Poprzedni
-
- 1
- 2
- Następny »
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Orange nie dotrzymuje warunków umowy
@01bartosz0001 czyli dalej reklamacja nie jest uznana pomimo odsłuchania rozmowy?
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Orange nie dotrzymuje warunków umowy
@ketrasaArtur dokładnie tak
@Anonim powiedzieli ze nie ma takiej możliwości żeby zakończyć starą umowę. Czyli wychodzi na to że konsultant wprowadził mnie w błąd. Dodam jeszcze że nie dostałem pisemnej odpowiedzi, twierdzą że wysłali pocztą ale nic nie przyszło
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Orange nie dotrzymuje warunków umowy
Dostałem odpowiedź od Orange, że jednak moja reklamacja zostanie rozpatrzona pozytywnie. Obiecali że stara umowa zostanie anulowana, a naliczone opłaty za nią zostaną anulowane. Niedługo ma przyjść skorygowana faktura. Napiszę czy wszystko jest w porządku, ale myślę że ta sprawa dobrze się skończy.
Dziękuję wszystkim za zaangażowanie.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Orange nie dotrzymuje warunków umowy
@01bartosz0001 to dzięki Twojemu uporowi udało się sprawę załatwić pozytywnie. Daj znać, jak już otrzymasz korektę faktur. Zwrotu nadpłaty nie musisz robić, pójdzie na konto przyszłych faktur.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Orange nie dotrzymuje warunków umowy
@01bartosz0001 bardzo się cieszę, że udało się Tobie pozytywnie załatwić sprawę, i to bez odwoływania się do wyższych instancji. A faktura korygujący będzie wystawiona przy okazji wystawienia kolejnej faktury (nigdy nie jest to w trakcie okresu rozliczeniowego).
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Piszę z nowego konta, nie mogłem zalogować się na stare, chyba zostało skasowane wraz z poprzednią umową, więc zarejestrowałem nowy numer.
Faktury zostały skorygowane, wszystko jest w porządku. Chciałem jeszcze poczekać aż przyjdzie odpowiedź z Urzędu komunikacji elektronicznej i właśnie przyszła. Wychodzi na to że Orange chciał od początku rozpatrzyć reklamację pozytywnie, ale na skutek błędu pojawiła im się w systemie informacja że jest negatywna. Ach, te błędy, wszędzie się wkradają. Najważniejsze że Orange za błąd przeprasza, a sprawę można uznać za zakończoną.
Pozdrawiam serdecznie
- « Poprzedni
-
- 1
- 2
- Następny »