Nie można wyświetlić tego widżeta.
Nie można wyświetlić tego widżeta.
Nie można wyświetlić tego widżeta.

Orange nie dotrzymuje warunków umowy

ROZWIĄZANE

Poziom 37, Guru **
  • 12075
  • 23272
  • 449

Orange nie dotrzymuje warunków umowy

@01bartosz0001 czyli dalej reklamacja nie jest uznana pomimo odsłuchania rozmowy?


Poziom 22, Pasjonat
  • 316
  • 1281
  • 11

Orange nie dotrzymuje warunków umowy

@01bartosz0001 a jakie podali argumenty,?


Poziom 9, Poszukiwacz
  • 6
  • 13
  • 0

Orange nie dotrzymuje warunków umowy

@ketrasaArtur  dokładnie tak 

@kimiriko101  powiedzieli ze nie ma takiej możliwości żeby zakończyć starą umowę. Czyli wychodzi na to że konsultant wprowadził mnie w błąd.  Dodam jeszcze że nie dostałem pisemnej odpowiedzi, twierdzą że wysłali pocztą ale nic nie przyszło 


Poziom 9, Poszukiwacz
  • 6
  • 13
  • 0

Orange nie dotrzymuje warunków umowy

Dostałem odpowiedź od Orange, że jednak moja reklamacja zostanie rozpatrzona pozytywnie. Obiecali że stara umowa zostanie anulowana, a naliczone opłaty za nią zostaną anulowane. Niedługo ma przyjść skorygowana faktura. Napiszę czy wszystko jest w porządku, ale myślę że ta sprawa dobrze się skończy.

Dziękuję wszystkim za zaangażowanie.


Poziom 37, Guru **
  • 12075
  • 23272
  • 449

Orange nie dotrzymuje warunków umowy

@01bartosz0001 to dzięki Twojemu uporowi udało się sprawę załatwić pozytywnie. Daj znać, jak już otrzymasz korektę faktur. Zwrotu nadpłaty nie musisz robić, pójdzie na konto przyszłych faktur.


Poziom 22, Pasjonat
  • 316
  • 1281
  • 11

Orange nie dotrzymuje warunków umowy

@01bartosz0001 bardzo się cieszę, że udało się Tobie pozytywnie załatwić sprawę, i to bez odwoływania się do wyższych instancji. A faktura korygujący będzie wystawiona przy okazji wystawienia kolejnej faktury (nigdy nie jest to w trakcie okresu rozliczeniowego). 


Poziom 11, Recenzent
  • 1
  • 7
  • 1

Orange nie dotrzymuje warunków umowy

Piszę z nowego konta, nie mogłem zalogować się na stare, chyba zostało skasowane wraz z poprzednią umową, więc zarejestrowałem nowy numer.

Faktury zostały skorygowane, wszystko jest w porządku. Chciałem jeszcze poczekać aż przyjdzie odpowiedź z Urzędu komunikacji elektronicznej i właśnie przyszła. Wychodzi na to że Orange chciał od początku rozpatrzyć reklamację pozytywnie, ale na skutek błędu pojawiła im się w systemie informacja że jest negatywna. Ach, te błędy, wszędzie się wkradają. Najważniejsze że Orange za błąd przeprasza, a sprawę można uznać za zakończoną.

Pozdrawiam serdecznie

Wyświetl rozwiązanie w oryginalnym poście