- « Poprzedni
-
- 1
- 2
- Następny »
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Witam wszystkich
Dnia 30.07 zadzwoniłem na infolinię Orange z zapytaniem czy jest możliwość zamiany mojego aktualnego internetu optymalnego na internet domowy 4g. Konsultant odpowiedział że jak najbardziej. Uzgodniliśmy że stara umowa zakończy się 19.08 wraz z końcem okresu rozliczeniowego, a rozpocznie się nowa umowa.
Dnia 19.08 przyszła do mnie faktura na kwotę prawie 200 zł. Nie dość że stara umowa nie została anulowana, to jeszcze zostały doliczone dodatkowe koszta. Oczywiście złożyłem reklamację.
Dzisiaj 13.09 otrzymałem informację że reklamacja została rozpatrzona negatywnie. Konsultant z którym rozmawiałem powiedział że starej umowy nie da się anulować.
Co w takiej sytuacji powinienem zrobić? Proszę o pomoc
Rozwiązane! Idź do rozwiązania
Rozwiązanie:
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Piszę z nowego konta, nie mogłem zalogować się na stare, chyba zostało skasowane wraz z poprzednią umową, więc zarejestrowałem nowy numer.
Faktury zostały skorygowane, wszystko jest w porządku. Chciałem jeszcze poczekać aż przyjdzie odpowiedź z Urzędu komunikacji elektronicznej i właśnie przyszła. Wychodzi na to że Orange chciał od początku rozpatrzyć reklamację pozytywnie, ale na skutek błędu pojawiła im się w systemie informacja że jest negatywna. Ach, te błędy, wszędzie się wkradają. Najważniejsze że Orange za błąd przeprasza, a sprawę można uznać za zakończoną.
Pozdrawiam serdecznie
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Orange nie dotrzymuje warunków umowy
@01bartosz0001 na to wygląda, że dostałeś nową umowę na internet. Teraz już pewnie minął czas 14 dni od zawarcia umowy, więc odstąpić się nie da.
Jeżeli będziesz starą umowę, to zostanie naliczona kara umowna. Przeanalizuj ile zostało do końca starej umowy i będzie wiadomo, czy ciągnąć obie umowy z czy lepiej zapłacić karę za zerwanie starej.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Orange nie dotrzymuje warunków umowy
Do końca starej umowy zostało około roku. Nie jestem w stanie płacić za oba internety. Ale przecież stara umowa miała zostać anulowana. Dlaczego mam jakąś karę płacić?
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Orange nie dotrzymuje warunków umowy
@01bartosz0001Sprawę powinieneś wyjaśnić w telepunkcie. Dlaczego? Tam spotkasz pracownika, który wyjaśni (bez kosztów i osobiście) wszystkie wątpliwości dotyczące zarówno faktury (która dziwnie przyszła w dniu zakończenia umowy-mogło być wpisane w system) i tam też sprawdzisz na jakich warunkach i jak terminowo zostały rozwiązane/zawarte obie umowy.
Ostatnio słyszałem o takim układzie, że zamiast przedłużenia starej umowy została ona zdjęta i zawarta nowa... Taki myk sprzedawcy
Wyjaśnij osobiście składając pismo reklamacyjne w razie nieprawidłowości z potwierdzeniem wpłynięcia do operatora.
Możesz wymagać numeru sprawy z systemu, na który się będziesz powoływał w późniejszych rozmowach.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Orange nie dotrzymuje warunków umowy
@01bartosz0001 nie znam sytuacji, aby można było zmienić jedną umowę na inną. Co najwyżej można zmienić podwyższyć abonament, ale bez zmiany oferty.
Uważam, że została Tobie wyciśnięty kolejna umowa.
Czy na adres e-mail nie dostałeś warunków nowej umowy?
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Orange nie dotrzymuje warunków umowy
Jesli po przesłuchaniu rozmowy nadal uważasz że jest coś nie tak, to złóż odwołanie lub napisz do Rzecznika Konsumentów dołączają kopię nagrania.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Orange nie dotrzymuje warunków umowy
Tak, zażądałem nagrania rozmowy jak tylko się dowiedziałem że reklamacja została rozpatrzona negatywnie. Do 7 dni mają wysłać na maila. Była to jak najbardziej rozmowa sprzedażowa więc warunki ustalone z konsultantem są wiążące. A przynajmniej powinny być.
@ketrasaArturdokładnie tak miało być, umowa powinna być zamieniona na droższą wersję. Najwyraźniej coś schrzanili.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Orange nie dotrzymuje warunków umowy
W przypadku umów na numery komórkowe rzeczywiście można zwiększyć wysokość abonamentu bez zmiany okresu obowiązywania W internecie mobilnym nie ma takiej opcji. Taryfę internetu można zmienić podpisując aneks, ale taka możliwość jest dopiero 2 miesiące przed końcem umowy.
Tak jak koledzy wyżej napisali trzeba reklamować.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Orange nie dotrzymuje warunków umowy
@01bartosz0001 próbuj więc reklamować z powołaniem się na rozmowę w dniu rozmowy z konsultantem o umowie. Daj znać, jaką odpowiedź otrzymasz.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Orange nie dotrzymuje warunków umowy
Właśnie otrzymałem nagranie rozmowy. Wynika z niej to co opisałem na początku, że chcę zamienić umowę na internet na inną i konsultant zapewnia że jak najbardziej jest to możliwe. Potem rozmawiamy o szczegółach technicznych; konsultant zapewnia że nie będzie trzeba płacić opłaty aktywacyjnej, ani ze nie będzie żadnych dodatkowych kosztów. Ustalamy że nowa umowa ma się zacząć od 19.08.
Postanowiłem złożyć wniosek do urzędu ochrony konsumentów z prośbą o interwencję w mojej sprawie. Będę informować o rozwoju sytuacji.
- « Poprzedni
-
- 1
- 2
- Następny »