- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Orange love komórkowy i neostrada przeniesienie numeru
Rozmawiałem z infolinią i powiedzieli że nie mają podstawy do naliczenia kary w takiej sytuacji. Neostrada jest odłączona i mam prawo w ciągu 14 dni zrezygnować. Ja sobie po prstu ten numer na kartę przeniosę i tyle.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Orange love komórkowy i neostrada przeniesienie numeru
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Orange love komórkowy i neostrada przeniesienie numeru
Na kartę tylko po zakończonej umowie można, z tym, że numer był w lovie z internetem, który będzie odłączony i myślę, że może być problem z komórką przy odstąpieniu, bo nie ma jak przywrócić poprzedniej oferty w "całości"
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Orange love komórkowy i neostrada przeniesienie numeru
No dobrze ale jeżeli nie będą mogli mi przywrócić po odstąpieniu jak to nazywasz usług tak jak sprzed aneksu to nie mogą mnie za to karać finansowo ! I to właśnie mi przekazano na infolinii.
Natomiast na chwilę obecną poleciała kolejna reklamacja ponieważ faktura jest wystawiona na Orange Love oraz Plany mobilne 55 więc razem do zapłaty 130 zł 🙂 Dodatkowo cyrki podczas oddawania Funboxa w salonie otóż zostałem zmuszony do kupienia kabla ethernet bo Panie w salonie wbrew temu co widnieje na stronie i wbrew temu co twierdzi infolinia że zwrotu jest tylko funbox i zasilacz wymagany, twierdzą że bez kabelka ethernet mi zwrotu nie przyjmą. Naprawdę cieszę się że uwalniam sie od tej sieci. Wracam na kartę. Przynajmniej bez stresu będzie.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Orange love komórkowy i neostrada przeniesienie numeru
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Orange love komórkowy i neostrada przeniesienie numeru
No właśnie z tym często bywa różnie. Dla pewności napisz na druku, że odstępujesz od umowy z zachowaniem numeru w niepromocyjnej ofercie Love 45, 99 zł ( z kwotą mogę się mylić, trzeba sprawdzić w cenniku).
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Orange love komórkowy i neostrada przeniesienie numeru
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Orange love komórkowy i neostrada przeniesienie numeru
Wiecie co zachowam już sobie ten numer w Orange w tym planie mobilnym bo w salonach, a infolinia już szczególnie przekazuje sprzeczne informacje. Wykonałem specjalnie 5 różnych połączeń na BOK żeby usłyszeć co mają do powiedzenia konsultanci Orange i każdy powiedział coś innego. Twierdzą że przywrócą wszystkie usługi łącznie z neo, twierdzą że przywrócą tylko plan komórkowy, twierdzą że zapłacę karę i twierdzą że nic się nie stanie. Więc delikatnie mówiąc jeden wielki bajzel i prawdopodobnie brak jakiś procedur ścieżek postępowania z klientami w takiej sytuacji. W tej chwili każdy na infolinii plecie co mu ślina na język przyniesie co jest porażką dla wizerunku tak dużej firmy. To że wystawili mi fakturę za usługi których już nie mam na kolejny miesiąc to już w ogóle temat na osobną dyskusję. Przez głupie rozpakietowanie Love aktualnie jestem po 4 reklamacji.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Orange love komórkowy i neostrada przeniesienie numeru
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Orange love komórkowy i neostrada przeniesienie numeru
Ja oczekuję że Orange wywiążę się z tego co było ustalane podczas rozmowy telefonicznej. Mnie nie interesuje dział prawny, nie interesuje mnie błąd pracownika. Nie może być tak że klient musi sam wszystko odkręcać, pisać reklamację. Nie może być tak że dzwoniąc na infolinię i mówiąc że naliczacie mi opłaty za Neostradę której już nie ma pracownik się ze mną wykłóca że jest bo on widzi w systemie że jest podłączona, mimo że 3 dni wcześniej technik to wyłączył a także ściągnął kabel, został oddany także router i tego też nikt w tych magicznych systemach nie widzi - to oznacza jeden wielki bałagan. To nie powinno mnie jako klienta obchodzić, taki błąd pracownika powienien być wyjaśniany wewnętrznie, same zamówienia w jakiś sposób sprawdzane żeby nie dochodziło do sytuacji wystawiania dziwnych faktur.
Jak jakiś czas temu wspominałem ja również pracowałem kiedyś w Orange, ba nawet dalej bo zaczynałem jeszcze w starej TP i zawsze były wielkie problemy z systemami czy to z PROVISIO czy z PeopleSoftem a po połączeniu z Orange jeszcze większy bajzel jak był. I widać po latach że to się nie zmieniło.