- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Opłata na fakturze za usługę, której nie zamawiałem
@akacja1napisał(-a)
[...]To jest fałszywa troska i udawany ból, ktoś wam coś uniemożliwia? jaki macie problem z wyłączeniem blokady?
Niech wypowie się ktoś z pracowników ile było telefonów od klientów w okresie grudzień - styczeń, z pretensjami "Jakim prawem Orange włącza mi jakieś limity! Płacę rachunki, nie macie podstaw do żadnych blokad! Zrywam umowę, zgłaszam sprawę do UKE, ABW i MPWiK!!!"
Niestety nie dogodzisz wszystkim, operator nie może myśleć za klienta, choć czasami i tak to robi (najprostszy przykład - blokada antybillshock dla nieświadomych klientów coby nie nabili rachunków na parę tys za internet za granicą).
Co do wyraźnej informacji - zawsze takowa jest wysyłana, inna kwestia czy a.) przeczytamy, b.) zrozumiemy treść wiadomości - a z tym niestety jest u wielu spory problem. Jest też c.) SMS jest wysyłany na kartę, która jest w routerze i tu pytanie czy zauważymy świecącą się diodę / symbol na urządzeniu i potrafimy odczytać takiego SMSa.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Opłata na fakturze za usługę, której nie zamawiałem
Witam, mam dokładnie taka sama sytuacje. Czy udało się coś Panu dowiedzieć w Tej sprawie ?
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Opłata na fakturze za usługę, której nie zamawiałem
Tak dowiedziałem się i niestety muszę ten rachunek zapłacić, powiedzieli mi że miałem uruchomione transmisje danych uruchomione i przez to miałem więcej do zapłaty
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Opłata na fakturze za usługę, której nie zamawiałem
Witam!
Znalazłem się w identycznej sytuacji, mianowicie przyszła faktura na e-mail no i się zdziwiłem. Na fv dodatkowa opłata w wysokości 61,50zł. Zacząłem sprawdzać za co, niestety w "Mój Orange" nie znalazłem nic poza tekstem "Płatność za usługi elektroniczne". Zadzwoniłem do BOK, przemiła Pani wyjaśniła mi, że zakupiłem sobie gdzieś tam jakieś gry w serwisie "Gameland" i muszę płacić. Wyjaśniłem tej Pani, że jeśli gdzieś coś kupuję to sprzedawca wystawia mi fv, więc jeśli Orange wystawia mi fv to chcę wiedzieć za co, oraz, że w Orange nic nie kupowałem i faktury nie przyjmuję. Pani długo tłumaczyła, że reklamacje mam pisać do tego serwisu a nie do nich, ja zaś w odpowiedzi tłumaczę jej, że skoro oni wystawili fakturę to dzwonię do nich i tak w kółko. W końcu przyjęła reklamację. Równocześnie prowadziłem taką samą rozmowę na czacie. Pani obiecała mi przesłąć zgłoszenie mojej reklamacji na e-mail, niestety nic nie otrzymałem. Z prowadzonego czatu zrobiłem zrzut i wysłałem do siebie na maila. Niestety plik uszkodzony i nie można otworzyć.
Drogi Orange skoro wystawiacie faktury to przyjmujcie reklamację. Nie potraficie nawet odpowiedzieć na proste pytania. Nie potraficie podać adresu MAC urządzenia z którego dokonano rzekomego zakupu. Udowodnijcie mi , że to kupiłem, wtedy zapłacę. Jest to naciąganie klientów. Informuję też, że skoro wystawiacie faktury za nic to i ja wam taką wystawiam, dostaniecie na dniach. Faktura nr 2019/04/238874 na usługę "za nic" kwota 5000 netto, termin płatności 14 dni. Sprawę zgłaszam też do UOKIK, oraz na prokuraturę i zakładam wam sprawę w sądzie.
Świadczone przez was usługi to żenada, jak i również podejście do klienta. Nie jesteście w stanie pozyskać nowych klientów to naciągacie obecnych.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Opłata na fakturze za usługę, której nie zamawiałem
Cześć MPa,
Najlepiej kontaktować się z dostawcą serwisu, to on świadczy usługę a operator jedynie przetwarza płatność. Oni CI tam szybko udzielą odpowiedzi. Podaję CI kontakt do nich email: pl@premiumdigirates.com i tel.:222639347
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Opłata na fakturze za usługę, której nie zamawiałem
Orange świadomie współpracuje z perfidnymi oszustami np. mobiltekiem , ja dostałem subskrypcję na 13 zł tygodniowo o 3 w nocy na nr routera sms na filmiki kulturystyczne tuż przed końcem wypowiedzianej umowy- taka faktura na pożegnanie. oczywiście nic nie wiedziałem bo smsów z routera nie czytałem dopóki fakturki nie ujrzałem. Płacić nie zamierzam naciągaczom i oszustom, zapłacą uokikowi za to , ja tego nie odpuszczę. Brawo orange , brawo!
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Opłata na fakturze za usługę, której nie zamawiałem
Więc opiszę swoją przygodę. Dokupiłem 3 usługę w Orange, czyli abonament telefoniczny. Na wstępie w salonie kazałem wyłączyć wszelakie udogodnienia, opcje dodatkowe blokowanie sms-ów premium połączeń z 07xx i 08xx. Oczywiście po zalogowaniu telefonu do sieci przyszła całą masa wiadomości tekstowych o dodatkowych usługach, promocjach itp. Wszystkie opcje wyłączyłem po ok 7 dniach upewniając się że żadna usługa nie jest aktywna zainstalowałem kartę sim w centrali alarmowej w domu. I od tego momentu żyłem w niewiedzy...... do czasu jak przyszła faktura za usługi telekomunikacyjne. Zapłaciłem ją bez namysłu oraz śledzenia co i jak, a po kilku dniach logując się do panelu klienta zobaczyłem dziwną pozycję obciążającą moje konto na kwotę 18,99 postanowiłem przyjrzeć się dziwnej opłacie. Wyjąłem kartę sim z centrali alarmowej i tam były smsy o treści jak przedmówcy pisali, subskrypcja mobiltek za 7 dni 18,99zł....... Próbowałem się dodzwonić pod numer podany w informacji tekstowej ale jak przedmówcy pisali wcześniej, nie dodzwoniłem się. Niezwłocznie napisałem maila z reklamacją, gdyż żadnej usługi nie zamawiałem. Następnie rozpocząłem na czacie rozmowę z konsultantem, i rozmowa byłą jak do betonowej ściany !!! Ja swoje a Pani konsultant swoje że to reklamacje do firmy mobiltek itp itc. Więc poinformowałem Panią iż to Orange wystawia fakturę za usługi telekomunikacyjne, a nie firma Mobiltek, i płacę Orange, i smsa dostałem z Orange a nie z firmy Mobiltek i składam reklamację na niezamawianą usługę z żądaniem podania tak jak MPa napisał MAC adresu urządzenia z którego została zamówiona usługa. Odpowiedz w kółko że Ona (kolsuntantka) nie może, nie ma takiej wiedzy, i że reklamację należy składać do Mobiltek. W końcu łaskawie przyjęła zgłoszenie reklamacyjne i kazałem dopisać że nadal żądam podania adresu MAC urządzenia z którego została zamówiona usługa, bo pierwsze słyszę aby kiedykolwiek cantrala alarmowa zamówiła sobie subskrypcje jakiejś usługi.
Zapisałem rozmowę do pliku na komputerze oraz zaznaczyłem aby rozmowa została wysłana na maila. I tak jak wcześniej MPa napisał, wiadomość z zapisem rozmowy z konsultantem przyszła na maila ale oczywiście uszkodzona i nie można jej otworzyć !!
Po kilku dniach otrzymałem smsa iż moja reklamacja została rozpatrzona pozytywne i subskrypcja za 2 tygodnie usług których nie zamawiałem zostaną skorygowane przy następnej fakturze.
Faktem niezaprzeczalnym w szybkim rozwiązaniu mojej sprawy, było to iż karta sim była w centrali alarmowej i ciągle była zalogowana w jednym BTS-ie i brak jakiegokolwiek ruchu telefonicznego i sms-owego.
Więc radzę walczyć o swoje, bo to jest czyste oszustwo ze strony operatora telekomunikacyjnego, a firma Mobiltek nie odpisała na żadnego maila wysłanego w sprawie reklamacji.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Opłata na fakturze za usługę, której nie zamawiałem
W odpowiedzi na Państwa dyskusję, pozwoliliśmy sobie napisać komentarz, by rozwiać wątpliwości i wyjaśnić jak zadziałać w sytuacji, gdy otrzymują Państwo niechciane SMSy.
Mobiltek jest wyłącznie dostawcą platformy do agregacji usług SMS i nie odpowiadamy za treści w SMSach. Jeśli otrzymują Państwo niechciane SMSy, to należy zablokować usługi premium (np. płatne SMSy) u operatora lub bezpośrednio u nas.
Nasz zespół chętnie pomoże w zdobyciu informacji, kto posiada Państwa numer telefonu i kiedy usługi premium zostały włączone. W tym celu prosimy o bezpośredni kontakt, abyśmy mogli zbadać sprawę. Z poziomu tego portalu, nie możemy rozważyć Państwa przypadków, co mamy nadzieję jest dla Państwa zrozumiałe.
Warto dodać, że usługi premium są uruchamiane osobiście przez Abonenta, bądź za jego zgodą, a więc musiały zostać świadomie uruchomione.
We wszelkich wątpliwych sytuacjach zapraszamy do kontaktu z naszym zespołem.
By złożyć reklamację, wystarczy wypełnić krótki formularz lub skontaktować się z nami telefonicznie - informacje i formularz dostępne są na stronie www.mobiltek.pl/reklamacje.
Dołożymy wszelkich starań, by pomóc wyjaśnić Państwa sprawy.
Zespół Mobiltek
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Opłata na fakturze za usługę, której nie zamawiałem
@Mobilteknapisał(-a)
Warto dodać, że usługi premium są uruchamiane osobiście przez Abonenta, bądź za jego zgodą, a więc musiały zostać świadomie uruchomione.
Tutaj to ja skoryguje. Usługi premium są domyślnie włączone przez Operatora. W dobie nadużyć przez nieuczciwe firmy całe PREMIUM RATE powinno być z automatu deaktywowane, z możliwością włączenia każdej usługi z osobna. Tymczasem mamy odwrotną sytuację że user musi domyślnie zgłębiać temat co wyłączyć a co jeszcze nie zostało wyłączone.
A user nie uruchamia ich osobiście tylko przypadkowo - przez zastosowanie odpowiedniej socjotechniki firmy.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Opłata na fakturze za usługę, której nie zamawiałem
To trzeba kierować do posłów. W ubiegłym roku nie chcieli domyślnych blokad a limit. Poza tym limit dotyczy usług premium rate tylko a w tym wątku piszemy głównie o usługach elektronicznych (tzw. over the top), które domyślnie blokowane nie są na dziś.