- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Billing
Dzień dobry wszystkim, z racji tego, że podczas rozmowy z konsultantem poprzez chat wyświetla mi się błąd techniczny uniemożliwiający otrzymanie odpowiedzi, a po kontakcie telefonicznym i przełączaniu mnie kilka razy oraz otrzymaniu kopii faktur bez możliwości ich otwarcia (potwierdziła to sama Pani, która wysłała, bo też nie mogła ich otworzyć) bardzo proszę o informację, bo powoli jestem bezsilny na obsługę Orange, czy istnieje jakikolwiek sposób na sprawdzenie billingu (nie treści a po prostu wysłania/odebrania smsów/wykonywania telefonów) w dacie dalszej, niż 1 rok?
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Billing
@Ozi32 Znalazłem info, że rachunek szczegółowy możesz otrzymać do 12 miesięcy wstecz zgodnie z zapisami Ustawy o Prawie Telekomunikacyjnym ( Art.80 ust.6). Myślę, że tego się trzymają wszyscy operatorzy. Oczywiście w sytuacjach nietypowych (policja, sąd) może to być udostępnione, ale na określonych warunkach
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Billing
Tak jak @agat13 piszesz prawo telekomunikacyjne obliguje operatora na przechowywanie rok. Więc nawet jeśli trzymają u siebie w systemach dłużej to nie mają obowiązku udostępniać. Dodatkowo billing do faktury dotyczy wyłącznie wyłączeń/SMS-ów wykonanych. Jeśli chodzi o połączenia przychodzące wyłącznie jeśli wystąpią o nie organy ścigania wtedy są udostępniane.
@Ozi32 z czystej ciekawości po co Tobie takie informacje z tak dawnego okresu?
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś