Nie można wyświetlić tego widżeta.
Nie można wyświetlić tego widżeta.
Nie można wyświetlić tego widżeta.

Połączenie oczekujące


Poziom 10, Zwiadowca Przestworzy
  • 4
  • 20
  • 0

Połączenie oczekujące

Dzien dobry,

Mam taki problem, że jak rozmawiam i ktoś do mnie dzwoni, to zamiast sygnału zajętości otrzymuje komunikat „Abonent jest poza zasięgiem lub wyłączył telefon”. Zaraz potem przychodzi SMS z informacją, że taki a taki numer próbował się do mnie dodzwonić. Mam włączoną usługę połączenie oczekujace ale użytkownicy słyszą komunikat jakbym wyłączył całkowicie telefon albo był on niekaktywny.

Mam drugą kartę e-sim na ten sam numer w zegarku co może być przyczyną ale szukam jednak rozwiązania problemu.

Pozdraiwam

10 ODPOW. 10

Poziom 34, Ekspert Galaktyczny
  • 2720
  • 11232
  • 110

Połączenie oczekujące

Cześć @Harvestter 

Może jakiś błąd systemowy. Przesyłam Ci link do tematu, który jest na forum Nasz Orange z 2020 roku  Sygnał poza zasięgiem zamiast zajęty https://nasz.orange.pl/t5/Orange-Flex/Sygna%C5%82-poza-zasi%C4%99giem-zamiast-zaj%C4%99ty/td-p/22884...

Zerknij do tego linka

Może coś Ci pomoże

Pozdrawiam 🙂


Poziom 10, Zwiadowca Przestworzy
  • 4
  • 20
  • 0

Połączenie oczekujące

Tym bardziej dziwne, że od 2020 błąd występuje i nikt go nadal nie rozwiązał.


Poziom 24, Entuzjasta Przestworzy
  • 456
  • 3918
  • 20

Połączenie oczekujące

@Harvestter kwestia opcji cesji pakietu OL była zgłoszona już parę lat temu i nadal wisi 


Poziom 34, Ekspert Galaktyczny
  • 2720
  • 11232
  • 110

Połączenie oczekujące

@Harvestterwidzę że jesteś klientem biznesowym. Czy próbowałeś zgłaszać ten problem na infolinii klienta biznesowego *600 lub  510 600 600  (zgodnie z cennikiem operatora)

Zweryfikujemy Cię głosem, jeśli mamy na to Twoją zgodę - więcej na www.orange.pl/mojglos
Jeżeli nie mamy zgody poprosimy Cię o:
  • kod Klienta Orange
  • kod abonencki
  • PIN
  • NIP
Przed rozmową przygotuj:
  • numer telefonu
  • ID internetu stacjonarnego

lub na Orange czacie. Może dział techniczny Orange rozwiązałby  problem

Pozdrawiam 🙂


Poziom 29, Znawca Przestworzy
  • 2446
  • 13429
  • 64

Połączenie oczekujące

@Harvestter ja obstawiam że problemem jest ta druga karta SIM, miałem problemy jak były 2 SIM z jednym numerem, wywaliłem dodatkowy i problem ustąpił 😎


Poziom 45, Pionier Misji
  • 32791
  • 38950
  • 1390

Połączenie oczekujące

Wyłącz może esim na chwilę (o ile to bezpłatne) i sprawdź bez. Raczej esim powoduje problemy.

Poziom 10, Zwiadowca Przestworzy
  • 4
  • 20
  • 0

Połączenie oczekujące

Dziękuję @Pablo5 jutro zadzwonię na infolinię i dam znac czy problem udało się rozwiązać.

 

Pozdrawiam


Poziom 10, Zwiadowca Przestworzy
  • 4
  • 20
  • 0

Połączenie oczekujące

Niestety infolinia nie pomogła. Problem jest znany od lat i ....póki co nie da sie go rozwiązać.

Problem powoduje druga karta extraSim. Co generalnie nie rozwiązuje problemu tylko go identyfikuje.

Wyjęcie karty extraSim lub nie korzystanie z niej jak mi też sugerowano nie jest dla mnie satysfakcjonującym rozwiązaniem, bo zależy mi na usłudze ExtraSim. Po to mam tą drugą kartę aby z niej korzystać. 

A problem nadal jest...


Poziom 42, Mistrz Międzygalaktyczny
  • 14287
  • 58738
  • 717

Połączenie oczekujące

@Harvestter Problem może i znany, ale wydaje mi się, że jest jeszcze szereg aspektów sprawy po drodze. Po pierwsze jaki to typ eSIM? Do rozmów czy do internetu? Masz włączone usługi "granie na czekanie", (czy jakoś tak) i pocztę głosową (obie są priorytetem przed połączeniami oczekującymi).

Zapewne jest jeszcze kilka innych ustawień do wyjaśnienia 🙂