- « Poprzedni
-
- 1
- 2
- Następny »
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Połączenie oczekujące
Dzien dobry,
Mam taki problem, że jak rozmawiam i ktoś do mnie dzwoni, to zamiast sygnału zajętości otrzymuje komunikat „Abonent jest poza zasięgiem lub wyłączył telefon”. Zaraz potem przychodzi SMS z informacją, że taki a taki numer próbował się do mnie dodzwonić. Mam włączoną usługę połączenie oczekujace ale użytkownicy słyszą komunikat jakbym wyłączył całkowicie telefon albo był on niekaktywny.
Mam drugą kartę e-sim na ten sam numer w zegarku co może być przyczyną ale szukam jednak rozwiązania problemu.
Pozdraiwam
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Połączenie oczekujące
Cześć @Harvestter
Może jakiś błąd systemowy. Przesyłam Ci link do tematu, który jest na forum Nasz Orange z 2020 roku Sygnał poza zasięgiem zamiast zajęty https://nasz.orange.pl/t5/Orange-Flex/Sygna%C5%82-poza-zasi%C4%99giem-zamiast-zaj%C4%99ty/td-p/22884...
Zerknij do tego linka
Może coś Ci pomoże
Pozdrawiam 🙂
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Połączenie oczekujące
Tym bardziej dziwne, że od 2020 błąd występuje i nikt go nadal nie rozwiązał.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Połączenie oczekujące
@Harvestter kwestia opcji cesji pakietu OL była zgłoszona już parę lat temu i nadal wisi
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Połączenie oczekujące
@Harvestterwidzę że jesteś klientem biznesowym. Czy próbowałeś zgłaszać ten problem na infolinii klienta biznesowego *600 lub 510 600 600 (zgodnie z cennikiem operatora)
- kod Klienta Orange
- kod abonencki
- PIN
- NIP
- numer telefonu
- ID internetu stacjonarnego
lub na Orange czacie. Może dział techniczny Orange rozwiązałby problem
Pozdrawiam 🙂
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Połączenie oczekujące
@Harvestter ja obstawiam że problemem jest ta druga karta SIM, miałem problemy jak były 2 SIM z jednym numerem, wywaliłem dodatkowy i problem ustąpił 😎
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Połączenie oczekujące
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Połączenie oczekujące
Dziękuję @Pablo5 jutro zadzwonię na infolinię i dam znac czy problem udało się rozwiązać.
Pozdrawiam
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Połączenie oczekujące
Niestety infolinia nie pomogła. Problem jest znany od lat i ....póki co nie da sie go rozwiązać.
Problem powoduje druga karta extraSim. Co generalnie nie rozwiązuje problemu tylko go identyfikuje.
Wyjęcie karty extraSim lub nie korzystanie z niej jak mi też sugerowano nie jest dla mnie satysfakcjonującym rozwiązaniem, bo zależy mi na usłudze ExtraSim. Po to mam tą drugą kartę aby z niej korzystać.
A problem nadal jest...
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Połączenie oczekujące
@Harvestter Problem może i znany, ale wydaje mi się, że jest jeszcze szereg aspektów sprawy po drodze. Po pierwsze jaki to typ eSIM? Do rozmów czy do internetu? Masz włączone usługi "granie na czekanie", (czy jakoś tak) i pocztę głosową (obie są priorytetem przed połączeniami oczekującymi).
Zapewne jest jeszcze kilka innych ustawień do wyjaśnienia 🙂
- « Poprzedni
-
- 1
- 2
- Następny »