Nie można wyświetlić tego widżeta.
Nie można wyświetlić tego widżeta.
Nie można wyświetlić tego widżeta.

Billing


Poziom 7, Zwiadowca Przestworzy
  • 1
  • 5
  • 0

Billing

Dzień dobry wszystkim, z racji tego, że podczas rozmowy z konsultantem poprzez chat wyświetla mi się błąd techniczny uniemożliwiający otrzymanie odpowiedzi, a po kontakcie telefonicznym i przełączaniu mnie kilka razy oraz otrzymaniu kopii faktur bez możliwości ich otwarcia (potwierdziła to sama Pani, która wysłała, bo też nie mogła ich otworzyć) bardzo proszę o informację, bo powoli jestem bezsilny na obsługę Orange, czy istnieje jakikolwiek sposób na sprawdzenie billingu (nie treści a po prostu wysłania/odebrania smsów/wykonywania telefonów) w dacie dalszej, niż 1 rok? 

3 ODPOW. 3

Poziom 42, Mistrz Międzygalaktyczny
  • 14251
  • 58585
  • 711

Billing

@Ozi32 Znalazłem info, że rachunek szczegółowy możesz otrzymać do 12 miesięcy wstecz zgodnie z zapisami Ustawy o Prawie Telekomunikacyjnym ( Art.80 ust.6). Myślę, że tego się trzymają wszyscy operatorzy. Oczywiście w sytuacjach nietypowych (policja, sąd) może to być udostępnione, ale na określonych warunkach


Poziom 24, Entuzjasta Przestworzy
  • 456
  • 3918
  • 20

Billing

Tak jak @agat13 piszesz prawo telekomunikacyjne obliguje operatora na przechowywanie rok. Więc nawet jeśli trzymają u siebie w systemach dłużej to nie mają obowiązku udostępniać. Dodatkowo billing do faktury dotyczy wyłącznie wyłączeń/SMS-ów wykonanych. Jeśli chodzi o połączenia przychodzące wyłącznie jeśli wystąpią o nie organy ścigania wtedy są udostępniane. 

 

@Ozi32 z czystej ciekawości po co Tobie takie informacje z tak dawnego okresu?


Poziom 42, Mistrz Międzygalaktyczny
  • 19642
  • 56896
  • 774

Billing

@Ozi32 operator udostępnia bilingi dla swoich klientów do 12 miesięcy wstecz. Starsze bilingi dostępne dopiero np. na potrzeby śledztwa itp. nie są już dostępne dla klientów.