- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Opłata klienta Orange za połaczenie z infolinią Orange
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Opłata klienta Orange za połaczenie z infolinią Orange
@Piotrekk85podasz, proszę jakiś konkretny przykład?
Ciężko mi rozmawiać o szczegółach "na sucho".
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Opłata klienta Orange za połaczenie z infolinią Orange
https://orange.binaries.pl/bw//20155/0/13264/e8ed3afd-32f7-4c06-9854-39ee77af3000.pdf
To są modyfikowane regulaminy w tym roku. Jest tam podany email.
Ponadto klienci SOHO mają wszędzie podany mail bok.dla.firm@orange.pl - czy on jest planowany też do wyłączenia?
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Opłata klienta Orange za połaczenie z infolinią Orange
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Opłata klienta Orange za połaczenie z infolinią Orange
Z tego co wiem bok.dla.firm@orange.com też będzie wygaszony.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Opłata klienta Orange za połaczenie z infolinią Orange
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Opłata klienta Orange za połaczenie z infolinią Orange
To samo co z bok@orange.pl,= nie będzie.
Cały ruch przejmie czat gdzie będzie np możliwość wysłania załącznika od klienta do zgłoszenia/reklamacji.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Opłata klienta Orange za połaczenie z infolinią Orange
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Opłata klienta Orange za połaczenie z infolinią Orange
Czat jest super rozwiązaniem, bo często od ręki załatwiają sprawę, jednakże powinien być cało dobowy i więcej doradców na nim, ale może to się zmieni mam nadzieję. Obecnie czat obsługuje agencja w Szczecinie w biurowcu dlatego godziny pracy są ograniczone. Orange powinien stworzyć dział czata w tym samym call co infolinia całodobowa pracuje.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Opłata klienta Orange za połaczenie z infolinią Orange
Tak jak jestem zadowolony ze świadczonej usługi przez Orange i niniejszego forum 🙂 to niestety ich kanały kontaktu - Messenger Orange i chat - nie działają jak należy - za pierwszym razem system automatycznego wciskania paneli zamówił mi niepotrzebną wizytę technika, która oczywiście nie doszła do skutku (bo nie o to mi chodziło - ot system sam ją sobie wygenerował), za drugim i trzecim razem nikt nie pofatygował się aby odpisać na, w sumie proste już teraz, pytania nowego klienta firmy (zawsze mogę wysłać do Orange'owego audytu wewnętrznego zrzut ekranu z tymi "konwersacjami" zakończone optymistycznym "Dziękujemy za wiadomość, odezwiemy się wkrótce" - ostatni taki wpis mam z 25 września. Dziś jest 07 października... i cisza 😞
Dlatego też wolałbym aby pozostał kontakt z żywą istotą po drugiej stronie (chociaż też nie uśmiecha mi się płacić za parę minut przedzierania się przez automaty) 🙂