- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Witam
Jak w temacie, Chciałbym się dowiedzieć;
- Jak mogę sprawdzić;
- Datę okresu rozliczeniowego; tj: Do kiedy powinienem wpłacić należności za faktury? (Z tego co wiem; To się automatycznie przesuwa do ostaniej najwcześniejszej wpłaty)
- Datę okresu rozliczeniowego; tj: Kiedy odnowi mi się transfer? (Z tego co wiem; To jest (albo przynajmniej powinno; U mnie w umowie nie zgadza się to od początku!) wspólne z Okresem rozliczeniowym; Kiedy przyjdzie nowy rachunek.
I czy mogę przywrócić ten z umowy, ewentualnie wyregulować co do możliwości finansowych (wypłatę mam 10-go każdego miesiąca a umowa zaczęła się 25-go to też był okres rozliczeniowy 1-go miesiąca; po tym internet zaczął się odnawiać 15-go a faktury przychodziły 10-go (Coś się chyba nie zgadza)) problem w tym że w chwili niespodziewanego przypływu postanowiłem opłacić wcześniej co wiązało się z nieuniknionym - cofnięciem go do nie możliwego do osiągnięcia 6-go każdego miesiąca, o dziwo internet dalej odnawiał się 15-go!)
Proszę o pomoc,
Z góry dziękuję
Pozdrawiam
Krzysztof
Rozwiązane! Idź do rozwiązania
Rozwiązanie:
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Zarejestruj numer na Mój Orange i tam sprawdzisz okres rozliczeniowy i będziesz mógł zarządzać usługami.
Jeśli masz smartfona, to polecam Aplikację Mój Orange.
Wszystkie informację jak zarządzać swoim kontem znajdziesz TUTAJ.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Zarejestruj numer na Mój Orange i tam sprawdzisz okres rozliczeniowy i będziesz mógł zarządzać usługami.
Jeśli masz smartfona, to polecam Aplikację Mój Orange.
Wszystkie informację jak zarządzać swoim kontem znajdziesz TUTAJ.