- « Poprzedni
-
- 1
- 2
- Następny »
17-12-2017
10:19
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
17-12-2017
10:19
Przedłużenie umowy
Witam, ostatnio mialem nie przyjemnosc rozmowy z waszym konsultantem. Jestem klientem orange od kilku lat ( od 6 do 😎 i pan który ze mna rozmawial nie dosc ze byl nachalny to próbował sprzedac mi abonament na nie kozystnych dla mnie warunkach, a do tego zataił połowe kosztów. Proponował mi telefon za 113 zl przez 24 miesiace i na pytanie czy to wszystkie koszty odpowiedzial ze tak i nic poza tym nie będę płacił. Na szczęście wypytywalem go dalej i co sie okazalo to sam telefon kosztuje 113zl chodz na początku twierdzil ze razem z abonamentem. A do tego abonament na 36 miesiecy. Po prostu chcial mnie naciągnąć, jestem bardzo nie zadowolony, juz tyle razy przedłużałem umowe i nigdy sie z czyms podobnym nie spotkałem.
Etykiety:
15 ODPOW. 15
17-12-2017
12:21
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
17-12-2017
12:21
Przedłużenie umowy
Na bok można złożyć skargę na tego konsultanta. A co do cen, one jeśli chodzi o urządzenia poszły mocno w górę.
10-05-2018
11:19
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
10-05-2018
11:19
Przedłużenie umowy
@Mko, zrobiło mi się bardzo przykro, gdy przeczytałem o Twoich doświadczeniach z naszym pracownikiem. Bardzo Cię za nie przepraszam. Jak zauważyłeś, w niemal wszystkich przypadkach nasi konsultanci są świetnymi doradcami i potrafią dobrać ofertę do indywidualnych potrzeb. Jednak w nawet w najlepszym stadzie może się znaleźć "czarna owca". Jeśli chcesz nam pomóc i zmniejszyć szansę na wystąpienie takiej sytuacji w przyszłości to proszę skontaktuj się z nami na czacie lub telefonicznie (www.orange.pl/kontakt) i przekaż informacje o swojej rozmowie. Odsłuchamy rozmowę i przeprowadzimy dodatkowe szkolenia z pracownikiem, który z Tobą rozmawiał.
10-05-2018
11:29
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
10-05-2018
11:29
Przedłużenie umowy
10-05-2018
11:40
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
10-05-2018
11:40
Przedłużenie umowy
Od strony osoby korzystającej z usług Orange nie powinno to mieć znaczenia. Odpowiadamy za wszystkich naszych przedstawicieli, rozmowy z konsultantami "zewnętrznymi" także weryfikujemy.
10-05-2018
11:42
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
10-05-2018
11:42
Przedłużenie umowy
Uuuu, to chyba coś tu nie gra w tej kontroli, bo to standard jeśli chodzi o firmy zewnętrzne. W rodzinie też mam tego przykłady.
10-05-2018
11:58
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
10-05-2018
11:58
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
10-05-2018
11:58
Przedłużenie umowy
@Anonim: trwa reorganizacja a o co pytasz? z perspektywy klientów nie wiele się zmieni.
10-05-2018
12:06
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
10-05-2018
12:06
Przedłużenie umowy
OEX i GTI przejmują sklepy od Orange Retail.
10-05-2018
12:12
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
10-05-2018
12:12
Przedłużenie umowy
To naprawdę nie wiele zmienia. Kiedyś Orange Retail nazywał się Ramsatem i mimo funkcjonowania w grupie TP (ówcześnie) - każdy to traktował jako firmę zewnętrzną. A jak znajdzie się czarna owca to nie ma wpływu czy jest na etacie w OPL czy na outsoursie.
- « Poprzedni
-
- 1
- 2
- Następny »