Nie można wyświetlić tego widżeta.
Nie można wyświetlić tego widżeta.
Nie można wyświetlić tego widżeta.

Przedłużenie umowy


Poziom 5, Obserwator Przestworzy
  • 1
  • 0
  • 0

Przedłużenie umowy

Witam, ostatnio mialem nie przyjemnosc rozmowy z waszym konsultantem. Jestem klientem orange od kilku lat ( od 6 do 😎 i pan który ze mna rozmawial nie dosc ze byl nachalny to próbował sprzedac mi abonament na nie kozystnych dla mnie warunkach, a do tego zataił połowe kosztów. Proponował mi telefon za 113 zl przez 24 miesiace i na pytanie czy to wszystkie koszty odpowiedzial ze tak i nic poza tym nie będę płacił. Na szczęście wypytywalem go dalej i co sie okazalo to sam telefon kosztuje 113zl chodz na początku twierdzil ze razem z abonamentem. A do tego abonament na 36 miesiecy. Po prostu chcial mnie naciągnąć, jestem bardzo nie zadowolony, juz tyle razy przedłużałem umowe i nigdy sie z czyms podobnym nie spotkałem.
15 ODPOW. 15

Poziom 45, Pionier Misji
  • 32833
  • 39229
  • 1392

Przedłużenie umowy

Na bok można złożyć skargę na tego konsultanta. A co do cen, one jeśli chodzi o urządzenia poszły mocno w górę.

Poziom 33, Ekspert Galaktyczny
  • 2060
  • 6118
  • 109

Przedłużenie umowy

@Mko, zrobiło mi się bardzo przykro, gdy przeczytałem o Twoich doświadczeniach z naszym pracownikiem. Bardzo Cię za nie przepraszam. Jak zauważyłeś, w niemal wszystkich przypadkach nasi konsultanci są świetnymi doradcami i potrafią dobrać ofertę do indywidualnych potrzeb. Jednak w nawet w najlepszym stadzie może się znaleźć "czarna owca". Jeśli chcesz nam pomóc i zmniejszyć szansę na wystąpienie takiej sytuacji w przyszłości to proszę skontaktuj się z nami na czacie lub telefonicznie (www.orange.pl/kontakt) i przekaż informacje o swojej rozmowie. Odsłuchamy rozmowę i przeprowadzimy dodatkowe szkolenia z pracownikiem, który z Tobą rozmawiał.

Poziom 36, Nawigator Galaktyczny
  • 3360
  • 8132
  • 151

Przedłużenie umowy

@Artur, ale jacy konsultanci? Emotikon: Szczęśliwy Pewnie jakiś gość z firmy zewnętrznej z naciskiem na sprzedaż najdroższych usług. Konsultanci na czacie i infolinii jak podał @Artur takich cyrków nie robią. 


Poziom 33, Ekspert Galaktyczny
  • 2060
  • 6118
  • 109

Przedłużenie umowy

Od strony osoby korzystającej z usług Orange nie powinno to mieć znaczenia. Odpowiadamy za wszystkich naszych przedstawicieli, rozmowy z konsultantami "zewnętrznymi" także weryfikujemy.

Poziom 36, Nawigator Galaktyczny
  • 3360
  • 8132
  • 151

Przedłużenie umowy

Uuuu, to chyba coś tu nie gra w tej kontroli, bo to standard jeśli chodzi o firmy zewnętrzne. W rodzinie też mam tego przykłady. Emotikon: Szczęśliwy

Anonim

Nie dotyczy

Przedłużenie umowy

A ktoś coś  wie na temat Orange Retail ?


Poziom 45, Pionier Misji
  • 32833
  • 39229
  • 1392

Przedłużenie umowy

@Anonim: trwa reorganizacja a o co pytasz? z perspektywy klientów nie wiele się zmieni.
Anonim

Nie dotyczy

Przedłużenie umowy

OEX i GTI przejmują sklepy od Orange Retail. 


Poziom 45, Pionier Misji
  • 32833
  • 39229
  • 1392

Przedłużenie umowy

To naprawdę nie wiele zmienia. Kiedyś Orange Retail nazywał się Ramsatem i mimo funkcjonowania w grupie TP (ówcześnie) - każdy to traktował jako firmę zewnętrzną. A jak znajdzie się czarna owca to nie ma wpływu czy jest na etacie w OPL czy na outsoursie.