Nie można wyświetlić tego widżeta.
Nie można wyświetlić tego widżeta.
Nie można wyświetlić tego widżeta.

Wymiana sprzętu (Funbox, dekoder) przy przedłużaniu umowy


Poziom 10, Zwiadowca Przestworzy
  • 7
  • 15
  • 0

Wymiana sprzętu (Funbox, dekoder) przy przedłużaniu umowy

► Wpis został wyodrębniony z tematu Funbox 2.0 czy 3.0? - Moderator Wiktor ◄

 

Mam dokładnie ten sam problem. Miałem 2 lata Orange Światłowód. Przy przedłużaniu umowy kilka Pań wielokrotnie zapewniało mnie, że nie będzie żadnego problemu z wymianą Funboxa 2.0 na 3.0 (FB 2.0 wiecznie ucinał wifi, a jego zużycie prądu jest 2x większe przez konieczność zainstalowania przejściówki do światłowodu). Po podpisaniu umowy zaczęli się bawić ze mną jak z przysłowiowym dzieckiem. Najpierw na kazali mi iść do salonu oddać stary sprzęt i odebrać nowy. W salonie kazali mi złożyć zlecenie telefonicznie... Później je zamknęli i kazali złożyć reklamacje z prośbą o wymianę. Po ponad pół miesiąca dostałem odpowiedz, że mimo iż infolinia mówiła, że mogę wymienić bezpłatnie oba urządzenia to...

 

"Wyjaśniamy, że wymiana modemu może zostać dokonana na ten sam model. Natomiast wymiana dekodera jest odpłatna, a koszt związany z wymianą to 149 zł."

 

Nie wiem jak wy, ale ja osobiście czuję się oszukany. Wymiana obu urządzeń była dla mnie ważnym argumentem przy podpisywaniu umowy i wielokrotnie o to dopytywałem. Okazało się jednak, że po zawarciu umowy wszyscy udają głupich i mnie zbywają. Co gorsza na wszystkich banerach, stronach www i ulotkach z nowym Orange love jest pięknie napisane, że zarówno nowy dekoder jak i nowy modem są całkowicie darmowe. Okazuje się niestety, że tylko nowy klient z ulicy jest ważny, a stary ma sobie dać spokój...


love 09.05.png

17 ODPOW. 17
Anonim

Nie dotyczy

Wymiana sprzętu (Funbox, dekoder) przy przedłużaniu umowy

@Kostek88To trochę dziwne że za wymianę kazali Ci płaci i to 149zł ?

Edit a technicy byli z nowym sprzętem u Ciebie w lokalu ?


Poziom 45, Pionier Misji
  • 32313
  • 36175
  • 1366

Wymiana sprzętu (Funbox, dekoder) przy przedłużaniu umowy

Może to za tzw. asystę?

Poziom 10, Zwiadowca Przestworzy
  • 7
  • 15
  • 0

Wymiana sprzętu (Funbox, dekoder) przy przedłużaniu umowy

Nikt w ogóle nigdy nie zaproponował mi wymiany w lokalu. Wszystkie zapewnienia o wymianie sprzętu dostawałem na infolinii Orange, technicznej i dziale sprzedaży. Natomiast sprzęt miałem zwrócić i odebrać w "najbliższym salonie Orange". Co do mojego cytatu o opłacie...  Jest to fragment listu przysłanego mi w odpowiedzi na złożoną przeze mnie reklamacje (zgodnie z zaleceniami sprzedawców w salonie, reklamacji potrzebnej do wymiany sprzętu). Odpowiedz uzyskałem od Pani Moniki. Doradcy ds. Klienta. 

Anonim

Nie dotyczy

Wymiana sprzętu (Funbox, dekoder) przy przedłużaniu umowy

@Kostek88A do wymiany doszło czy jeszcze nie? To znaczy że chcesz wymienić router czy dekoder ?


Poziom 10, Zwiadowca Przestworzy
  • 7
  • 15
  • 0

Wymiana sprzętu (Funbox, dekoder) przy przedłużaniu umowy

Do wymiany oczywiście nie doszło bo moja reklamacja została odrzucona. Jak jeszcze nadmienili, mogę wymienić Funboxa na taki sam model, lub Dekoder na ten nowszy Samsunga za dopłatą 149 zł. Co jest swojego rodzaju paranoją, biorąc pod uwagę, że ten sprzęt jest przecież "wypożyczony" na czas trwania umowy. 

 

Docelowo chciałem wymienić oba urządzenia. Tak jak mi to obiecano. Funboxa ze względu na wifi i mniejszą ilość odbiorników prądu oraz Dekoder STB ze względu na to że mam telewizor samsunga. Natomiast w obecnej sytuacji ucieszyłby mnie wymiana chociaż samego funboxa.

Anonim

Nie dotyczy

Wymiana sprzętu (Funbox, dekoder) przy przedłużaniu umowy

@Kostek88Jeśli chodzi o dekoder to nic nie jest napisane że trzeba płaci za wymianę Samsung-ICU-100-wymiana-dekodera-UHD-8688-lub-WHD80-


Poziom 10, Zwiadowca Przestworzy
  • 7
  • 15
  • 0

Wymiana sprzętu (Funbox, dekoder) przy przedłużaniu umowy

W linku opisana jest tylko procedura postępowania po otrzymaniu urządzenia. Problem jest w tym, że nikt nie chce w ogóle mi tego zamówić. Jedynie tak jak Pani Monika napisała mi w odpowiedzi na reklamacje. Odpłatnie.

Anonim

Nie dotyczy

Wymiana sprzętu (Funbox, dekoder) przy przedłużaniu umowy

@Kostek88Proponuje Ci jeszcze raz zadzwonić w tej sprawie do BOK i poprosić z kierownikiem zmiany i poprosić o wymianę jest to możliwe nie raz tak robiłem. 


Poziom 10, Zwiadowca Przestworzy
  • 7
  • 15
  • 0

Wymiana sprzętu (Funbox, dekoder) przy przedłużaniu umowy

Dzisiaj do nich zadzwonię. Zobaczę co mi powiedzą..