Nie można wyświetlić tego widżeta.
Nie można wyświetlić tego widżeta.
Nie można wyświetlić tego widżeta.

Odstąpienie od umowy przy oferce odebranej w salonie


Poziom 28, Znawca Przestworzy
  • 2431
  • 4115
  • 56

Problem ze sklepem internetowym

Od początku tematu jest wiadomo, że e-umowa.


Poziom 45, Pionier Misji
  • 32764
  • 38705
  • 1388

Problem ze sklepem internetowym

To nie wiem w czym problem.

Regulamin jest jasny https://www.orange.pl/ocp-http/PL/Binary2/2006208/4108714353.pdf

Jeśli ktoś wybiera odbiór w salonie i tam podpisuje umowę, traci prawo do odstąpienia.

Przy e-umowie nic nie ma.

Poziom 16, Badacz Przestworzy
  • 28
  • 50
  • 0

Problem ze sklepem internetowym

e-umowa z odbiorem w salonie. Nic tam nie podpisywałem. Jeszcze takie coś znalazłem

https://www.telepolis.pl/wiadomosci/taryfy-promocje-uslugi/e-umowa-orange-zakup-urzadzen


Pracuję w Orange
  • 1154
  • 8695
  • 23

Problem ze sklepem internetowym

Wracam do tego wątku, żeby wyjaśnić sprawę i potwierdzić, jak rzeczywiście wygląda proces odstąpienia w opisanym przypadku. Otóż, w sytuacji, gdy zawierana jest e-umowa na zakup sprzętu z odbiorem w salonie przysługuje prawo do rezygnacji tak, jak przy zakupie w pełni internetowym.

 

@ketrasaArtur, @kovalsky - w Waszym przypadku niestety doszło do błędu, za co bardzo Was przepraszam. Taka sytuacja nie powinna mieć miejsca, a Wasze zwroty powinny być uznane przy pierwszym podejściu. W pw dałam Wam znać w jaki sposób będzie to rozwiązane.

Mam nadzieję, że nie napotkacie już żadnych trudności w dalszym korzystaniu z usług.

 

Dziękuję, że napisaliście o problemie na naszym forum, bo dzięki temu mieliśmy szansę zareagować i wyjaśnić sprawę 🙂


Poziom 42, Mistrz Międzygalaktyczny
  • 19572
  • 56640
  • 770

Problem ze sklepem internetowym

@Aśka_M dziękuję za tak pozytywną informację. Już zapoznaję się ze szczegółami 😉😃😄