- « Poprzedni
- Następny »
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Problem ze sklepem internetowym
Od początku tematu jest wiadomo, że e-umowa.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Problem ze sklepem internetowym
Regulamin jest jasny https://www.orange.pl/ocp-http/PL/Binary2/2006208/4108714353.pdf
Jeśli ktoś wybiera odbiór w salonie i tam podpisuje umowę, traci prawo do odstąpienia.
Przy e-umowie nic nie ma.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Problem ze sklepem internetowym
e-umowa z odbiorem w salonie. Nic tam nie podpisywałem. Jeszcze takie coś znalazłem
https://www.telepolis.pl/wiadomosci/taryfy-promocje-uslugi/e-umowa-orange-zakup-urzadzen
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Problem ze sklepem internetowym
Wracam do tego wątku, żeby wyjaśnić sprawę i potwierdzić, jak rzeczywiście wygląda proces odstąpienia w opisanym przypadku. Otóż, w sytuacji, gdy zawierana jest e-umowa na zakup sprzętu z odbiorem w salonie przysługuje prawo do rezygnacji tak, jak przy zakupie w pełni internetowym.
@ketrasaArtur, @kovalsky - w Waszym przypadku niestety doszło do błędu, za co bardzo Was przepraszam. Taka sytuacja nie powinna mieć miejsca, a Wasze zwroty powinny być uznane przy pierwszym podejściu. W pw dałam Wam znać w jaki sposób będzie to rozwiązane.
Mam nadzieję, że nie napotkacie już żadnych trudności w dalszym korzystaniu z usług.
Dziękuję, że napisaliście o problemie na naszym forum, bo dzięki temu mieliśmy szansę zareagować i wyjaśnić sprawę 🙂
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Problem ze sklepem internetowym
@Aśka_M dziękuję za tak pozytywną informację. Już zapoznaję się ze szczegółami 😉😃😄
- « Poprzedni
- Następny »