Nie można wyświetlić tego widżeta.
Nie można wyświetlić tego widżeta.
Nie można wyświetlić tego widżeta.

Odstąpienie od umowy przy oferce odebranej w salonie


Poziom 42, Mistrz Międzygalaktyczny
  • 18405
  • 52632
  • 708

Problem ze sklepem internetowym

@kovalsky ja przytoczyłem zapis z regulaminu sklepu internetowego Orange oraz odbioru sprzętu w salonie. To co znam z rozmów z konsultantami, to również napisałem. Zrób według sugestii @-brtk- i wyjaśniaj sprawę przez reklamacje złożoną do Orange.


Poziom 16, Badacz Przestworzy
  • 28
  • 50
  • 0

Problem ze sklepem internetowym

jeszcze na koniec napiszę treść smsa po odbiorze telefonu. "Twoje zamówienie nr xxxxxx zostało odebrane. Potwierdzamy i pozdrawiamy! Twoje hasło do odczytania e-umowy: xxxxx". Czyli nie byłem w stanie nawet poznać warunków :cathappy:


Poziom 28, Znawca Przestworzy
  • 2431
  • 4102
  • 56

Problem ze sklepem internetowym

Z takim SMSem to już w ogóle jesteś na wygranej pozycji. Zaznacz w reklamacji, że odbiór w salonie według ustawy nie odbiera prawa do zwrotu w ciągu 14 dni przy zamówieniu na odległość, gdyż ustawa zawsze jest ponad regulamin sklepu. Musisz im to dokładnie napisać. Napisz też, że nikt w salonie Cię nie poinformował, że odbierając w salonie nie będziesz miał prawa do odstąpienia od umowy i że na stronie nigdzie nie było to napisane. Musisz w reklamacji po prostu lać wodę, by wyszło na Twoje.


Poziom 42, Mistrz Międzygalaktyczny
  • 18405
  • 52632
  • 708

Problem ze sklepem internetowym

@-brtk- nie do końca. Na stronie sklepu internetowego jest zawarty regulamin, a podczas zamówienia potwierdza się zapoznanie z regulaminem.


Poziom 42, Mistrz Międzygalaktyczny
  • 18405
  • 52632
  • 708

Problem ze sklepem internetowym

Zadzwoniłem do UOKiK w tej sprawie. Otrzymałem informację, że jak najbardziej przysługuje okres 14 dni na odstąpienie od umowy. Jeżeli Orange nie zgodził się na przyjęcia odstąpienia od umowy zgodnie z informacją zawartą w regulaminie, to należy sprawę siarkować do UOKiK. Wszelkie formalności pomorze załatwić Rzecznik Konsumentów w Starostwie Powiatowym Twojej lokalizacji. Trzeba przedstawić wszystkie dokumenty związane ze sprawą, aby dokładnie się zapoznać i podjąć odpowiednie kroki.


Poziom 28, Znawca Przestworzy
  • 2431
  • 4102
  • 56

Problem ze sklepem internetowym

O tym pisałem. Orange łamie przepisy, jeżeli ktoś powoła się na ustawę i nie odstąpi od umowy.


Poziom 42, Mistrz Międzygalaktyczny
  • 18405
  • 52632
  • 708

Problem ze sklepem internetowym

@-brtk- jeżeli uda się załatwić sprawę, ale już przez UOKiK, to Orange będzie musiał przyjąć wypowiedzenia i poprawić regulamin, który jest ważny od 10 października 2019 r. Na NO swoją sprawę już kilka osób opisywało.

 

Orange idzie klientom pod górę i utrudnia nawet przy podpisywaniu umowy przez internet, a magenta wydłuża terminy na odstąpienie od umowy do 30 dni. Taka to polityka pozyskiwania klientów.


Poziom 27, Znawca Przestworzy
  • 395
  • 908
  • 43

Problem ze sklepem internetowym

Taka mała uwaga:
Zgodnie z obowiązującym prawem, Urząd Ochrony Konkurencji i Konsumentów podejmuje działania w przypadku naruszenia zbiorowych interesów konsumentów.

 

Jeśli chcemy uzyskać pomoc w naszej indywidualnej sprawie, należy zgłosić się do lokalnego Rzecznika Praw Konsumenta.

 

Co do spraw związanych z telekomunikacją, najprościej skontaktować się z Centrum Informacji Konsumenckiej przy Urzędzie Komunikacji Elektronicznej:
Infolinia: 801 900 853,
tel. 22 534 91 74
(porady udzielane są tylko telefonicznie od poniedziałku do piątku w godzinach 8:15-16:15; można złożyć skargę poprzez formularz kontaktowy).


Poziom 28, Znawca Przestworzy
  • 2431
  • 4102
  • 56

Problem ze sklepem internetowym

Ta sprawa dotyczy wszystkich potencjalnych klientów, więc nadaje się do UOKiK.


Poziom 45, Pionier Misji
  • 32313
  • 36175
  • 1366

Problem ze sklepem internetowym

Orange ma obecnie dwie formy umów.
E-umowa z odbiorem w salonie i zamówienie onlina a umowa podpisywana w salonie. Pytanie jaka była forma.