- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Problem ze sklepem internetowym
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Problem ze sklepem internetowym
jeszcze na koniec napiszę treść smsa po odbiorze telefonu. "Twoje zamówienie nr xxxxxx zostało odebrane. Potwierdzamy i pozdrawiamy! Twoje hasło do odczytania e-umowy: xxxxx". Czyli nie byłem w stanie nawet poznać warunków :cathappy:
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Problem ze sklepem internetowym
Z takim SMSem to już w ogóle jesteś na wygranej pozycji. Zaznacz w reklamacji, że odbiór w salonie według ustawy nie odbiera prawa do zwrotu w ciągu 14 dni przy zamówieniu na odległość, gdyż ustawa zawsze jest ponad regulamin sklepu. Musisz im to dokładnie napisać. Napisz też, że nikt w salonie Cię nie poinformował, że odbierając w salonie nie będziesz miał prawa do odstąpienia od umowy i że na stronie nigdzie nie było to napisane. Musisz w reklamacji po prostu lać wodę, by wyszło na Twoje.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Problem ze sklepem internetowym
@-brtk- nie do końca. Na stronie sklepu internetowego jest zawarty regulamin, a podczas zamówienia potwierdza się zapoznanie z regulaminem.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Problem ze sklepem internetowym
Zadzwoniłem do UOKiK w tej sprawie. Otrzymałem informację, że jak najbardziej przysługuje okres 14 dni na odstąpienie od umowy. Jeżeli Orange nie zgodził się na przyjęcia odstąpienia od umowy zgodnie z informacją zawartą w regulaminie, to należy sprawę siarkować do UOKiK. Wszelkie formalności pomorze załatwić Rzecznik Konsumentów w Starostwie Powiatowym Twojej lokalizacji. Trzeba przedstawić wszystkie dokumenty związane ze sprawą, aby dokładnie się zapoznać i podjąć odpowiednie kroki.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Problem ze sklepem internetowym
O tym pisałem. Orange łamie przepisy, jeżeli ktoś powoła się na ustawę i nie odstąpi od umowy.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Problem ze sklepem internetowym
@-brtk- jeżeli uda się załatwić sprawę, ale już przez UOKiK, to Orange będzie musiał przyjąć wypowiedzenia i poprawić regulamin, który jest ważny od 10 października 2019 r. Na NO swoją sprawę już kilka osób opisywało.
Orange idzie klientom pod górę i utrudnia nawet przy podpisywaniu umowy przez internet, a magenta wydłuża terminy na odstąpienie od umowy do 30 dni. Taka to polityka pozyskiwania klientów.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Problem ze sklepem internetowym
Taka mała uwaga:
Zgodnie z obowiązującym prawem, Urząd Ochrony Konkurencji i Konsumentów podejmuje działania w przypadku naruszenia zbiorowych interesów konsumentów.
Jeśli chcemy uzyskać pomoc w naszej indywidualnej sprawie, należy zgłosić się do lokalnego Rzecznika Praw Konsumenta.
Co do spraw związanych z telekomunikacją, najprościej skontaktować się z Centrum Informacji Konsumenckiej przy Urzędzie Komunikacji Elektronicznej:
Infolinia: 801 900 853,
tel. 22 534 91 74
(porady udzielane są tylko telefonicznie od poniedziałku do piątku w godzinach 8:15-16:15; można złożyć skargę poprzez formularz kontaktowy).
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Problem ze sklepem internetowym
Ta sprawa dotyczy wszystkich potencjalnych klientów, więc nadaje się do UOKiK.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Problem ze sklepem internetowym
E-umowa z odbiorem w salonie i zamówienie onlina a umowa podpisywana w salonie. Pytanie jaka była forma.