- « Poprzedni
- Następny »
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Odstąpienie od umowy przy oferce odebranej w salonie
Witam,
Kupiłem telefon na raty przez www.orange.pl z odbiorem w salonie. Telefon mi się nie nie spodobał i go odesłałem, ale teraz dowiaduję się, że był to wg Orange zakup w sklepie i nie przysługuje mi prawo do odstąpienia. Umowy w salonie jednak nie podpisywałem, bo wybrałem e-umowę przy zamówieniu www, gdzie finalizacja odbywa się przez naciśnięcie w pole "zawieram e-umowę i płacę". Na stronie jest jeszcze informacja (dopiero jak najedziemy kursorem na mały odnośnik "i") o aktywacji umowy przy odbiorze sprzętu, jednak dla mnie wszystko to razem prowadzi do wprowadzania klientów w błąd. Umowa przyszła na maila po odbiorze telefonu. Równie dobrze osoba w salonie mogła mi powiedzieć, że daje mi go gratis, a ja później zostaję z ratami na koncie.
______________
* Wątek wydzielony z tematu Problem ze sklepem internetowym - moderator Kinga
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Odstąpienie od umowy przy oferce odebranej w salonie
@kovalsky jak sprzęt odbierałeś w salonie, to tak jak byś podpisał umowę. Orange zmienił regulamin jeszcze w październiku tamtego roku i obecnie nie przysługuje Tobie 14 dni na odstąpienie od umowy. Taki jest regulamin sklepu internetowego.
Reklamacja też nic nie pomoże, bo zostanie rozpatrzona negatywnie. Umowa zawarta, sprzęt odebrany, nawet jak wybrana byłą e-umowa i przyszło wszystko na e-maila, to odbiór sprzętu spowodował, że umowa jest traktowa jak zawarta w salonie.
Podobny temat już był tutaj na NO poruszany.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Problem ze sklepem internetowym
@kovalsky tutaj masz fragment regulaminu sklepu internetowego orange.pl z dnia 10 października 2019 r.:
Paragraf V, punkt 11:
W przypadku odbioru osobistego w salonie Orange Klient zawiera Umowę o świadczenie usług
telekomunikacyjnych w formie pisemnej, Umowę sprzedaży lub Umowę sprzedaży urządzenia na raty
bezpośrednio w salonie Orange, co nie stanowi zawarcia umowy na odległość w rozumieniu Ustawy o prawach konsumenta. W konsekwencji do umów zawartych w Salonie Orange nie stosuje się prawa odstąpienia od umowy zawartej na odległość ....
Nie przysługuje wiec Ci prawo na odstąpienie od umowy, mimo, że masz załączone do dokumentów druki z odstąpieniem.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Problem ze sklepem internetowym
jak zawarłem umowę w salonie, jak nic nie podpisałem? Cały proces zamówienia odbył się przez kliknięcie "zawieram e-umowę i płacę". Banda oszustów, ale dzięki za odp.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Problem ze sklepem internetowym
Ale podpisałeś odbiór sprzętu? A to według tego co wkleił @ketrasaArtur jest uznane jako umowa w lokalu, a nie poza nim.
Możesz pisać reklamację i może coś załatwisz.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Problem ze sklepem internetowym
@kovalsky wybierając opcje odbioru sprzętu, zaznaczyłeś również zapoznanie się z regulaminem sklepu internetowego Orange. Klik, do salonu po odbiór urządzenia i jesteś już klientem Orange bez możliwości zwrotu sprzętu.
Też uważam, że informacja powinna zostać wyszczególniona, bo jest ważna dla klienta, a nie później Orange zasłania się regulaminem. W tym przypadku niestety wina klienta, który nie przeczytał regulaminu przed podpisaniem umowy.
Przykro mi, że taka sytuacja Cię spotkała.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Problem ze sklepem internetowym
@-brtk- reklamacja nic nie pomoże. Zostanie rozpatrzona negatywnie. Szkoda zachodu, bo potrzymają w niepewności 30 dni i odpowiedzą zgodnie z regulaminem, który podałem wcześniej w poście, że nie przysługuje 14 dni na odstąpienie od umowy.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Problem ze sklepem internetowym
Jak to się mówi, kto nie ryzykuje ten nie pije szampana. Już nie jedna sytuację widziałem jak szli komuś na rękę, pomimo że nie musieli, dlatego zawsze warto spróbować.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Problem ze sklepem internetowym
A ja pierwszy raz słyszę, że jeśli zawieram umowę poprzez www, a odbieram towar w salonie to nie mogę reklamować ponieważ przesyłka zaczyna być traktowana tak jak gdybym podpisywała umowę w punkcie Orange ( czyli w Salonie ) a czemu to tak jest to ciężko mi zrozumieć 🤔
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Problem ze sklepem internetowym
@-brtk- były już na NO w tej lub podobnej sprawie tematy i też zakończyło się niepowodzeniem. Nic nie stoi na przeszkodzie, aby złożyć reklamację. Jestem pewien, że zostanie rozpatrzona negatywnie.
@wscieklaewka regulamin uległ zmianie 10 października 2019 r. Od tamtej pory zamawiając przez sklep internetowy z odbiorem urządzenia w salonie, nie przysługuje 14 dni na odstąpienie od umowy. Tak Orange ustalił w regulaminie, a przy zamówieniu potwierdzasz ustalenia i przeczytanie regulaminu.
Regulamin dostępny na stronie sklepu Orange.
- « Poprzedni
- Następny »