- « Poprzedni
-
- 1
- 2
- Następny »
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
- Witam we wtorek za brak opłaconych faktur został mi wyłączony numer, nie można się do mnie dodzwonić, numer został nieaktywny, odrazu następnego dnia wszystkie faktury zostały opłacone i tu moje pytanie czy jest szansa na ponowne włączenie numeru przez windykacje Orange? Potrzebuje tego numeru, a nie wiem co mam robić.
Rozwiązane! Idź do rozwiązania
Rozwiązanie:
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
@maksym52napisał(-a)Czyli jest szansa na ponowne włączenie numeru ? Dzisiaj dostałem mail, ze wpłata wpłynęła i zlecają odblokowanie usług
@maksym52 oczywiście że tak, jak w pierwszym moim wpisie (klik w link) i pozostałych postach kolegów @Ron , @ketrasaArtur i @Anonim . Jeśli jeszcze nie masz aktywnego numeru to wyłącz i włącz telefon, jak to nie pomoże skontaktuj się z Orange (w linku który Ci podałem masz wyszczególnione formy kontaktu).
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Nieaktywny numer
@maksym52 tu masz wszystko opisane Windykacyjna blokada/odblokowanie usług | Orange Polska
co i jak wykonać.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Nieaktywny numer
Napisz do obslugi na czacie, po zalogowaniu się do Mój Orange o wznowienie usług na numerze. Jeśli nie będzie jeszcze zaksięgowanej wpłaty, to musisz czekać.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Nieaktywny numer
Czyli jest szansa na ponowne włączenie numeru ? Dzisiaj dostałem mail, ze wpłata wpłynęła i zlecają odblokowanie usług
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Nieaktywny numer
@maksym52 skoro uregulowałeś płatność, to powinien numer być aktywowany, może już jutro 😉
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Nieaktywny numer
@maksym52 jeżeli płatności są uregulowane i zaksięgowane, to kontaktuj się infolinia czat i poproś o przywrócenie usług.
Być może usługi są już przywrócene, więc uruchom telefon ponownie.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
@maksym52napisał(-a)Czyli jest szansa na ponowne włączenie numeru ? Dzisiaj dostałem mail, ze wpłata wpłynęła i zlecają odblokowanie usług
@maksym52 oczywiście że tak, jak w pierwszym moim wpisie (klik w link) i pozostałych postach kolegów @Ron , @ketrasaArtur i @Anonim . Jeśli jeszcze nie masz aktywnego numeru to wyłącz i włącz telefon, jak to nie pomoże skontaktuj się z Orange (w linku który Ci podałem masz wyszczególnione formy kontaktu).
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Nieaktywny numer
Wyłącz i włącz telefon. Bo po wyłączeniu numeru zasięg sam się nie pojawi.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Nieaktywny numer
@maksym52 ogólnie zdjęcie blokady następuje do 24 godzin od zaksięgowania środków (chodź zwykle dużo szybciej). Więc pewnie Twój telefon już działa.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
- « Poprzedni
-
- 1
- 2
- Następny »