Nie można wyświetlić tego widżeta.
Nie można wyświetlić tego widżeta.
Nie można wyświetlić tego widżeta.

Naliczono ogromną niedopłatę za internet w telefonie.


Poziom 7, Zwiadowca Przestworzy
  • 4
  • 0
  • 0

Naliczono ogromną niedopłatę za internet w telefonie.

Dzień dobry, mam bardzo poważny problem i proszę o porady. Dotychczas korzystałem z abonamentu rodzinnego na 2 karty sim. Umowa dobiegła końca, więc postanowiłem pozostać w sieci, ale przenieść obydwa numery do Nju. Obsługa Nju poinformowała mnie, że nie ma możliwości przeniesienia obydwu numerów naraz do pakietu "duet", dlatego też pierw przeniosłem jeden numer ( główny ), a dyspozycję przeniesienia drugiego numeru złożyłem po aktywacji. Po dwóch dniach żona poprosiła o sprawdzenie jej telefonu, ponieważ internet zaczął bardzo wolno działać. Sprawdziłem co się dało, ale wszystko było w porządku. Pomyślałem, że może skończył się pakiet internetu, choć był dopiero początek okresu rozliczeniowego. To co zobaczyłem po zalogowaniu się na konto Orange dosłownie ścięło mnie z nóg. Okazało się, że została doliczona opłata za zużycie 71 MB internetu na kwotę 363,76 zł. Pomyślałem, że to musi być pomyłka, więc od razu zadzwoniłem na infolinię. Dopiero tam pracownik Orange poinformował mnie, że po przeniesieniu głównego numeru ten drugi pozostał bez żadnej promocji i obowiązują na niego standardowe opłaty i prędkość internetu 16kb/s. Nie potrafię zrozumieć, dlaczego nikt mnie nie poinformował, że w takiej sytuacji opłaty są tak ogromne. Przy podpisywaniu umowy również nie zostałem o tym poinformowany. Ani ja, ani żona nie zdawaliśmy sobie sprawy, że na drugi numer przestanie obowiązywać umowa taka jak dotychczas. Nie potrafię sobie wyobrazić, co by było, gdyby internet działał ze standardową prędkością LTE. Przecież wtedy nawet nie wiedzielibyśmy, że ciągle naliczane są tak ogromne koszta, a rachunek na koniec miesiąca mógłby wynieść kilka tysiący złotych. Złożyłem reklamację na adres bok@orange.pl z bardzo dokładnym opisem sytuacji prosząc o zrozumienie i koretkę. Niestety, dziś listem poleconym otrzymałem odpowiedź negatywną opisaną w dwóch zdaniach, że sprawdzono połączenia i opłaty są zgodne z cennikiem. Główny numer został przeniesiony 2 lutego, a 4 lutego zorientowałem się w sytuacji. Telefon został natychmiast wyłączony, by nie generować kolejnych kosztów. Bardzo proszę o pomoc. Pozdrawiam.

8 ODPOW. 8
Anonim

Nie dotyczy

Naliczono ogromną niedopłatę za internet w telefonie.

Tu jest podobny Temat Klik. Może ci Pomoże , temat trudny do ugryzienia, Operator naliczył prawidłowo, choć powinieneś być poinformowany że tak będzie, walcz dalej, może rozliczą to po normalnych stawkach.


Poziom 7, Zwiadowca Przestworzy
  • 4
  • 0
  • 0

Naliczono ogromną niedopłatę za internet w telefonie.

Dziękuję za podesłanie podobnego tematu. Boże, ktoś miał do zapłaty 8 tysięcy złotych? Dla mnie 370zł to ogromne pieniądze i nie wyobrażam sobie spłaty takiej kwoty bez rezygnacji z jedzenia w tym miesiącu, a co dopiero 8 tysięcy... Pozdrawiam.

Anonim

Nie dotyczy

Naliczono ogromną niedopłatę za internet w telefonie.

Podobny finał byś miał gdy net ci nie spowolnili, mnie też to zszokowało te 8k zł, kwota taka że autko na dojaz do pracy idzie kupić.


Poziom 45, Pionier Misji
  • 32291
  • 36065
  • 1364

Naliczono ogromną niedopłatę za internet w telefonie.

Spróbuj złożyć odwołanie.

Poziom 7, Zwiadowca Przestworzy
  • 4
  • 0
  • 0

Naliczono ogromną niedopłatę za internet w telefonie.

Dzień dobry.

 

Napisałem odwołanie od negatywnej odpowiedzi na moją prośbę i czekam na odpowiedź. Zawarłem w nim między innymi linki do tematów na forum, gdzie każdej osobie z podobnym jak mój problemem wystawiono fakturę korygującą. Liczę, że zostanę potraktowany na równi z innymi poszkodowanymi klientami.


Poziom 21, Odkrywca Przestworzy
  • 133
  • 234
  • 7

Naliczono ogromną niedopłatę za internet w telefonie.

Niestety, Orange ciągle utrzymuje w cennikach zupełnie nieżyciowe i oderwane od rzeczywistości stawki za transmisję danych. Nie mam pojęcia dlaczego: chyba przychody z tego tytułu (dla osób, które się „zagapiły”, albo nie były świadome sytuacji) nie rekompensują strat wizerunkowych.


Poziom 7, Zwiadowca Przestworzy
  • 4
  • 0
  • 0

Naliczono ogromną niedopłatę za internet w telefonie.

Dziś otrzymałem ostateczną negatywną odpowiedź. Radzę uważać na tą sieć i przestrzegam wszystkich przed nieuczciwymi praktykami Orange. Na forum również żaden pracownik nawet nie raczył odpowiedzieć na mój temat. Rezygnuję ze wszystkich usług tej firmy, nie przedłużam umowy na Orange energia, choć miałem to zrobić. Luty/marzec miał być kładziony do bloku światłowód z którego chciałem skorzystać. Wolę mieć niższą prędkość internetu, ale płacić uczciwym dostawcom. Plus dodatkowy taki, że nie ma w Nju umowy długoterminowej, szybciej i łatwiej będzie się rozstać. Sprawa zostanie jeszcze nagłośniona. Dziękuję zwykłym użytkownikom za odpowiedzi. Oczywiście to jeszcze nie koniec sprawy. Pozdrawiam.


Poziom 45, Pionier Misji
  • 32291
  • 36065
  • 1364

Naliczono ogromną niedopłatę za internet w telefonie.

To forum społeczności. Jeśli chciałeś odpowiedzi Orange, to trzeba było napisać. Niestety zgodnie zgodnie z zasadami Nasz Orange i z uwagi na ograniczenia prawne nikt w indywidualnej sprawie Ci tu nie pomoże.