- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Straciłem 5G internetu
Miałem 7,5G internetu jak podpisywałem umowę w 07.2017. Teraz straciłem 5G internetu. A wszystko dlatego bo pracuję od ponad 15 lat jako kierowca głównie za granicą Złodzieje i tyle w temacie
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Straciłem 5G internetu
@pknszejkpkn a sprawdziłeś na co "poszedł" transfer? Może urządzenie (w tle) pobrało aktualizację systemu... albo jakieś inne duże aktualizacje.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Straciłem 5G internetu
Ale jak to straciłeś? Zmienili ci limit bez zmiany umowy?!
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Straciłem 5G internetu
www.orange.pl/roaming - pod tym linkiem możesz znaleźć informację o Polityce Uczciwego Korzystania. "Opłaty dodatkowe wynikające z FUP nie dotyczą osób wyjeżdżających na wakacje czy podróżujących biznesowo czyli zdecydowanej większości z Was. Dotyczą one jednie tych, którzy korzystają z karty Orange w roamingu w UE mieszkając lub stale przebywając za granicą Polski. np.: wyjeżdżając na 2-3 tygodniowe wakacje lub w tygodniową podróż biznesową możesz czuć się bezpiecznie – dodatkowe opłaty Cię nie dotyczą."