- « Poprzedni
-
- 1
- 2
- Następny »
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Takie pytanie:
1. Od miesiąca jestem klientem Orange z pakietem Orange Love (Internet + TV + telefon stacjonarny + komórka)
2. Włączyłem Multinagrywarkę - zgodnie z regulaminem opłata za nią nie powinna być pobierana (f50dfebb-41c3-435f-92f7-868205ecb417 (binaries.pl))
3. Opłata została doliczona do faktury, więc zgłosiłem reklamację.
4. Dostałem odpowiedź, że opłata jest naliczona zgodnie z regulaminem.
Ktoś może mi to wytłumaczyć?
____________
* W temacie doprecyzowano kategorię i etykiety - Wiktor
Rozwiązane! Idź do rozwiązania
Rozwiązanie:
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
@iptakMoże nie umiem czytać ze zrozumieniem, ale z regulaminu wynika, że nie powinieneś płacić. Złóż reklamację reklamacji. Zgodnie z opisem na https://www.orange.pl/omnibook/multinagrywarka# punkt 4 -masz free
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
@iptakMoże nie umiem czytać ze zrozumieniem, ale z regulaminu wynika, że nie powinieneś płacić. Złóż reklamację reklamacji. Zgodnie z opisem na https://www.orange.pl/omnibook/multinagrywarka# punkt 4 -masz free
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Multinagrywarka - promocja?
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Multinagrywarka - promocja?
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Multinagrywarka - promocja?
Trójgłosu zignorować nie sposób, więc uznaję, że rozwiązaniem problemu będzie zgłoszenie ponownie tej samej reklamacji i płonna nadzieja, że tym razem trafi ona do osoby, która zna regulamin własnej firmy.
Dziękuję za odpowiedzi i pozostaje podsumować, że logo można zmieniać, ale tepsa pozostanie tepsą.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Multinagrywarka - promocja?
@iptak oczywiście daj znać o efektach ponownej reklamacji.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Multinagrywarka - promocja?
Jak na razie przemili konsultanci potwierdzają, że opłaty nie powinno być, pytają o preferowane godziny kontaktu, a ktoś kto miał uzasadnić odrzucenie reklamacji dzwoni w zupełnie innych (ostatnio w czasie spotkania z klientem). Teraz czekam na podejście drugie...
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Multinagrywarka - promocja?
Tak to wygląda z nagrywarką:
umowa/aneks zawarte po 17 czerwca 2019 r. - usługa jest darmowa
umowa/aneks zawarte przed 17 czerwca 2019 r. - usługa jest darmowa przez pierwszy miesiąc, a od kolejnego miesiąca kosztuje 10 zł
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Multinagrywarka - promocja?
@iptak post kolegi @Arti_Kn_Pl tylko potwierdza to że usługa u Ciebie powinna być darmowa.
- « Poprzedni
-
- 1
- 2
- Następny »