Nie można wyświetlić tego widżeta.
Nie można wyświetlić tego widżeta.
Nie można wyświetlić tego widżeta.

„ MÓJ ORANGE ‘’ dla mojego konta ORANGE LOVE

ROZWIĄZANE

Poziom 11, Tropiciel Przestworzy
  • 3
  • 0
  • 0

„ MÓJ ORANGE ‘’ dla mojego konta ORANGE LOVE

► W temacie ukryto dane, poprawiono oznaczenie rozwiązania i doprecyzowano etykiety - Moderator Wiktor ◄

                                                                        

Zgłaszam problem dot;     „ MÓJ ORANGE LOVE ’'

Dzień 14.09.2018r był pierwszym DNIEM w nowym planie okresu rozliczeniowego  tj. 14.09 – 13.10.2018r.

Mój telefon o nr. ********* do około godziny 7.00 w dn. 14.09.2018  był w trybie nocnym tzn. z wyłączonymi podstawowymi funkcjami  / przesył  danych sieci komórkowej,  Wi-Fi i innych wraz z funkcją oszczędzania energii /.

Około godz.  7.00  uruchomiłem wszystkie wyłączone funkcie telefonu  i sprawdziłem w  aplikacji

,,  MÓJ ORANGE ‘’  stan mojego konta w ,, nowym rozdaniu ‘’ i wszystko  się zgadzało z moim planem abonenckim.

Nadmieniam , że  posiadam internet stacjonarny i w domu korzystam w pracy z telefonem kom. z funkcji  Wi-Fi.

Z funkcji  przesyłu danych sieci komórkowej  ORANGE  w dniu  14.09.2018r korzystałem poza domem  około 0.5 godziny w przedziale czasowym  11.00 -12.00

O godz. 11:56 otrzymałem  SMS z Orange , że wyczerpałem środki usługi dodatkowej Pakiet Danych 1024 MB

W godz. popołudniowych kilka razy na bardzo krótkie okresy  czasowe korzystałem z internetu poza domem.

O godz. 19:40 otrzymałem drugi SMS o treści jak powyżej.  Ta wiadomość  mnie zaniepokoiła , sprawdziłem  w aplikacji  ,, MÓJ ORANGE ‘’  stan  zużycia  internet – stwierdzając , że z mojego stanu  zniknęło  -  cały pakiet dodatkowy  2 GB,  oraz prawie 1 GB z pakietu podstawowego  / 5 GB /.

JEST TO DLA MNIE NIE POJĘTE  żeby w tak krótkim czasie zużyć taką ilość internetu korzystając z niego sporadycznie, a korzystam z tych  ,, dobrodziejstw  ‘’ kilka naście lat. Nadmieniam również, że w ostatnim okresie rozliczeniowym tj. 14.07 – 13.08. 2018r będąc w tym czasie 2 tygodnie poza domem na urlopie i korzystając dość  często z internetu mobilnego nawyt jako rutera wykorzystałem tylko ok. 4 GB  i na ostatni dzień tego okreso tj. 13.09.2018r pozostało mi do wykorzystania ok. 3 GB – jest to do  SPRAWDZENIA.

W związku z powyższym proszę o sprawdzenie i  wiadomość co się stało z TYM MOIM  INTERNETEM ?

Na dzień 15.09.2018r godz. 8.00 posiadam  wg.  ,, MÓJ ORANGE ‘’  -  Pozostało  14.02 GB z 17 GB  – Zużycie  / Szczegółowy wykaz / 14.09.2018  06:58:27 3 GB  i do chwili wyjaśnienia tego problemu posiadam wyłączoną funkcje  - Przesył  Danych  Sieci ORANGE !!!

1 ZAAKCEPTOWANE ROZWIĄZANIE

Rozwiązanie:

Poziom 45, Pionier Misji
  • 32785
  • 38816
  • 1388

„ MÓJ ORANGE ‘’ dla mojego konta ORANGE LOVE

Niestety forum nie jest miejscem do składania reklamacji.
Skontaktuj się z BOK http://orange.pl/kontakt lub wyślij maila na bok@orange.pl
Warto też ukryć dane, bo są publicznie dostępne.

Wyświetl rozwiązanie w oryginalnym poście

8 ODPOW. 8

Poziom 45, Pionier Misji
  • 32785
  • 38816
  • 1388

„ MÓJ ORANGE ‘’ dla mojego konta ORANGE LOVE

Niestety forum nie jest miejscem do składania reklamacji.
Skontaktuj się z BOK http://orange.pl/kontakt lub wyślij maila na bok@orange.pl
Warto też ukryć dane, bo są publicznie dostępne.


Poziom 11, Tropiciel Przestworzy
  • 3
  • 0
  • 0

„ MÓJ ORANGE ‘’ dla mojego konta ORANGE LOVE tel. 602304740

DZIĘKUJE ZA PODPOWIEDZ  !!!


Poziom 20, Odkrywca Przestworzy
  • 61
  • 108
  • 2

„ MÓJ ORANGE ‘’ dla mojego konta ORANGE LOVE

Jeśli można, rozwiązaniem nagródź kogoś kto Ci pomógł, nie siebie. 😛 I jak podpowiadał Piotrek ukryj dane, bo jest ich za dużo.


Poziom 11, Tropiciel Przestworzy
  • 3
  • 0
  • 0

„ MÓJ ORANGE ‘’ dla mojego konta ORANGE LOVE

nie wiem jak to zrobić - ukryć ?


Poziom 45, Pionier Misji
  • 32785
  • 38816
  • 1388

„ MÓJ ORANGE ‘’ dla mojego konta ORANGE LOVE

Przewiń wątek na górę. Przy swojej pierwszej wypowiedzi - po prawej na górze jest "Opcje posta". Jak tam klikniesz, jest zakładka "Edytuj odpowiedź".

Anonim

Nie dotyczy

„ MÓJ ORANGE ‘’ dla mojego konta ORANGE LOVE

@andrzejwilczyns, przysłowiową musztardę po obiedzie otrzymałeś. Po godzinie nie masz możliwości edycji własnego posta, więc pozostaje skorzystać z ostatniej, czyli siódmej pozycji opcji posta, czyli zgłoś. Co niniejszym uczyniłem. Myślę też, że moderatorzy przy okazji odhaczą dane sobie rozwiązanie.


Poziom 5, Obserwator Przestworzy
  • 1
  • 0
  • 0

„ MÓJ ORANGE ‘’ dla mojego konta ORANGE LOVE

Wiem już jak naprawić aplikację. Udało mi się to zrobić. W razie pytań i pomocy proszę o kontakt na mail: ***. Pozdrawiam. 


Poziom 45, Pionier Misji
  • 32785
  • 38816
  • 1388

„ MÓJ ORANGE ‘’ dla mojego konta ORANGE LOVE

Napisz publicznie. Nie zbieraj czyiś danych na priv.