Nie można wyświetlić tego widżeta.
Nie można wyświetlić tego widżeta.
Nie można wyświetlić tego widżeta.

Brak synchronizacji w systemach Orange

ROZWIĄZANE
Anonim

Nie dotyczy

Brak synchronizacji w systemach Orange

Przedwczoraj z zakładki Płatności w aplikacji MO próbowałem opłacić bieżącą fakturę z udziałem operatora płatności Blue Media S.A. Niestety, zmuszony byłem skorzystać ze strony mojego banku. Bowiem najpierw zawiesiło się na etapie przetwarzania danych do płatności i chociaż kombinowałem, to po którymś podejściu, przekierowało mnie na stronę operatora i wyboru sposobu płatności. Nie dokończyłem i zostałem poproszony o ponowienie. Ale z ostrożności zadzwoniłem na ich infolinię. Przed skorzystaniem z płatności appką, na wyświetlonym numerze konta widniało podziękowanie. Ewidentny bug, jak i to zawieszenie niczym w próżni.20190121-NO.jpg

 

1 ZAAKCEPTOWANE ROZWIĄZANIE

Rozwiązanie:

Poziom 45, Pionier Misji
  • 32319
  • 36186
  • 1366

Brak synchronizacji w systemach Orange

To nie bug. Jeśli płacisz przez blue media, to póki u nich transakcja nie będzie zamknięta, a potem odświeży to orange to tak będzie. Czasem trwa to nawet kilka dni.

Wyświetl rozwiązanie w oryginalnym poście

2 ODPOW. 2

Poziom 45, Pionier Misji
  • 32319
  • 36186
  • 1366

Brak synchronizacji w systemach Orange

To nie bug. Jeśli płacisz przez blue media, to póki u nich transakcja nie będzie zamknięta, a potem odświeży to orange to tak będzie. Czasem trwa to nawet kilka dni.
Anonim

Nie dotyczy

Brak synchronizacji w systemach Orange

Jakoś kłóci mi się to z wpłatą kiedyś, kiedy bodajże inny bank to obsługiwał. Fakt, płaciłem z konta na PC. Aplikacja nie poradziła sobie...tak sądzę. A jednak potem zaskoczyła20190123_181112.jpg