- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Przedwczoraj z zakładki Płatności w aplikacji MO próbowałem opłacić bieżącą fakturę z udziałem operatora płatności Blue Media S.A. Niestety, zmuszony byłem skorzystać ze strony mojego banku. Bowiem najpierw zawiesiło się na etapie przetwarzania danych do płatności i chociaż kombinowałem, to po którymś podejściu, przekierowało mnie na stronę operatora i wyboru sposobu płatności. Nie dokończyłem i zostałem poproszony o ponowienie. Ale z ostrożności zadzwoniłem na ich infolinię. Przed skorzystaniem z płatności appką, na wyświetlonym numerze konta widniało podziękowanie. Ewidentny bug, jak i to zawieszenie niczym w próżni.
Rozwiązane! Idź do rozwiązania
Rozwiązanie:
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Brak synchronizacji w systemach Orange
Jakoś kłóci mi się to z wpłatą kiedyś, kiedy bodajże inny bank to obsługiwał. Fakt, płaciłem z konta na PC. Aplikacja nie poradziła sobie...tak sądzę. A jednak potem zaskoczyła