- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
► W temacie ukryto dane, poprawiono oznaczenie rozwiązania i doprecyzowano etykiety - Moderator Wiktor ◄
Zgłaszam problem dot; „ MÓJ ORANGE LOVE ’'
Dzień 14.09.2018r był pierwszym DNIEM w nowym planie okresu rozliczeniowego tj. 14.09 – 13.10.2018r.
Mój telefon o nr. ********* do około godziny 7.00 w dn. 14.09.2018 był w trybie nocnym tzn. z wyłączonymi podstawowymi funkcjami / przesył danych sieci komórkowej, Wi-Fi i innych wraz z funkcją oszczędzania energii /.
Około godz. 7.00 uruchomiłem wszystkie wyłączone funkcie telefonu i sprawdziłem w aplikacji
,, MÓJ ORANGE ‘’ stan mojego konta w ,, nowym rozdaniu ‘’ i wszystko się zgadzało z moim planem abonenckim.
Nadmieniam , że posiadam internet stacjonarny i w domu korzystam w pracy z telefonem kom. z funkcji Wi-Fi.
Z funkcji przesyłu danych sieci komórkowej ORANGE w dniu 14.09.2018r korzystałem poza domem około 0.5 godziny w przedziale czasowym 11.00 -12.00
O godz. 11:56 otrzymałem SMS z Orange , że wyczerpałem środki usługi dodatkowej Pakiet Danych 1024 MB
W godz. popołudniowych kilka razy na bardzo krótkie okresy czasowe korzystałem z internetu poza domem.
O godz. 19:40 otrzymałem drugi SMS o treści jak powyżej. Ta wiadomość mnie zaniepokoiła , sprawdziłem w aplikacji ,, MÓJ ORANGE ‘’ stan zużycia internet – stwierdzając , że z mojego stanu zniknęło - cały pakiet dodatkowy 2 GB, oraz prawie 1 GB z pakietu podstawowego / 5 GB /.
JEST TO DLA MNIE NIE POJĘTE żeby w tak krótkim czasie zużyć taką ilość internetu korzystając z niego sporadycznie, a korzystam z tych ,, dobrodziejstw ‘’ kilka naście lat. Nadmieniam również, że w ostatnim okresie rozliczeniowym tj. 14.07 – 13.08. 2018r będąc w tym czasie 2 tygodnie poza domem na urlopie i korzystając dość często z internetu mobilnego nawyt jako rutera wykorzystałem tylko ok. 4 GB i na ostatni dzień tego okreso tj. 13.09.2018r pozostało mi do wykorzystania ok. 3 GB – jest to do SPRAWDZENIA.
W związku z powyższym proszę o sprawdzenie i wiadomość co się stało z TYM MOIM INTERNETEM ?
Na dzień 15.09.2018r godz. 8.00 posiadam wg. ,, MÓJ ORANGE ‘’ - Pozostało 14.02 GB z 17 GB – Zużycie / Szczegółowy wykaz / 14.09.2018 06:58:27 3 GB i do chwili wyjaśnienia tego problemu posiadam wyłączoną funkcje - Przesył Danych Sieci ORANGE !!!
Rozwiązane! Idź do rozwiązania
Rozwiązanie:
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Niestety forum nie jest miejscem do składania reklamacji.
Skontaktuj się z BOK http://orange.pl/kontakt lub wyślij maila na bok@orange.pl
Warto też ukryć dane, bo są publicznie dostępne.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Niestety forum nie jest miejscem do składania reklamacji.
Skontaktuj się z BOK http://orange.pl/kontakt lub wyślij maila na bok@orange.pl
Warto też ukryć dane, bo są publicznie dostępne.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
„ MÓJ ORANGE ‘’ dla mojego konta ORANGE LOVE tel. 602304740
DZIĘKUJE ZA PODPOWIEDZ !!!
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
„ MÓJ ORANGE ‘’ dla mojego konta ORANGE LOVE
Jeśli można, rozwiązaniem nagródź kogoś kto Ci pomógł, nie siebie. 😛 I jak podpowiadał Piotrek ukryj dane, bo jest ich za dużo.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
„ MÓJ ORANGE ‘’ dla mojego konta ORANGE LOVE
nie wiem jak to zrobić - ukryć ?
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
„ MÓJ ORANGE ‘’ dla mojego konta ORANGE LOVE
Przewiń wątek na górę. Przy swojej pierwszej wypowiedzi - po prawej na górze jest "Opcje posta". Jak tam klikniesz, jest zakładka "Edytuj odpowiedź".
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
„ MÓJ ORANGE ‘’ dla mojego konta ORANGE LOVE
@andrzejwilczyns, przysłowiową musztardę po obiedzie otrzymałeś. Po godzinie nie masz możliwości edycji własnego posta, więc pozostaje skorzystać z ostatniej, czyli siódmej pozycji opcji posta, czyli zgłoś. Co niniejszym uczyniłem. Myślę też, że moderatorzy przy okazji odhaczą dane sobie rozwiązanie.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
„ MÓJ ORANGE ‘’ dla mojego konta ORANGE LOVE
Wiem już jak naprawić aplikację. Udało mi się to zrobić. W razie pytań i pomocy proszę o kontakt na mail: ***. Pozdrawiam.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś