- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Konsultant telefoniczny nie wprowadzil przedluzenia umowy
No niestety musze pana zmartwic ale ta firma tak dziala na niekorzysc klijenta ja caly czas mam problemy i niemoge wyjsc na prosta najgorsze jest to ze nic tu niedziala tak jak trzeba czat infolinia,salon wszystko sie robi aby firma miala zyski oczywiscie musze pochwalic nasz orange tutaj mozna sie najwiecej dowiedziec i uzyskac pomocy
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Konsultant telefoniczny nie wprowadzil przedluzenia umowy
szkoda tylko ze niemoze nas nikt wysluchac w ramach reklamacji tylko trzeba pisac na bok@ a tam to juz leci paragrafami hehe i juz nas zalatwia hehe mozna sobie pisac najlepiej odrazu uderzyc do federacjii konsumenckiej
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Konsultant telefoniczny nie wprowadzil przedluzenia umowy
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Konsultant telefoniczny nie wprowadzil przedluzenia umowy
Udalo mi sie zgłosić reklamacje na czacie, lecz nie obylo sie bez trudnosci bo czat co chwila blokowal mozliwosc pisania.
Sprawa najpierw miala byc rozwiazana w ciagu 7 dni, lecz wydluzono do 28 dni.
Czekamy
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Konsultant telefoniczny nie wprowadzil przedluzenia umowy
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Konsultant telefoniczny nie wprowadzil przedluzenia umowy
Otrzymalem taka odpowiedz:
"Dzień dobry, otrzymaliśmy Pana zgłoszenie, które dotyczyło warunków umowy o świadczenie usług telekomunikacyjnych. Sprawdziliśmy, zgodnie z dostępnymi danymi potwierdzamy, że dla numeru 513****** wygenerowaliśmy ofertę propozycja z 04.12.2017. na tej podstawie została dokonana zmiana planu taryfowego i od 10.12.2017 funkcjonuje plan taryfowy "Plan Komórkowy Standardowy". Oferta Orange Love Internet 4G/Tel. wygenerowana dla numeru 509****** oraz 502******, w dniu 04.12.2017 została ostatecznie anulowana. Przykro nam, jeśli anulowanie zamówienia było dla Pana utrudnieniem. Przepraszamy za te niedogodności. Rozumiemy, że zaistniała sytuacja była dla Pana uciążliwa. Przypominamy jednak, że wysyłka nagrań rozmów dotyczy sytuacji, w których rozmowy te zakończyły się wygenerowaniem i podpisaniem oferty. Natomiast w sytuacji dotyczącej rozmowy informacyjnej, w której ustalono wysyłkę oferty lecz np. z przyczyn technicznych nie została ona wygenerowana i rozmowa nie skutkowała żadnymi zmianami czy tez modyfikacjami parametrów umowy - operator nie jest zobligowany przepisami prawa do udostepnienia nagrania. Uwzględniając brak realizacji nowych ofert, nie mamy też podstaw do pozytywnego rozpatrzenia zgłoszenia i korekt w opłatach, które uwzględniłyby warunki ofert, dla których nie zostały podpisane dokumenty umowy. Doceniamy jednak naszą współpracę i dlatego zdecydowaliśmy o uznaniu Pana roszczeń w kwestii anulowania opłat za połączenia z BOK Orange w okresie 04.12 - 31.12.2017. Zwrot w kwocie 29,75 zł uwzględnimy na rachunku z 10.03.2018."
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Konsultant telefoniczny nie wprowadzil przedluzenia umowy
Czyli podsumowujac:
1. Orange dzwoni do mnie na kilka dni przed koncem umowy i proponuje nowa oferte
2. W rozmowie z konsultantem akcpetuje ją
3. Konsultant nie wprowadza oferty (nie widzialem o tym) i w nowym miesiacu rachunek przychodzi wg taryfy normalnej wyzszy x2
3. Kolejny raz dzwoni do mnie z wlasnej woli konsultant, zeby zaproponowac nowa oferte, ja akcpetuje ją, lecz konsultant dalej jej nie wprowadza (nie wiem o tym)
4. Znow przychodzi kolejny rachunek x2 (ze 100 na 200 zl)
5. Skladam reklamacje, że konsultanci oszukują mnie
6. Odrzucona, poniewaz nie doszlo do podpisania umowy
7. PYTAM: Z CZYJEJ WINY NIE DOSZLO DO PODPISANIA?!?!?!?!
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Konsultant telefoniczny nie wprowadzil przedluzenia umowy
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Konsultant telefoniczny nie wprowadzil przedluzenia umowy
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Konsultant telefoniczny nie wprowadzil przedluzenia umowy
Doradcy wprowadzali zamówienia, ale były anulowane.
Pytanie, dlaczego? W przypadku oferty Orange Love umowa dotyczy też komórki, więc sprawdzana jest historia w BIG. Może była negatywna i stąd zamówienie anulowane? Tego nie wiemy.
Kolejna sprawa - czy dotychczasowa umowa zawierała APU? (automatyczne przedłużenie umowy) Jeśli tak - opłaty za ten okres powinny być skorygowane do promocyjnych.
Radzę to sprawdzić, wyjaśnić sprawę do końca i jeśli się potwierdzi - wnieść o korektę ponownie.