Nie można wyświetlić tego widżeta.
Nie można wyświetlić tego widżeta.
Nie można wyświetlić tego widżeta.

Konatkt z działem utrzymania


Poziom 7, Poszukiwacz
  • 5
  • 0
  • 0

Konatkt z działem utrzymania

Witam, 

czy wie ktoś, w jaki sposób (poza wycieczką do salonu) można połączyć sie z biurem utrzymania klienta?
Niestety rozmowa w salonie przy paru osobach i w gwarze centrum handlowego to nie najlepszy wybór, a waham się nad przejściem do konkurencji i wiem, że taka rozmowa jest nieunikniona. 

13 ODPOW. 13

Poziom 40, Guru *****
  • 31806
  • 32832
  • 1346

Konatkt z działem utrzymania

Zadzwoń na *400 (z komórki w sieci Orange) i powiedz, że rozważasz przejście i poproś o przełączenie.


Poziom 19, Pasjonat
  • 38
  • 25
  • 7

Konatkt z działem utrzymania

albo na jakąkolwiek infolinię w Orange, każdy może cię przełączyć do takiego działu.

oczywiście z aplikacji Mój Orange zawsze można wykonać bezpłatnie takie połączenie (jeżeli jesteśmy zalogowani 😉

Anonim

Nie dotyczy

Konatkt z działem utrzymania

Tutaj jest fajnie opisane gdzie i w jakich sytuacjach szukać pomocy/kontaktu: http://www.orange.pl/esupport_b2c_contact_client.phtml


Poziom 7, Poszukiwacz
  • 5
  • 0
  • 0

Konatkt z działem utrzymania

Dzwoniłam. 

Mało uprzejma Pani powiedziała, że w orange nie ma takiego działu i, że jeśli chcę przenieść numer to formalnościami zajmuje się sieć do której przechodzę a nie ja sama. 😉


Poziom 40, Guru *****
  • 31806
  • 32832
  • 1346

Konatkt z działem utrzymania

Hm, dziwne. Zawsze tak dzwoniłem i nie było problemu...

Poziom 7, Poszukiwacz
  • 5
  • 0
  • 0

Konatkt z działem utrzymania

Może tylko mi trafiła się, aż tak sympatyczna Pani.

Postaram się spróbować później, albo poprzez konsultanta na czacie. 


Poziom 5, Obserwator
  • 1
  • 0
  • 0

Konatkt z działem utrzymania

Standardem jest, że w przypadku 'prób' przejścia do konkurencji nie mają zamiaru pomóc.Wszyscy, w salonach po takiej informacji, właśnie tacy są 🙂


Poziom 7, Poszukiwacz
  • 5
  • 0
  • 0

Konatkt z działem utrzymania

Szczerze mówiąc, to nie jest próba... 
Skoro nie mogę liczyć, na żadne rabaty a dostaje gorszą ofertę niż nowy klienci, a do tego jakakolwiek pomoc, np. w przypadku reklamacji telefonu to już tragedia to o czym rozmawiamy 😉 



Poziom 36, Guru *
  • 5274
  • 16394
  • 179

Konatkt z działem utrzymania

z ciekawości spytam ile dni zostało Ci do końca umowy? Z mojego doświadczenia ten okres ma znaczenie. Co do działu "utrzymania klienta", skoro pracownik Orange napisał że każda osoba z BOK może przełączyć klienta do takiego działu, oznacza to, że taki jest. Najpewniej ta nieprzyjemna Pani miała gorszy dzień, może jakiś klient przed Tobą ją zdenerwował. Jeśli twierdzisz, że oferty dla nowych klientów są dużo korzystniejsze, to w czym problem żeby nie kontynuować obecnej i wziąć "nową" ?