Nie można wyświetlić tego widżeta.
Nie można wyświetlić tego widżeta.
Nie można wyświetlić tego widżeta.
od ‎04-08-2016
‎26-08-2016
Pieter7890
Poziom 19, Pasjonat
Poziom 19, Pasjonat
Punkty: 6277
38
23
7
0
offline
ostatnia aktywność: 26-08-2016 19:59

Osiągnięcia

Druga Rocznica

Roczniak

Pierwsze lądowanie

5 rozwiązań

10 odpowiedzi

1 rozwiązanie

1 odpowiedź

Supermoce

Wiedza

Pomagaj innym i dodawaj rozwiązania

Charyzma

Zbieraj lajki pod swoimi postami

Przyjazność

Dawaj lajki innym

Oczytanie

Przeglądaj strony Nasz Orange

Pomysłowość

Dodawaj i komentuj pomysły

Konatkt z działem utrzymania

No więc tak.1. Dział utrzymania JEST i naprawdę każdy może cie do niego przełączyć jeżeli tego chcesz. i wyraźnie poinformujesz o tym osobę z którą rozmawiasz.2. Racja, jeżeli chodzi o przeniesienie numeru do innj sieci to poprostu idziesz do operatora do [...]

Strefa Internetu Domowego wyznaczona, a dane są pobierane spoza pakietu

nie chodzi mi o to jakie masz teraz połączenie tylko jakie miałeś połączenie przy wyznaczaniu strefy. bo tylko to w tym momencie gra jakaś rolę. Co do tego, że strefa nie działa w LTE moim zdaniem wina gdzieś po stronie usług więc kontakt na infolinię i ni [...]

Dostawanie SMS zamiast MMS - jak wyłączyć?

zarówno @Konto usunięte jak i @Jarek macie rację.taki sms przychodzi w momencie gdy nie mamy konfiguracji dla MMS wtedy telefon nie jest w stanie odebrać takiej wiadomości więc wysyła takiego a nie innego SMS.Natomiast jeżeli chodzi o to co napisał @Jare [...]

Konatkt z działem utrzymania

No więc tak.1. Dział utrzymania JEST i naprawdę każdy może cie do niego przełączyć jeżeli tego chcesz. i wyraźnie poinformujesz o tym osobę z którą rozmawiasz.2. Racja, jeżeli chodzi o przeniesienie numeru do innj sieci to poprostu idziesz do operatora do [...]

Konatkt z działem utrzymania

albo na jakąkolwiek infolinię w Orange, każdy może cię przełączyć do takiego działu.oczywiście z aplikacji Mój Orange zawsze można wykonać bezpłatnie takie połączenie (jeżeli jesteśmy zalogowani 😉

Problem: Internet dla firm - strefa internetu biurowego

Czesc 😉 niekoniecznie, powiem ci...Jeżeli uruchomiłeś strefę to powinieneś otrzymać sms na router że strefa jest uruchomiona. Jeżeli go nie masz to jest jednoznacze z tym, że takiej strefy nie posiadasz. Jeżeli natomiast jest taki sms to trzeba sprawdzić [...]

Strefa Internetu Domowego wyznaczona, a dane są pobierane spoza pakietu

nie chodzi mi o to jakie masz teraz połączenie tylko jakie miałeś połączenie przy wyznaczaniu strefy. bo tylko to w tym momencie gra jakaś rolę. Co do tego, że strefa nie działa w LTE moim zdaniem wina gdzieś po stronie usług więc kontakt na infolinię i ni [...]

VoLTE - już oficjalnie?

Jako doradca telefoniczny na dziale technicznym informuję, że tak jak najbardziej ale zgodnie z tym co jest napisane TUTAJ musisz spełniać odpowiednie wymagania. W systemie jest usługa która jest oddzielną dla połączenia VoLTE więc jeżeli telefon obsługuje [...]

Strefa Internetu Domowego- Internet LTE dla domu

Oczywiście, że tak. Na stronie Orange.pl ma portalu Mój Orange masz info o bierzącym wykorzystaniu 😉ale mam jeszcze pytanie, w jaki sposób ją włączałes ? czy musiałeś podawać współrzędne geograficzne ?