- « Poprzedni
-
- 1
- 2
- Następny »
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Konatkt z działem utrzymania
Witam,
czy wie ktoś, w jaki sposób (poza wycieczką do salonu) można połączyć sie z biurem utrzymania klienta?
Niestety rozmowa w salonie przy paru osobach i w gwarze centrum handlowego to nie najlepszy wybór, a waham się nad przejściem do konkurencji i wiem, że taka rozmowa jest nieunikniona.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Konatkt z działem utrzymania
Zadzwoń na *400 (z komórki w sieci Orange) i powiedz, że rozważasz przejście i poproś o przełączenie.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Konatkt z działem utrzymania
albo na jakąkolwiek infolinię w Orange, każdy może cię przełączyć do takiego działu.
oczywiście z aplikacji Mój Orange zawsze można wykonać bezpłatnie takie połączenie (jeżeli jesteśmy zalogowani 😉
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Konatkt z działem utrzymania
Tutaj jest fajnie opisane gdzie i w jakich sytuacjach szukać pomocy/kontaktu: http://www.orange.pl/esupport_b2c_contact_client.phtml
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Konatkt z działem utrzymania
Dzwoniłam.
Mało uprzejma Pani powiedziała, że w orange nie ma takiego działu i, że jeśli chcę przenieść numer to formalnościami zajmuje się sieć do której przechodzę a nie ja sama. 😉
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Konatkt z działem utrzymania
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Konatkt z działem utrzymania
Może tylko mi trafiła się, aż tak sympatyczna Pani.
Postaram się spróbować później, albo poprzez konsultanta na czacie.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Konatkt z działem utrzymania
Standardem jest, że w przypadku 'prób' przejścia do konkurencji nie mają zamiaru pomóc.Wszyscy, w salonach po takiej informacji, właśnie tacy są 🙂
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Konatkt z działem utrzymania
Szczerze mówiąc, to nie jest próba...
Skoro nie mogę liczyć, na żadne rabaty a dostaje gorszą ofertę niż nowy klienci, a do tego jakakolwiek pomoc, np. w przypadku reklamacji telefonu to już tragedia to o czym rozmawiamy 😉
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Konatkt z działem utrzymania
z ciekawości spytam ile dni zostało Ci do końca umowy? Z mojego doświadczenia ten okres ma znaczenie. Co do działu "utrzymania klienta", skoro pracownik Orange napisał że każda osoba z BOK może przełączyć klienta do takiego działu, oznacza to, że taki jest. Najpewniej ta nieprzyjemna Pani miała gorszy dzień, może jakiś klient przed Tobą ją zdenerwował. Jeśli twierdzisz, że oferty dla nowych klientów są dużo korzystniejsze, to w czym problem żeby nie kontynuować obecnej i wziąć "nową" ?
- « Poprzedni
-
- 1
- 2
- Następny »