- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
na pisałem reklamancie do Orange i brak na poczcie potwierdzenia przyjęcia jej i w mój range też nie widać wiec pytam się jak sprawdzić status ?
Rozwiązane! Idź do rozwiązania
Rozwiązanie:
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Masz info na stronie: "Oświadczam, że moje zgłoszenie nie jest reklamacją w rozumieniu aktualnie obowiązujących przepisów ustawy Prawo Telekomunikacyjne i odpowiednich aktów wykonawczych. Akceptuję, iż nie będzie rozpatrywane w trybie reklamacyjnym."
W związku z tym nie wszystkie zgłoszenia skierowane do Rzecznika Klientów Orange są widoczne w mój Orange. Ale odpowiedź na pewno otrzymasz.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Jak sprawdzić status zgłoszenia reklamacji w Orange ?
Pozdrawiam
Maciej
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Jak sprawdzić status zgłoszenia reklamacji w Orange ?
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Jak sprawdzić status zgłoszenia reklamacji w Orange ?
30 grudnia na stronie http://www.rzecznik.klientow.orange.pl/
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Jak sprawdzić status zgłoszenia reklamacji w Orange ?
Informację jak składa się reklamację znajdziesz tutaj.
Rzecznik Klientów Orange jest wtedy gdy nie udało Ci się znaleźć odpowiedzi na pytania, rozwiązać sprawy, czy uzyskać informacji lub nie zgadzasz się z decyzją dotyczącą Twojego zgłoszenia.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Masz info na stronie: "Oświadczam, że moje zgłoszenie nie jest reklamacją w rozumieniu aktualnie obowiązujących przepisów ustawy Prawo Telekomunikacyjne i odpowiednich aktów wykonawczych. Akceptuję, iż nie będzie rozpatrywane w trybie reklamacyjnym."
W związku z tym nie wszystkie zgłoszenia skierowane do Rzecznika Klientów Orange są widoczne w mój Orange. Ale odpowiedź na pewno otrzymasz.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Jak sprawdzić status zgłoszenia reklamacji w Orange ?
bo tak jest nie zgadzam się ale brak od nich odp.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Jak sprawdzić status zgłoszenia reklamacji w Orange ?
mają 30 dni na odp.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Jak sprawdzić status zgłoszenia reklamacji w Orange ?
Na tego rodzaju zgłoszenie nie ma czasu ponieważ nie jest realizowane w trybie reklamacyjnym. Choć zwykle jest to szybciej.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Jak sprawdzić status zgłoszenia reklamacji w Orange ?
jeśli któraś z wyżej udzielonych odpowiedzi była przydatna, to - śmiało! - zachęcam do jej oznaczenia. Szczegóły poniżej :):
- jeśli założyłeś temat i pojawiła się dobra odpowiedź lub rozwiązanie - oznacz najlepszą odpowiedź klikając w przycisk
Podziękujesz w ten sposób osobie, która pomogła i pomożesz osobom, które będą miały podobne pytanie.