- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Internet biurowy problem
Witam, otóż dzisiaj stało się coś dziwnego. A mianowicie prędkość internetu spadla do poziomu 5mb/s. Chcialbym zaznaczyć, że wcześniej było około 30-40 mb/s. Z poczatku myślałem, że to wina wykorzystania 500gb, bo niestety nie jestem w stanie sprawdzić ile mi zostało w ofercie, oprocz 60gb poza strefa. Ale gdy po wejściu na Orange zobaczylem wiadomość, że nastepny okres rozliczeniowy kończy się za 29 dni. Pomyślałem że nie ma takiej możliwości, żeby w jeden dzień użyć 500gb. Po włożeniu innej karty do routera działa normalnie, czy powinienem dzwonić do biura obsługi czy ten problem zniknie sam z siebie? W ogole czym jest to spowodowane? wczoraj sciągałem dosyć sporo, czy technicy Orange mogli nałożyć mi ogranicznik mimo że nie przekroczyłem limitu?
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Internet biurowy problem
Sugerowałbym jednak kontakt z BOK i sprawdzenie kilku rzeczy:
1) czy nie masz lejka czy ograniczenia za nadmierne korzystanie
2) poprawnej pracy nadajnika z Twojej lokalizacji
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Internet biurowy problem
Pekuses napisał(-a):Witam, otóż dzisiaj stało się coś dziwnego. A mianowicie prędkość internetu spadla do poziomu 5mb/s. Chcialbym zaznaczyć, że wcześniej było około 30-40 mb/s. Z poczatku myślałem, że to wina wykorzystania 500gb, bo niestety nie jestem w stanie sprawdzić ile mi zostało w ofercie, oprocz 60gb poza strefa. Ale gdy po wejściu na Orange zobaczylem wiadomość, że nastepny okres rozliczeniowy kończy się za 29 dni. Pomyślałem że nie ma takiej możliwości, żeby w jeden dzień użyć 500gb. Po włożeniu innej karty do routera działa normalnie, czy powinienem dzwonić do biura obsługi czy ten problem zniknie sam z siebie? W ogole czym jest to spowodowane? wczoraj sciągałem dosyć sporo, czy technicy Orange mogli nałożyć mi ogranicznik mimo że nie przekroczyłem limitu?
@PekusesDużo zależy od tego co masz w umowie, ale dla zasady zglosiłbym problem z prędkością połączenia...
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Internet biurowy problem
Kontaktowałem się na Fb i Pan powiedział mi że nadajnik jest ok. Zostało dzwonić.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś