Nie można wyświetlić tego widżeta.
Nie można wyświetlić tego widżeta.
Nie można wyświetlić tego widżeta.

Błąd weryfikacji płatności przez operatora

ROZWIĄZANE

Poziom 11, Recenzent
  • 2
  • 1
  • 0

Błąd weryfikacji płatności przez operatora

Witam. Chciałem aktywować w sklepie play możliwość dopisywania zakupów do rachunku za abonament w Orange jednak dodając w sklepie Google Play płatność przez operatora Orange napotkałem błąd "Nie udało się wysłać wiadomości SMS weryfikującej konto. Spróbuj ponownie.". Nie ma żadnego komunikatu o wysyłaniu wiadomości tylko odrazu wyskakuje to powiadomienie. W internecie znalazłem sposób na ustawienie numeru centrum SMS ale numer zgadza się z tym, który podawany jest przez Orange. Próbowałem również dodać płatność na innym koncie google ale wyświetla się zawsze to samo i bez żadnego oczekiwania... Może ktoś napotkał się z podobnym problemem bądź orientuje się lepiej w temacie i wie co może pomóc..

1 ZAAKCEPTOWANE ROZWIĄZANIE

Rozwiązanie:

Poziom 18, Komentator
  • 20
  • 13
  • 2

Błąd weryfikacji płatności przez operatora

Po wielu perypetiach udało mi się aktywować usługę.

Dziękuje wszystkim za pomoc 🙂

 

Gdyby ktoś miał podobny problem to trzeba ustawić limit na zakupy w sklepie Google i mieć włączoną opcje w uprawnieniach telefonu na odbiór i odczyt smsów (dotyczy aplikacji sklepu)

 

Tutaj info jakie uzyskałam od konsultanta Google

 

,,Wydaje mi się, że najlepszym rozwiązaniem jest skontaktowanie się bezpośrednio z operatorem sieci komórkowej. To on obsługuje takie płatności. Operatorzy mają specjalistów zajmujących się świadczonymi usługami i to oni będą mogli odpowiedzieć na wszystkie Pani pytania.

Czy korzysta Pani z Androida w wersji 6 lub nowszej? Jeśli tak, musi Pani osobno określić uprawnienia dla każdej aplikacji. Aby umożliwić swojej aplikacji Sklep Play korzystanie z płatności przez operatora, proszę otworzyć menu Ustawienia na swoim urządzeniu, a potem wybrać Aplikacje > Sklep Google Play > Uprawnienia. Proszę włączyć uprawnienia dla telefonu i SMS-ów.

Gdy ustawi Pani płatność przez operatora na odpowiednim urządzeniu połączonym z siecią operatora, funkcja zostanie automatycznie włączona na wszystkich Pani urządzeniach mobilnych z Androidem, na których zaloguje się Pani na to samo konto Google, nawet jeśli działają one tylko w sieci Wi-Fi. Jeśli urządzenie zgłosi numer identyfikacyjny operatora, funkcja ta będzie dostępna tylko na urządzeniach powiązanych z tym operatorem.

Nie możemy wypowiadać się w imieniu dostawcy usług komórkowych, mamy jednak kilka wskazówek, które często się przydają:

  • Jeśli używa Pani urządzenia umożliwiającego jednoczesne korzystanie z dwóch kart SIM, proszę pamiętać, by umieścić kartę swojego operatora w gnieździe nr 1, a gniazdo nr 2 pozostawić puste. 
  • Aby pierwszy raz włączyć płatność przez operatora, musi Pani połączyć się z jego siecią. Gdy to Pani zrobi, pozostałe urządzenia będą mogły korzystać z tej funkcji przez Wi-Fi.
  • Płatność przez operatora jest akceptowaną metodą płatności tylko przy zakupach produktów za lokalną walutę Pani kraju.
  • Działa ona tylko w aplikacji Sklep Google Play na urządzeniach mobilnych i jest niedostępna na play.google.com.
  • Proszę skorzystać z konta osobistego. Większość firm blokuje płatności przez operatora na firmowych kontach.
  • Proszę przeczytać szczegółowe instrukcje, jak korzystać z tej metody płatności podczas zakupów.
  • Proszę zapoznać się z listą operatorów sieci komórkowych, którzy obsługują płatność przez operatora.,,

    Może się komuś przyda 🙂

Wyświetl rozwiązanie w oryginalnym poście

9 ODPOW. 9

Poziom 31, Ekspert
  • 1027
  • 2126
  • 181

Błąd weryfikacji płatności przez operatora

O ile się nie mylę (nie zajmuje się abonamentami), to wydaje mi się, że "mignęło" mi kiedyś coś, że to dopiero po bodajże 3 zapłaconych fakturach można skorzystać, ale nie daje głowy, czy oby na pewno o tę usługę chodziło 🙂 To nowy abonament? Jaki plan taryfowy?

Jeśli nie uzyskasz wcześniej odpowiedzi, to w poniedziałek postaram się to sprawdzić. 🙂

 

PS. Witamy na forum 🙂

 

Musisz lubić Darker than Black, z tego co widzę 🙂


Poziom 40, Guru *****
  • 31532
  • 30419
  • 1335

Błąd weryfikacji płatności przez operatora

Nie masz telefonu dual sim?

Poziom 31, Ekspert
  • 1027
  • 2126
  • 181

Błąd weryfikacji płatności przez operatora

@Reiji_Yoshikuro

Niestety, nie uzupełniłeś czy chodzi o nowy abonament oraz o jaki plan taryfowy, więc zakładam, że jest to nowy abonament.

Przez 3 pełne okresy rozliczeniowe, obowiązuje limit na kwotę 10 zł.

 

szczegóły: http://www.orange.pl/limitymiesieczne.phtml


Poziom 11, Recenzent
  • 2
  • 1
  • 0

Błąd weryfikacji płatności przez operatora

Witam. Przepraszam, że odpowiadam tak późno ale nie za bardzo miałem dostęp do komputera. Posiadam abonament w plane Smart Plan Halo II, opłacone było już 11 faktur więc to nie wina nowego abonamentu. Posiadam telefon dual sim Doogee X5 Max Pro. Wgrałem ostatnio niebrandowanego softa XOSP RL7-REV2 z androidem 7.1.1 i udało mi się aktywować płatności przez Orange bez najmniejszych problemów więc to pewnie była wina telefonu a nie operatora. Problem rozwiązany.


Poziom 18, Komentator
  • 20
  • 13
  • 2

Błąd weryfikacji płatności przez operatora

Witam

Podłącze się pod temat.
Mam ten sam problem.
System Android to 7
Taryfa to lte tylko sim.
Abonament około roku

Poziom 40, Guru *****
  • 31532
  • 30419
  • 1335

Błąd weryfikacji płatności przez operatora

A nie masz blokady na usługi elektroniczne? Ew to karta sim w ramach usługi dodatkowa karta SIM?

Poziom 18, Komentator
  • 20
  • 13
  • 2

Błąd weryfikacji płatności przez operatora

Blokady nie mam, limit na zakupy w sklepie ustawiony na 40 zł . Karte sim to główny nr w sieci. Teoretycznie wszystko jest jak powinno ale nie działa

Poziom 40, Guru *****
  • 31532
  • 30419
  • 1335

Błąd weryfikacji płatności przez operatora

To chyba zostaje kontakt z BOK http://orange.pl/kontakt

Poziom 18, Komentator
  • 20
  • 13
  • 2

Błąd weryfikacji płatności przez operatora

Po wielu perypetiach udało mi się aktywować usługę.

Dziękuje wszystkim za pomoc 🙂

 

Gdyby ktoś miał podobny problem to trzeba ustawić limit na zakupy w sklepie Google i mieć włączoną opcje w uprawnieniach telefonu na odbiór i odczyt smsów (dotyczy aplikacji sklepu)

 

Tutaj info jakie uzyskałam od konsultanta Google

 

,,Wydaje mi się, że najlepszym rozwiązaniem jest skontaktowanie się bezpośrednio z operatorem sieci komórkowej. To on obsługuje takie płatności. Operatorzy mają specjalistów zajmujących się świadczonymi usługami i to oni będą mogli odpowiedzieć na wszystkie Pani pytania.

Czy korzysta Pani z Androida w wersji 6 lub nowszej? Jeśli tak, musi Pani osobno określić uprawnienia dla każdej aplikacji. Aby umożliwić swojej aplikacji Sklep Play korzystanie z płatności przez operatora, proszę otworzyć menu Ustawienia na swoim urządzeniu, a potem wybrać Aplikacje > Sklep Google Play > Uprawnienia. Proszę włączyć uprawnienia dla telefonu i SMS-ów.

Gdy ustawi Pani płatność przez operatora na odpowiednim urządzeniu połączonym z siecią operatora, funkcja zostanie automatycznie włączona na wszystkich Pani urządzeniach mobilnych z Androidem, na których zaloguje się Pani na to samo konto Google, nawet jeśli działają one tylko w sieci Wi-Fi. Jeśli urządzenie zgłosi numer identyfikacyjny operatora, funkcja ta będzie dostępna tylko na urządzeniach powiązanych z tym operatorem.

Nie możemy wypowiadać się w imieniu dostawcy usług komórkowych, mamy jednak kilka wskazówek, które często się przydają:

  • Jeśli używa Pani urządzenia umożliwiającego jednoczesne korzystanie z dwóch kart SIM, proszę pamiętać, by umieścić kartę swojego operatora w gnieździe nr 1, a gniazdo nr 2 pozostawić puste. 
  • Aby pierwszy raz włączyć płatność przez operatora, musi Pani połączyć się z jego siecią. Gdy to Pani zrobi, pozostałe urządzenia będą mogły korzystać z tej funkcji przez Wi-Fi.
  • Płatność przez operatora jest akceptowaną metodą płatności tylko przy zakupach produktów za lokalną walutę Pani kraju.
  • Działa ona tylko w aplikacji Sklep Google Play na urządzeniach mobilnych i jest niedostępna na play.google.com.
  • Proszę skorzystać z konta osobistego. Większość firm blokuje płatności przez operatora na firmowych kontach.
  • Proszę przeczytać szczegółowe instrukcje, jak korzystać z tej metody płatności podczas zakupów.
  • Proszę zapoznać się z listą operatorów sieci komórkowych, którzy obsługują płatność przez operatora.,,

    Może się komuś przyda 🙂