Nie można wyświetlić tego widżeta.
Nie można wyświetlić tego widżeta.
Nie można wyświetlić tego widżeta.

Internet biurowy problem


Poziom 9, Zwiadowca Przestworzy
  • 7
  • 1
  • 0

Internet biurowy problem

Witam, otóż dzisiaj stało się coś dziwnego. A mianowicie prędkość internetu spadla do poziomu 5mb/s. Chcialbym zaznaczyć, że wcześniej było około 30-40 mb/s. Z poczatku myślałem, że to wina wykorzystania 500gb, bo niestety nie jestem w stanie sprawdzić ile mi zostało w ofercie, oprocz 60gb poza strefa. Ale gdy po wejściu na Orange zobaczylem wiadomość, że nastepny okres rozliczeniowy kończy się za 29 dni. Pomyślałem że nie ma takiej możliwości, żeby w jeden dzień użyć 500gb. Po włożeniu innej karty do routera działa normalnie, czy powinienem dzwonić do biura obsługi czy ten problem zniknie sam z siebie? W ogole czym jest to spowodowane? wczoraj sciągałem dosyć sporo, czy technicy Orange mogli nałożyć mi ogranicznik mimo że nie przekroczyłem limitu?

4 ODPOW. 4

Poziom 45, Pionier Misji
  • 32770
  • 38732
  • 1388

Internet biurowy problem

Tak, w regulaminie są opcje przy dużym obciążeniu sieci zakładanie limitów.
Sugerowałbym jednak kontakt z BOK i sprawdzenie kilku rzeczy:
1) czy nie masz lejka czy ograniczenia za nadmierne korzystanie
2) poprawnej pracy nadajnika z Twojej lokalizacji

Poziom 37, Nawigator Galaktyczny
  • 5490
  • 18325
  • 186

Internet biurowy problem


Pekuses napisał(-a):

Witam, otóż dzisiaj stało się coś dziwnego. A mianowicie prędkość internetu spadla do poziomu 5mb/s. Chcialbym zaznaczyć, że wcześniej było około 30-40 mb/s. Z poczatku myślałem, że to wina wykorzystania 500gb, bo niestety nie jestem w stanie sprawdzić ile mi zostało w ofercie, oprocz 60gb poza strefa. Ale gdy po wejściu na Orange zobaczylem wiadomość, że nastepny okres rozliczeniowy kończy się za 29 dni. Pomyślałem że nie ma takiej możliwości, żeby w jeden dzień użyć 500gb. Po włożeniu innej karty do routera działa normalnie, czy powinienem dzwonić do biura obsługi czy ten problem zniknie sam z siebie? W ogole czym jest to spowodowane? wczoraj sciągałem dosyć sporo, czy technicy Orange mogli nałożyć mi ogranicznik mimo że nie przekroczyłem limitu?


@PekusesDużo zależy od tego co masz w umowie, ale dla zasady zglosiłbym problem z prędkością połączenia...


Poziom 9, Zwiadowca Przestworzy
  • 7
  • 1
  • 0

Internet biurowy problem

Kontaktowałem się na Fb i Pan powiedział mi że nadajnik jest ok. Zostało dzwonić.

Anonim

Nie dotyczy

Internet biurowy problem

Proponuje kontakt z BOK. Może automatycznie włączyła Ci się jakaś blokada jeśli ściągałeś bardzo dużo mb.