- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Internet Mobilny - mimo aktywnego połaczenia brak dostępu do internetu
Witam , mam problem z pełnym dostępem do internetu mobilnego , wszystkie aplikacje na telefonie działaja/łączą się z internetem , lecz kiedy próbuje wejść w jakąkolwiek stronę na przeglądarce internetowej , strony sie nie otwierają , tak samo jest kiedy probuje udestepnic hotspot na jakiekolwiek inne urzadzenie , problem pojawil sie nagle , wczesniej bylo wszystko okej , natomiast na wifi dziala wszystko bez problemu, prosze o pomoc 😄
Telefon to ZTE 7060
________________
* Doprecyzowałem temat wątku – Rafał
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Internet Mobilny - mimo aktywnego połaczenia brak dostępu do internetu
Sprawdź APN pod kątem IPv4/IPv6. Być może jakieś zawirowania w obsłudze jednego z protokołów. Najlepiej jeśli APN obsługuje oba.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Internet Mobilny - mimo aktywnego połaczenia brak dostępu do internetu
Cześć @janosik94
Sprawdź w ustawieniach smartfona konfiguracje internetu czy masz ipv4 czy ipv6? Spróbuj skonfigurować profil internetu według tego linka https://www.orange.pl/omnibook/konfiguracja-internetu-mms-sms-w-telefonie# w pkt 4 Jak skonfigurować internet mobilny w Orange?
Może ten link coś pomoże
Pozdrawiam 🙂
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Internet Mobilny - mimo aktywnego połaczenia brak dostępu do internetu
Probowalem tak robic , niestety nic nie pomaga , nadal dzialaja wszystkie aplikacje , messenger itp. lecz strony internetowe nie ...
Próbowalem zmieniac pomiedz wszystkimi Prot.APN lecz nic sie nie zmienia
________________
* Scaliłem wpisy – moderator Michał
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Internet Mobilny - mimo aktywnego połaczenia brak dostępu do internetu
Spróbuj obok starego punktu dostępu stworzyć nowy punkt dostępu i tak skonfiguruj ten punkt:
- Nazwa konfiguracji: Internet IPv4
- APN (punkt dostępu): internet
- Nazwa użytkownika: internet
- Hasło: internet
- Uwierzytelnianie: PAP
- Typ APN: default,supl
- Protokół APN: IPv4
- Protokół APN podczas roamingu: IPv4
Lub tak:
- Nazwa konfiguracji: Internet IPv6
- APN (punkt dostępu): internetipv6
- Nazwa użytkownika: internetipv6
- Hasło: internetipv6
- Uwierzytelnianie: PAP
- Typ APN: default,supl
- Protokół APN: IPv6
- Protokół APN podczas roamingu: IPv4
Może to pomoże.
Pozdrawiam 🙂
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Internet Mobilny - mimo aktywnego połaczenia brak dostępu do internetu
Z działającego telefonu, przyznany automatycznie.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Internet Mobilny - mimo aktywnego połaczenia brak dostępu do internetu
Próbowalem kazdego z panstwa pomyslow i sposob lecz niestety nic sie nie zmienia , aplikacje dzialaja bez zarzutu , lecz strony oraz hotspot nawet nie drgnie : (
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Internet Mobilny - mimo aktywnego połaczenia brak dostępu do internetu
@janosik94 usuń dane z pamięci przeglądarki. Cookies i zapamiętane śmieci z przeglądania
W Ustawieniach, w Aplikacjach znajdź przeglądarki i zerknij czy nie są przypadkiem wyłączone lub nie mają dziwnych ustawień
Sprawdź czy nie włączył się tryb samolotowy i inne tego typu usługi smartfona
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Internet Mobilny - mimo aktywnego połaczenia brak dostępu do internetu
@janosik94 jeśli masz stworzony nowy punkt dostępu to spróbuj jeszcze uruchomić ponownie (wyłączyc i włączyć) smartfona 🙂
Pozdrawiam 🙂
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Internet Mobilny - mimo aktywnego połaczenia brak dostępu do internetu
@janosik94 Spróbuj za pomocą przeglądarki otworzyć stronę https://1.1.1.1 (lub jakąś inną, podając adres IP a nie nazwę domeny). Jeżeli się uda to sprawdź konfigurację serwerów DNS.