Nie można wyświetlić tego widżeta.
Nie można wyświetlić tego widżeta.
Nie można wyświetlić tego widżeta.

Ile się czeka na zmiany w ustawieniach blokady platnych smsów przychodzacych


Poziom 7, Zwiadowca Przestworzy
  • 3
  • 0
  • 0

Ile się czeka na zmiany w ustawieniach blokady platnych smsów przychodzacych

Ile się czeka na wprowadzenie zmian po włączeniu funkcji przychodzenia płatnych sms  ?

7 ODPOW. 7

Poziom 37, Nawigator Galaktyczny
  • 5493
  • 18543
  • 186

Zmiany w blokadzie

 

 

@Sajys poczytaj w bazie wiedzy o wyłączaniu SMS premium, myślę że skutek powinien być natychmiastowy. 

 

Co prawda piszesz o włączeniu (doczytałem) ... w takiej sytuacji najczęściej proponowanym działaniem jest wyłączenie i włączenie telefonu - logowanie karty SIM w systemach.

 

Update2 . Zobaczy filmik Orange Expert


Poziom 7, Zwiadowca Przestworzy
  • 3
  • 0
  • 0

Zmiany w blokadzie

Zrobiłem co trzeba ale nadal pisze mi " w trakcie realizacji" ,i tak już dobre 45 min


Poziom 45, Pionier Misji
  • 32790
  • 38929
  • 1388

Zmiany w blokadzie

Zlecenia są realizowane do 24h. Choć zwykla trwa to kilka minut. Oddzielną kwestią jest odświeżenie statusu na Mój Orange (bo to również może potrwać do 24h, choć zwykle szybciej).


Poziom 36, Nawigator Galaktyczny
  • 3333
  • 8020
  • 150

Ile się czeka na zmiany w ustawieniach blokady platnych smsów przychodzacych

Prawdopodobnie będziesz musiał kontaktować się z Obsługą jak nic się nie zmieni. System się zawiesił Emotikon: Szczęśliwy Już raz tak miałem.


Poziom 45, Pionier Misji
  • 32790
  • 38929
  • 1388

Ile się czeka na zmiany w ustawieniach blokady platnych smsów przychodzacych

Wystarczy się zwykle też wylogować i zalogować ponownie.

Poziom 7, Zwiadowca Przestworzy
  • 3
  • 0
  • 0

Ile się czeka na zmiany w ustawieniach blokady platnych smsów przychodzacych

Wylogowanie i zalogowanie nic nie dało


Poziom 36, Nawigator Galaktyczny
  • 3333
  • 8020
  • 150

Ile się czeka na zmiany w ustawieniach blokady platnych smsów przychodzacych

Pewnie że wylogowanie nic nie pomoże. Jedynie kontakt z infolinią, gdzie poinformuja Cię czy usługa aktywna. Prawdopodobnie usługa będzie aktywna.